'ze zijn ook niet te spreken over de 1,7 miljoen euro die de clubleiding ter compensatie aan de andere Eredivisieclubs betaalde' staan in een bericht over FC Twente op VI (http://www.vi.nl/nieuws/opnieuw-cruciale-week-voor-fc-twente-.htm).
Ik weet niet of dat hier al besproken is, maar ff nieuwschierig. Heeft Cambuur dan ook een deel van die 1,7 miljoen compensatie gekregen?Als er een gelijke deelsleutel wordt gehanteerd, zou dat 100.000 euro betekenen...
Ik weet niet of dat hier al besproken is, maar ff nieuwschierig. Heeft Cambuur dan ook een deel van die 1,7 miljoen compensatie gekregen?Als er een gelijke deelsleutel wordt gehanteerd, zou dat 100.000 euro betekenen...
