Citaat van: Len Cantello op december 24, 2014, 09:32:24Noord vak 13 bovenaan.
Ben je SCC supporter? Welke tribune zit/sta je?
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Len Cantello op december 24, 2014, 09:32:24Noord vak 13 bovenaan.
Ben je SCC supporter? Welke tribune zit/sta je?
Citaat van: siepelsjeu op december 24, 2014, 10:33:45Klopt, dat onderzoeken we ook.
1/2 van de vragen gaan over uitsupporters
Citaat van: papier op december 23, 2014, 19:11:11Zoals de enquete omschrijft onderzoeken wij het veiligheidsgevoel van de cambuursupporters omtrent uitsupporters. Er wordt nergens gezegd dat veiligheid alleen met uitsupporter te maken heeft.
Veiligheid heeft alleen te maken met de uitsupporters? Uitsupporters zitten alleen in het uitvak? Kan me niet voorstellen dat een docent deze vragen heeft goedgekeurd
Citaat van: SCC-J op december 23, 2014, 13:48:30Kan ik mijzelf niet herinneren. Daarnaast is dit onderzoek voor andere doeleinden dan een onderzoek van de KNVB natuurlijk.
Dit vullen we ook altijd in bij het KNVB fanonderzoek.