Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - El FLaco

#1
Wedstrijden / Re: Jong psv- Cambuur
februari 03, 2026, 10:07:35
Het is bekend dat Jong PSV op hele veld 1 op 1 gaat spelen ?n dat ze volle bak gaan ?n dat ze naar 60 minuten kapot-op-moe zijn

Waarom begin je niet met gewoon een blok achterin; laat die gasten even uitrazen en na een half uurtje begin je zelf ook met voetballen.
Middenveld compleet overlopen
Balk moet je altijd opstellen

Eenvoudig weggegeven zege
#2
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
januari 21, 2026, 14:45:12
10% volgens mij

Wel lekker

AFLOSSEN!
#3
We kunnen wel constateren dat het achterin meer dan goed zit

Backs prima
Centraal Baouf & Amofa meer dan goed voor ons
#5
Citaat van: anderszchristian op maart 16, 2025, 10:46:54
Het is te makkelijk om alles op externe factoren af te schuiven. Met een goed veld en een uitstekende scheidsrechter hadden we gisteren nog steeds kansloos verloren. Het grote verschil zat hem in de voorbereiding: Volendam had ons spel volledig geanalyseerd en aangepast, met Diemers in de dubbele dekking en constante druk op Balk en Pauwels. Vanaf minuut ??n kwamen we er niet aan te pas. Een duidelijk bewijs van een technische staf die haar huiswerk had gedaan.

Daartegenover stapten wij het veld in met de intentie om "ons eigen spel" te spelen, ongeacht de tegenstander. Of we nu tegen Volendam of Den Bosch spelen, die instelling is zowel arrogant als na?ef. Veerman (2.01m) werd bij corners gedekt door Mercera (1.75m) in plaats van Nieling (1.94m), dat zijn toch basis principes in het voetbal? Daarnaast lieten we, zoals het hele seizoen al, de tegenstander zonder enige druk tot onze eigen zestien komen, wat direct na rust wederom tot een doelpunt leidde.

In een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen, waarin je kon aanhaken of afhaken, was het vanaf de eerste minuut duidelijk: we waren kansloos. En dat reken ik de staf zwaar aan.

_O_
Klopt als een bus
Hilterman is een invaller.
Je had beter met meer zekerheid op midden kunnen spelen en 2 voorin zwervend

Het lekkere is dat we in maart/ april wedstrijden spelen waar spanning op zit.
28 maart thuis tegen de Gra die moet je winnen om nog mee te blijven doen om plek 2

Is toch heerlijk
#6
Algemeen / Re: Financiƫn
februari 12, 2025, 09:33:23
We staan 3e met een selectie ZONDER spits.

Even dagdromen: stel je voor dat we een spits hebben die er nog 12-15 intrapt..
#7
Citaat van: michello op augustus 29, 2024, 13:32:22
Groningen heeft momenteel 5 spitsen. Denk niet dat Van Veen gehaald wordt, maar misschien deze wel, mag vertrekken:

https://www.transfermarkt.nl/florian-kruger/profil/spieler/317740

Voor Kevin van Veen als voor Groningen kunnen we een uitkomst zijn.
Ligt daar nog vast tot 2026
Speelt daar niet.

Kan hier kosteloos komen en wellicht presteert hij zodat hij voor Groningen nog wat opbrengt.

Blijf erbij
Denk niet dat we geld hebben om spelers te halen met dikke salarissen
#8
Citaat van: Trainert! op augustus 29, 2024, 11:14:56

kun je nagaan wat een armoe troef het nu is, als je al heimwee hebt naar uldrikus.

Met Uldrikus hadden we wel een aanspeelpunt.
Durf te stellen dat we niet hadden verloren met hem erbij.
#9
Kan het niet 'gewoon' zo zijn dat onze kas op is?
Moesten verkopen/ verhuren/ salarisposten verlagen om te overleven?

Het is bizar hoeveel spelers weg zijn gegaan. Kan je een KKD team van maken
#10
Citaat van: Galdiano op juni 28, 2024, 07:50:06
Ben benieuwd.
Zelf mis ik helaas de eerste in verband met vakantie. En zo zullen er velen zijn.

Ja die feestelijke opening missen wij ook

#11
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juni 05, 2024, 12:17:35
Citaat van: Drumfather SCC op juni 05, 2024, 12:13:34
Volgens mij wel en het koppelen is al gelukt! Account maken ging soepel
Dank aan alle reaguurders  ;)
Ik had het niet goed gelezen haha (Daarom post al verwijderd)

Op je oude account? nieuwe nog niet mogelijk
#12
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juni 05, 2024, 12:12:12
Voel me bijna een 'indringer' om van West naar Oost te gaan
helemaal omdat er vakken gereserveerd zijn......

Midden West zit veelal sponsor

Had lekker iedereen zn eigen plek gegeven en dan degene van West de bovenzijde van de tribune aangeboden

NB
12.500 beschikbare plekken
7.000 sk-houders....

R?mte zat!
#13
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juni 05, 2024, 08:26:53
Nieuwe Seizoenkaarten: meer informatie volgt
Koppelen Seizoenkaarten: meer informatie volgt
#14
Wordt het niet tijd voor Brett?

#15
Citaat van: michello op maart 05, 2024, 15:14:28
Sinds Gabi uit het elftal is, is de ellende begonnen. Gabi kan (mits hij weer op niveau komt voor zijn blessure) op termijn van waarde zijn voor elke middenmoter in de eredivisie. Ottersen idem, maar als ze beide fit zijn kies ik denk ik toch voor Gabi.

uhm in mijn optiek kwamen bijna alle doelpunten bij hem vandaan.
opkomen is alleen leuk als je ook kan verdedigen