3 punten straks. Ik zeg 3-1
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: De Gast op juli 05, 2023, 07:27:29Ik wou dat wij Diemers zouden kunnen binnenhalen. Was de beste speler van Emmen, maar kon het ook niet in zijn eentje doen.
Dat wordt dan de volgende club waarmee hij degradeert.
Citaat van: denistel op september 18, 2021, 23:58:18Dat kun je wel zeggen, maar wees eens echt eerlijk; Dit was echt superslecht.
lui waren gewoon super goed wat viel er tegen te doen he je ook speelde
5 goals krijg je zo woe zo binnen
op naar heracles dat zijn de wedstrijden waar het om gaat
Citaat van: PePe op september 18, 2021, 22:43:19Doelpunten tellen altijd mee.
Dit Ajax was gewoon: te snel, te slim. (werd bovendien geholpen door de VAR en Scheids)
Henk heeft van alles geprobeerd, het kwaliteitsverschil was te groot.
Op naar de wedstrijden, waar voor Cambuur wel punten te verdienen zijn.
Of je nu met 5 - 0 of 9 - 0 verliest, je verliest 3 punten.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 18, 2021, 22:19:49Of wel dan? Wat vind jij dan?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 18, 2021, 22:10:40We kunnen nooit met 10-0 verliezen van de Eagles verliezen.
"Nog nooit zo afgegaan als vanavond".
Staat niks over ere of kkd, maar goed. Voor mij is 10-0 tegen GAE een grotere afgang dan 9-0 bij Ajax.
1-0 verliezen of 9-0, beide keren 0 punten. Op naar donderdag en 3 punten binnenharken. Dan zijn we dit meteen weer vergeten.
Citaat van: Collingwood op mei 07, 2021, 21:52:47En had je een goed antivirus programma geïnstalleerd?
Via de stream van grijskijkert (na 100 reclames weggeklikt te hebben). Was trouwens gelukkig dat ik het zag, heb het wat zijdelings gevolgd, was inderdaad een soort zomeravondvoetbal. Maar de drie punten zijn weer binnen.
Citaat van: Inferno-058 op mei 07, 2021, 20:50:30Het is dat de toiletjuffrouw niet meedoet.
Lijkt wel een zomeravond wedstrijd.