Geachte mede Cambuur supporters,
Ook weer na vandaag blijkt dat Cambuur weer de beste is van de Friese derby. Hoewel velen zich niet met het Fries in willen laten ligt Leeuwarden toch echt in Fryslân. Waarom gewoon niet zorgen dat wij, als supporters van onze geliefde club Cambuur, de rest van Fryslân achter ons krijgen. En zo provinciegenoten achter ons komen staan en wij dé club blijven in onze provincie! Met zijn allen staan we sterker, laten we de mensen die dkv een warm hart toedragen en alleen de uitslagen lezen voor ons winnen. Anti-fries is een anti-climax voor de mensen die wel Cambuur supporter willen zijn, maar zich ergeren aan deze leuzen. Groot deel van de aanwezigen bij elke wedstrijd van onze club is gewoon een Fries. Cambuur is een eredivisieclub en gaat dat nog jaren blijven. Ik wil nog meer steun voor onze club, ik wil dat het leeft in de hele provincie en niet alleen in Leeuwarden! Kin wel een volksclub zijn en blijven, maar we moeten de mensen die thuiszitten en het voetbal niet live volgen ook achter ons krijgen om meer steun. Laat die achterbakse dkv supporters in hun hempie staan met onze vlag te verbranden. Schijnheilige dkv supporters! Dat moeten we niet pikken en we pakken ze wel weer terug met terugwerkende kracht. Maar heel niet-voetbalvolgend Fryslân steunt dkv, omdat dat de enige club is die ze kennen. Dat kennen we als Cambuur toch niet over ons heen laten gaan? We bewijzen keer op keer dat we het beste voetbal in ons hebben, alleen door pech verliezen we. Ik wil ook de rest van Fryslân voor ons winnen en dat ze achter ons gaan staan. Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!!
Ook weer na vandaag blijkt dat Cambuur weer de beste is van de Friese derby. Hoewel velen zich niet met het Fries in willen laten ligt Leeuwarden toch echt in Fryslân. Waarom gewoon niet zorgen dat wij, als supporters van onze geliefde club Cambuur, de rest van Fryslân achter ons krijgen. En zo provinciegenoten achter ons komen staan en wij dé club blijven in onze provincie! Met zijn allen staan we sterker, laten we de mensen die dkv een warm hart toedragen en alleen de uitslagen lezen voor ons winnen. Anti-fries is een anti-climax voor de mensen die wel Cambuur supporter willen zijn, maar zich ergeren aan deze leuzen. Groot deel van de aanwezigen bij elke wedstrijd van onze club is gewoon een Fries. Cambuur is een eredivisieclub en gaat dat nog jaren blijven. Ik wil nog meer steun voor onze club, ik wil dat het leeft in de hele provincie en niet alleen in Leeuwarden! Kin wel een volksclub zijn en blijven, maar we moeten de mensen die thuiszitten en het voetbal niet live volgen ook achter ons krijgen om meer steun. Laat die achterbakse dkv supporters in hun hempie staan met onze vlag te verbranden. Schijnheilige dkv supporters! Dat moeten we niet pikken en we pakken ze wel weer terug met terugwerkende kracht. Maar heel niet-voetbalvolgend Fryslân steunt dkv, omdat dat de enige club is die ze kennen. Dat kennen we als Cambuur toch niet over ons heen laten gaan? We bewijzen keer op keer dat we het beste voetbal in ons hebben, alleen door pech verliezen we. Ik wil ook de rest van Fryslân voor ons winnen en dat ze achter ons gaan staan. Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!!