Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Daans8

#1
Overig Voetbal / Re: Arbitrage knvb
september 13, 2015, 15:02:22
Citaat van: Joop op september 13, 2015, 14:56:38
Misschien kan onderstaande concept brief naar de knvb gestuurd worden:

Geachte,

Nadat in 2008 Cambuur door de heer Nijhuis op kundige echter zeer opzichtige wijze uit de eredivisie is gehouden, is het dit seizoen wederom raak. Wij delen u echter hierbij mede dat wij op het veld op sportieve wijze tot de laatste snik zullen blijven vechten om degradatie te ontlopen. Wel verzoeken wij u een toelichting te geven op het opzichtig falen van het arbitrage korps in dit nog prille seizoen. Is dit falen opzet of onkunde:

1. In geval van opzet, kunnen we dan de wedstrijden van Cambuur tegen de zogenoemde top drie schriftelijk afdoen en een reglementaire 3-0 nederlaag accepteren. Dit voorkomt frustratie, ellenlange discussies en schorsingen.

2. In geval van onkunde eisen wij twee bonuspunten. Bij wanbeleid van een club krijgt deze punten in mindering. Bij wanbeleid van uw arbitrage korps dient de benadeelde club gecompenseerd te worden met een bonuspunt. Dit is in dit seizoen dus twee keer heel duidelijk gebeurd, ja zelfs toegegeven door de betreffende tegenstander.

Graag ontvangen wij op korte termijn uw reactie.

Met sportieve groet,

Bonuspunten worden heel erg weinig uitgedeeld door de knvb als je echt je recht wilt staan zou je naar de fifa moeten stappen om de knvb in een slecht dag licht te zetten

De fifa zou de knvb aan kunnen pakken voor de slechte beslissingen van een scheidsrechter of grensrechter
#2
Pool / Re: Pool SC Cambuur - Heracles 22-08-2015
augustus 21, 2015, 17:28:49
Als berisha nou is in de basis staat denk ik wel een 3-0

1x  :rodekaart voor heracles
1x :gelekaart voor bakker
#3
Wedstrijden / Re: ZWOLLE- SC CAMBUUR *UITGESTELD*
augustus 09, 2015, 15:41:50
Ik vind dit een onlogische beslissing
Worden wij nou bekeken als rare supporters dat er altijd popo bij moet zijn?
Ze hebben wel deels gelijk #Ajax - Cambuur