Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - gptv

#1
@ DayDreamer...zo bedoel ik het ook niet...ik kom nu zo'n 24 jaar bij Cambuur, en ik weet zo'n beetje wat er bij de club leeft. Dat bedoel ik met:"dat praat wel zo makkelijk".... :thumbsup
#2
...verder kan ik melden dat ik juist probeer, door mijn komst bij GPTV, Cambuur en daarmee de sfeer wat meer aan de orde (want zoveel jaar weinig aandacht volgens sommigen) te brengen. Ergens moet een start zijn...die hoop ik dus te maken!
#3
...de reacties verbazen me enigszins...

Ik vind het prima dat we geen camera's tijdens het feest mogen neerzetten. Sowieso is er inmiddels al media-aandacht (Huis aan Huis) geweest voor het feest, dus helemaal zonder media kon de organisatie klaarblijkelijk ook niet. Neemt ook niet weg dat ik natuurlijk vrij ben naar supporters te vragen die naar het feest toe gaan. Daar heb ik geen verder motivatie van de organisatie voor nodig. Dan probeer ik het wel meer met een historische inslag, ook vanuit mijn eigen beleving, een draai te geven. Geen enkel probleem. Mocht dit niet lukken dan vind ik dat ook geen probleem. We zullen dus niets over het feest melden, maar aangezien wij in De Blokhuispoort gevestigd zijn zullen we er ongetwijfeld wel iets van meekrijgen.


Veel plezier in ieder geval!


Groet!


#4
Beste mensen,


Ik ben voor GPTV op zoek naar (fanatieke)  MI-siders die kunnen vertellen over hun tijd bij de MI-side (uiteraard voor de camera). Ik wil een item maken over het jubileumfeest en natuurlijk wil ik dan wat mensen spreken.
Wie biedt zich aan? Dan maken we voor komende week een afspraak voor een interview! :scc

Groet,

Remco
(en ik zit zelf ook op Zuid elke wedstrijd dus dat praat wel zo makkelijk)