Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Gasgeve

#1
Bouhoudane zou wel echt een grote slag zijn  |:)
#2
Selectie en Technische staf / Re: Remco Balk
juni 18, 2026, 14:51:43
Citaat van: Galdiano op juni 18, 2026, 13:49:46
Klopt.
Prachtig avontuur voor Balk maar helaas is zijn carri?re wel voorbij hierdoor.

Je gaat naar Bali wanneer je 30+ bent of als je geen verdere ambities meer hebt.
Niet als je pas 25 bent.  :zucht
Ben ik het niet mee eens. Je kan daar 4/5 jaar lang als een vorst leven en ook nog ??n van de betere zijn. Zie het verhaal van Melvin Platje. Dan kan je altijd op je 30e nog wel terug naar een Ado den Haag, Emmen of Roda, waar die nu ook heen kan.

Meer zit er toch niet in zijn carri?re.
#3
Citaat van: Scc4-ever op juni 18, 2026, 09:52:18
  wie is zijn vader dan?. Bedoel je Genero Zeefuik?. Dat is zijn oudere broer.
Zijn moeder kan heel goed koken heb ik gehoord!
#4
Ik zou Maxim Dekker hier wel willen zien
#5
Citaat van: Galdiano op juni 01, 2026, 12:58:50
Ze zijn enige tijd geleden de weg ingeslagen van data.
Zo zijn ze ook bij Nartey uitgekomen.

Het lijkt goed uit te pakken.

Wij gaan ook steeds meer die kant op.
Brighton en Union Sint-Gillis doen dit ook met goede prestaties. En Hearts natuurlijk.
#6
Citaat van: sunderland op mei 27, 2026, 08:12:17
wij weten het allemaal zo goed. Denken dat de eredivisie vreselijk goed is.
Dat is helemaal niet zo, het rechter rijtje is voetballend echt niet best. Het is vooral tactisch beter in de omschakeling, zo spelen ze allemaal maar dan ook met meer individuele kwaliteiten. Hoop dat Marsman wel blijft met zijn drive. En iedereen kwam tegen Feyenoord zwaar tekort
Helemaal eens. Zie ook Telstar met dat halve amateurelftal.
#7
Citaat van: Galdiano op mei 20, 2026, 10:24:51
En juist dan kan Mark het bij lange na niet belopen.  :y
2 defensieve lopers erachter en je hebt een perfect middenveld. Je ziet bij Ajax wat een middenveld doet, wat geen creativiteit heeft.
#8
Citaat van: Zwolsecambuurfan op april 23, 2026, 22:42:26
Laten we het maar weer hebben over spelers. Ik dacht aan Tahith Chong van Sheffield United. Speelt daar nauwelijks. Misschien hoog salaris, maar kan hier wel weer groeien. Te ambitieus?
Te ambitieus
#9
Citaat van: denistel op april 23, 2026, 23:24:38
Ik kan je verhaal goed volgen hoor we kunnen ook niet alles zo maar halen en spelers
kunnem beter worden en we moeten idd geld verdienen.maar we zullen toch ook zeker
4  spelers met routine moeten hebben wil je er niet meteen uitvliegen en dat willen we niet
toch in dit stadion moeten we door groeien.
ja en of je betere spelers kan vinden? Pauwels is al lang vergeten hier toch Sjostrand was
veel beter en effectiever  dus ja zeg het maar.Kvam kan er ook komen maar zou je daar
mee starten in de ere divisie?? je mag het negatief noemen ik vind dat niet maar we gaan
het zien.
4 spelers met routine is niet per se de sleutel tot handhaving. Zie verschil Nac en Telstar. Nac haalt 3/4 routiniers en Telstar doet het met maar 1 ervaren eredivisie speler in de basis.
#10
4-1 (2-0)

Diemers
vd Sande
Henstra
Kooistra

4x geel
#11
Citaat van: Bernardo op april 23, 2026, 17:01:00
Die nooit scoort.
21 jaar. Genoeg potentie. We kunnen geen spits kopen die dit seizoen 20 goals heeft gemaakt.
#12
Citaat van: Eewal op april 23, 2026, 16:24:44
Welke Zeefuik? Ik heb soms het idee dat daar tien van zijn  :_schater
Die met die moeilijke voornaam.
#13
Citaat van: Specuveter op april 23, 2026, 13:59:27
Ik hoorde vandaag de naam Zeefuik.
Bij jong Volendam speelde hij denk ik onder Plat?
Een echte kapstok spits en wat ik heb gezien is hij best wel snel.
Denk in een aanvallend team dat hij wel tot zijn recht kan komen.
Zou een topper voor ons zijn.
#14
Algemeen / Re: Cambuur merchandise
april 22, 2026, 13:22:16
Ziet er fantastisch uit  _O_
#15
1-3 (1-1)

Diemers
Vd Sande
Henstra

4x geel