Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - CamLeeuw

#1
3 punten straks. Ik zeg 3-1
#2
Citaat van: De Gast op juli 05, 2023, 07:27:29
Dat wordt dan de volgende club waarmee hij degradeert.
Ik wou dat wij Diemers zouden kunnen binnenhalen. Was de beste speler van Emmen, maar kon het ook niet in zijn eentje doen.
#3
Wedstrijden / Re: De Treffers-SC Cambuur
januari 11, 2023, 22:18:15
Tja slechter dan dit kan bijna niet.
#4
Wedstrijden / Re: Awaydays: Ajax - Cambuur
september 19, 2021, 00:25:23
Citaat van: denistel op september 18, 2021, 23:58:18
lui waren gewoon super goed wat viel er tegen te doen he je ook speelde
5 goals krijg je zo woe zo binnen

op naar heracles dat zijn de wedstrijden waar het om gaat
Dat kun je wel zeggen, maar wees eens echt eerlijk; Dit was echt superslecht.
#5
Wedstrijden / Re: Awaydays: Ajax - Cambuur
september 18, 2021, 22:46:46
Citaat van: PePe op september 18, 2021, 22:43:19
Dit Ajax was gewoon: te snel, te slim. (werd bovendien geholpen door de VAR en Scheids)
Henk heeft van alles geprobeerd, het kwaliteitsverschil was te groot.
Op naar de wedstrijden, waar voor Cambuur wel punten te verdienen zijn.
Of je nu met 5 - 0 of 9 - 0 verliest, je verliest 3 punten.
Doelpunten tellen altijd mee.
#7
Wedstrijden / Re: Awaydays: Ajax - Cambuur
september 18, 2021, 22:13:25
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 18, 2021, 22:10:40
"Nog nooit zo afgegaan als vanavond".
Staat niks over ere of kkd, maar goed. Voor mij is 10-0 tegen GAE een grotere afgang dan 9-0 bij Ajax.


1-0 verliezen of 9-0, beide keren 0 punten. Op naar donderdag en 3 punten binnenharken. Dan zijn we dit meteen weer vergeten.
We kunnen nooit met 10-0 verliezen van de Eagles verliezen.
#8
Wedstrijden / Re: Awaydays: Ajax - Cambuur
september 18, 2021, 21:45:40
Totale afgang dit!!!
#9
Wedstrijden / Re: Awaydays: Ajax - Cambuur
september 18, 2021, 21:29:00
Niet meer normaal dit.
#10
Bah wat een maandag. Ik baal nog zo van gisteren.
#11
Wedstrijden / Re: Dordrecht - Cambuur 7 mei
mei 07, 2021, 22:06:19
Citaat van: Collingwood op mei 07, 2021, 21:52:47
Via de stream van grijskijkert (na 100 reclames weggeklikt te hebben  8P). Was trouwens gelukkig dat ik het zag, heb het wat zijdelings gevolgd, was inderdaad een soort zomeravondvoetbal. Maar de drie punten zijn weer binnen.  :proost
En had je een goed antivirus programma geïnstalleerd? :)
#12
Wedstrijden / Re: Dordrecht - Cambuur 7 mei
mei 07, 2021, 21:38:26
Jammer dat iedereen Netflix aan het kijken is. 8)
#13
Wedstrijden / Re: Dordrecht - Cambuur 7 mei
mei 07, 2021, 20:58:54
Citaat van: Inferno-058 op mei 07, 2021, 20:50:30
Lijkt wel een zomeravond wedstrijd.
Het is dat de toiletjuffrouw niet meedoet. :_schater
#14
Wedstrijden / Re: Dordrecht - Cambuur 7 mei
mei 07, 2021, 20:14:02
Man o man wat ben ik gespannen. Ben op van de zenuwen. 8)
#15
Het was allemaal ook meer dan terecht!