Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Kevin058

#1
Prima versterking voor Cambuur! Ik hoop nog wel op een snelle links en/of rechtsback voor naast ons ietwat traag centraal duo.
#2
Van alles en nog wat / Grapkes: Must es lûüstere
januari 07, 2015, 17:32:27
Skitterende grapkjes die over en weer gaan op Whatsapp.
©Martin Bakker (volgens de plaatsjes)
https://twitter.com/NUL5ACHT









#3
Ik hoop dat Cambuur 1 speler huurt en 1 a 2 spelers binnen kan hengelen.
Ik heb zelf de hoop op Rosheuvel en Van der Linden en dan een verassing als huurling zoals Bytyqi.
Met wat aankopen kunnen we ook alvast bouwen naar volgend jaar.
Verder heb ik nog de stille hoop dat El Makrini een nieuw contract tekent met clausule waarvoor hij mag vertrekken (2 / 3 ton) zodat Cambuur nog wat kan vangen voor hem...