Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - mulder

#1
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
juni 27, 2016, 12:13:56
'ze zijn ook niet te spreken over de 1,7 miljoen euro die de clubleiding ter compensatie aan de andere Eredivisieclubs betaalde' staan in een bericht over FC Twente op VI (http://www.vi.nl/nieuws/opnieuw-cruciale-week-voor-fc-twente-.htm).

Ik weet niet of dat hier al besproken is, maar ff nieuwschierig. Heeft Cambuur dan ook een deel van die 1,7 miljoen compensatie gekregen?Als er een gelijke deelsleutel wordt gehanteerd, zou dat 100.000 euro betekenen...
#2
Citaat van: poelie-lwd op juni 26, 2016, 14:31:18
Ligt op het persoonlijk vlak. Denistel had wat advies voor Bakker die dat niet kon waarderen. Ik geloof dat Erik vervolgens een taxi voor D. heeft besteld  :_schater  :_schater

Nu ben ik nieuwschierig naar het verhaal!!?  :_schater Tell me moreee!
#3
Citaat van: pvanbuijtene op juni 25, 2016, 14:39:49
Ten eerste moet het fouilleren niet nodig zijn want je moet gewoon geen bom of knaldingen meenemen. Fouilleren na knaldingrn heeft ook geen zin wamt veel knaldingrn zijn zo klein dat het in je onderbroek of in je schoen zou passen. Nu een jaartje verbieden kan ik begrijpen, maar ook supporters moet je tweede kans geven(al jaren worden we knaldingen afgedtoken wat eigenlijk niet mag maar door de vingers werd gezien betreft vuurwerkverbod, alleen nu liep het uit de hand. Nu met aupporters in gesprek op zoek naar een oplossing om het weer toe te laten.

Een tweede kans is wellicht op zijn plaats volgend jaar ja. Ik denk dat dit het best te doen is door de 'harde kern' er bij te betrekken, ook bij de controle. Die jongens die vuurwerk mee naar binnen nemen geven geloof ik niks om een steward. Maar zet bij de ingang een paar jongens van de harde kern (waarmee is afgesproken dat zij helpen knalvuurwerk te voorkomen), waar ze tegen op kijken, en laat die jongens de anderen aanspreken dat ze geen knallers mee moeten nemen omdat het anders wel echt definitief einde is. Dan krijg je een beetje dat 'samen' gevoel
#4
Wedstrijden / Re: DTD - Cambuur
juni 25, 2016, 15:38:49
Citaat van: DayDreamer op juni 25, 2016, 11:51:07
Geloof er niks van dat het een KNVB maatregel is, zal wel weer uit de hoed van Sarah komen, als het dit jaar ook het geval is, kom ik daar nooit meer.

Liep daar met 2 treetjes, wut ik tegengehouden door een steward, kon dus al die biertjes daar even snel achterover gooien.

Positief blijven :D
#5
Algemeen / Re: training cambuur?
juni 23, 2016, 15:51:48
Citaat van: Lore op juni 23, 2016, 15:46:06
Even de advocaat van de duivel spelen: misschien zouden wij juist kwaad moeten worden op de supporter die dat vuurwerk op het veld gooide waardoor die steward gewond raakte?

Natuurlijk, door zulke gekken wordt het terecht verboden. Sowieso vuurwerk op 'ons' kunstgrasveld gooien is belachelijk, al helemaal als er mensen op staan. Wie zich niet aan de regels kan houden, kan dit verwachten

'En met regels bedoel ik niet de wet of reglementen, gewoon je normale verstand dat je zoiets niet doet'
#6
Ik ben heel blij met deze jongen, klinkt namelijk allemaal op voorhand wel goed en ook de interesse van alle andere clubs spreekt in zijn voordeel. Maar heeft iemand hem ook daadwerkelijk zien spelen, kan iemand bevestigen dat hij ook daadwerkelijk goed kan voetballen? En wat voor speler is het dan, een beuker of een technische verdediger?

#7
Citaat van: Tanjajeah op juni 21, 2016, 16:29:06
NAC grijpt naast N'Toko, verdediger voor twee jaar naar Cambuur

LEEUWARDEN – NAC heeft naast Chiró N'Toko gegrepen. De centrale verdediger, die de afgelopen jaren veel indruk maakte bij FC Eindhoven, heeft besloten om zijn transfervrije status te verzilveren met een tweejarig contract bij Cambuur. N'Toko kon ook rekenen op interesse van De Graafschap, VVV en NAC. De Bredase club voerde enkele gesprekken met de speler, maar werd nooit concreet.


Bron: http://www.bndestem.nl/

Dan zal dat vast wel rond zijn. Met n'toko en steenvoorden 2 lange en sterke verdedigers! Hoop nog wel heel erg dat vd laan er bij komt. Dan nog een stand in voor de back en ben ik vrij tevreden over de verdediging.
#8
Selectie en Technische staf / Re: Rob Maas
juni 18, 2016, 13:05:41
Citaat van: Galdiano op juni 18, 2016, 12:37:51
Ik heb hemel en aarde vervloekt over het aanstellen van Maas!
Maar na een nacht slapen ben ik van mening dat hij een eerlijke kans moet verdienen.

