3 punten uit Eindhoven mee nemen.
Zondag Excelsior-Ado gelijk spelletje.
Staan we 2 punten achter directe promotie plek.
Zondag Excelsior-Ado gelijk spelletje.
Staan we 2 punten achter directe promotie plek.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu
Citaat van: sunderland op januari 21, 2025, 07:22:00bakje smaakt extra lekker vannochtend
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 18, 2025, 11:40:52Te lang wachten met de eindpass. Had gister 2 keer een medespeler 1 op 1 op de keeper kunnen zetten.
Die mag best benoemd worden! Daar heb je toch helemaal niks aan?
Citaat van: sunderland op januari 17, 2025, 16:19:27Dan hadden ze het al afgelast toch. Hoop in iedergeval niet op het laatste moment nog.
Ben benieuwd of het doorgaat. Zeker is als de trainers word gevraagd dat ze beide zeggen aflassen. De scheidsrechter bepaalt natuurlijk volgens de regels maar voor ons is er geen flikker aan. Word steeds mistiger.
Citaat van: denistel op januari 16, 2025, 18:45:58Mee eens! Ik kan ook niet over dat aai over de bol mentaliteit.
de intervieuwer is oek een cambuur medewerker toch.
ik vind de verhaaltjes altijd veel te mooi het mag wel wat pittiger
net als op het veld maar zo werkt het tegenwoordig niet meer
niet mijn stijl laat ik het zo zeggen.
op mien werk pak ik lui aan als het niet goed gaat en als ik zelf
iets niet goed doe hoor ik het ook gewoon duidelijkheid dat werkt
het best,
Citaat van: Westerpark op januari 10, 2025, 10:27:22Slappe hap dus.
Het stadion is gewoon goed bereikbaar. Iets meer tijd uittrekken voor je reis maar de wegen zijn allemaal prima begaanbaar en ov rijdt ook zonder problemen. Een paar kilometer verderop speelt Fortuna vanavond wel gewoon omdat die de veldverwarming aan hebben gezet. En dat zou bij Roda het veld ?zompig maken en vernielen?? Ze wilden gewoon liever niet en Cambuur waarschijnlijk ook niet ivm de onzekerheid bij zo?n lange reis.
Citaat van: Inferno-058 op december 21, 2024, 09:09:34Ik denk dat ze liever willen dat iedereen groen gaat dragen.
Het is ondertussen winter, jij denkt dat ieder een shirt aan doet deze dagen?
Iemand die zwarte kleren draagt,of een capuchon op heeft is niet automatisch tuig.
Citaat van: Poetser op december 21, 2024, 08:22:50Ben het hier volledig mee eens.
Wat daar aan de hand is, is dat vooraan achter de goal allemaal pubers van 16, 17 staan met de neus vol en alleen maar over Abe en de piemel in z'n kont kunnen zingen.
Ik ga veel uitwedstrijden mee, die zijn 100x mooier qua sfeer en saamhorigheid dan in onze sfeerloze betonnen Kooi.
Citaat van: sunderland op december 18, 2024, 13:29:36De kritiek was toen ook terecht. Of je het nu wilt lezen of niet.
weet je nog dat Henk compleet werd afgemaakt door velen. Einde seizoen en begin dit seizoen. Hij kiest voor hemzelf en terecht
Citaat van: EdsjeSCC op december 14, 2024, 23:24:37We hebben ideale schoonzonen in het veld. Hoeft voor mij op een forum niet hoor.
Ja ik noem geen namen, maar is wel wat anders dan;
Zielloos, karakterloos, doelloos, fantasieloos, heldenloos, leiderloos, machteloos, stuurloos. Cambuur in een notendop.
Ken die Henk oek weg??? Tis wel klaar nu.
Het is al heel lang klaar, maar we blijven lekker maar wat aanmodderen omdat er niet ingegrepen wordt.
Doet maar wat. Roepende en zoekende in de woestijn. Komt niet goed dit.
Kooi mut het heft in handen nemen. Directie fut. Pas dan wut het beter. Eerder niet. Henk naar de jeugd. En een frisse moderne trainer voor de groep. Kom aan.
Wim Jonk. Enigste optie.
Citaat van: Inferno-058 op november 30, 2024, 11:33:42Mooi doortrekken naar de thuiswedstrijden.
Trouwens echt een goed uitvak gister.
Misschien wel het beste uitvak qua sfeer! Geen ??n keer in Leeuwarden snuiven we coke gehoord.