Ten eerste Maas kan er niks aan doen dat Henry hem heeft benaderd.
Als Cambuur jou wil hebben zeg je natuurlijk geen nee, en allemaal na zo'n half jaar bij Vitesse.

Bij Vitesse heeft hij in spagaat gestaan.
Ga ik door in de lijn die Peter Bosz heeft ingezet.
Of wil je jezelf ontwikkelen en laten zien om het proberen anders te doen.
Achteraf gezien had hij in de lijn van Bosz door moeten zetten. En na dit seizoen zijn eigen werkwijze gaan hanteren. Dat is natuurlijk achteraf de koe in de kont kijken.

Hij is vrij onervaren en zal nog veel moeten leren, maar moet wel de kans krijgen om op 0 te beginnen ipv met een 1-0 achterstand.

Hopen dat er spoedig versterkingen komen, want daar maak ik me nu het meeste zorgen over.

Daarnaasy ben ik wel van mening dat Vd Vegt weg moet!!

Dat is best wel goed verwoord en stelt ook mijn mening over Maas wel een beetje bij. Als je het zo benadert kun je Maas inderdaad niets verwijten en kan het best allemaal positief uitpakken nog, op 0 beginnen. Iets met een glas halfvol... Dankje Galdiano!
#9
Selectie en Technische staf / Re: Rob Maas
juni 18, 2016, 12:16:55
'Maas denkt dat het realisme heel belangrijk is, en gezien de begroting kan het een keer mis gaan'. Het maakt me echt niet uit wie hier als trainer komt, als het maar een trainer is die een beetje zelfverzekerd is en zegt 'de top 3 is realistisch, en we gaan dit jaar vol voor promotie naar de eredivisie, waar we horen'. Dan geloven de spelers en de fans er toch ook in, en strijden ze erg voor..

Nu op voorhand al stellen dat het geen probleem is als we niet promoveren, haalt net dat extra stukje motivatie weg waar je kampioen mee wordt (tenzij je een uitstekende bovenmatige selectie hebt, maar dit is niet het geval)
#10
Citaat van: michello op juni 16, 2016, 10:44:21
Konterman is nog vrij  onervaren maar qua naam niet eens zo gek en komt meer in de buurt qua logica dan Maas.  Wil in ieder geval zelf heel graag!

Lijkt mij ook niet zo gek, heel wat wedstrijden ervaring als voetballer, en toch niet verkeerd om een oud international aan het roer te hebben staan. Het enige jammere is dat hij zo weinig ervaring als trainer heeft.. 
#11
Ik vind dat Daniel de Ridder nuttige dingen opmerkt bij dat EK programma.. Hoe heet het, Studio France ofzo? Ze zouden hem moeten aanbieden om zijn papieren te halen..

V/d Vaart kan daarentegen gewoon beter wegblijven van de TV haha 8P
#12
Algemeen / Re: Seizoenskaarten 2015/2016
juni 02, 2016, 16:44:37
Citaat van: DayDreamer op juni 02, 2016, 09:08:41
Als we nog Eredivisie hadden gespeeld, had je ook verlengt toch?

Ik heb ook nog niet verlengd, met dezelfde reden. Heb geen geldboom staan, en heb het simpelweg niet over voor Jong Ajax en Jong PSV. Voor de leuke wedstrijden koop ik wel een kaartje. Als je een auto kan kopen met 100.000 op de teller, zou je het doen.. Als er 400.000 op de teller staat, waarschijnlijk niet.. (tenzij je een geldboom hebt staan en kunt uitgeven wat je wilt). Nog steeds dezelfde auto, ander verhaal..
#13
Citaat van: Vlampiep op juni 02, 2016, 15:40:01
Hoe zo afkoopsom? Bij dit bestuur kan iedereen clausules laten aanbrengen in zijn contract en wordt er stelselmatig verzuimd iets te vermelden in de afkoopsom.
Met deze bestuurlijke omkoalen gaat het Liwwadder gezegde weer eens bewaarheid worden; "ut is nooit wat weest en ut sil oek nooit wat wudde. 8P

Hahaha, sorry. Was even aan het dromen... 
#14
oh en wordt er nu ook een afkoopsom betaald? Neem aan dat dit dan ook wel opgenomen is in het contract, dat hij weg kan onder bepaalde voorwaarden, maar dat er dan ook een smak geld wordt betaald..
#15
Ben er niet heel treurig om, ondanks dat het een prima trainer is. Maar om kampioen te worden (of om in de eredivisie te blijven) heb je iets extra's ten aanzien van je spelers brengen (qua motiveren van de spelers, dit had henk heel erg) of iets extra's en verrassends qua spel en taktiek (zoals lodeweges en henk in het eerst en tweede jaar eredivisie brachten). Dit had Keizer niet, en mijn verlangen is toch wel om kampioen te worden. Dus ben er niet treurig om.

Wat mij wel verrast, is dat dit zo goed achter de schermen is gehouden. Vanmorgen de speculatie, nu de kogel door de kerk. Als Cambuur maar enig voornemen heeft om al met een speler te praten, weet iedereen dit dírect... Het kan dus wel achter gesloten deuren blijven!