Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - veteraan

#1
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
december 09, 2023, 14:01:53
Citaat van: Bankzitter op december 09, 2023, 10:18:56
In de periode voor zijn ziekte bewees Henk gewoon een van de allerbeste trainers in Nederland te zijn geworden.
Wat hij nu weer uit deze groep haalt, is waanzinnig knap.
We hebben geluk dat het beeld in het land van knuffeltrainer leeft anders was hij allang door een andere club weggelokt.


Henk hoort al jaren bij de kopgroep van trainers er is maar een dreiging en dat is dat in het betaalde voetbal iedere selectie voor 25 of 30% wisselt per seizoen, dat betekent dat hij steeds opnieuw zijn aanpak vd groep moet updaten. Maar als Groningen of Twente met het voor hun beschikbare budget op hem inzetten dan staan ze vast in de top drie.
#2
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
november 19, 2023, 20:07:42
Citaat van: rvw op november 19, 2023, 09:06:37
Spandoek  sander de vries er is een aanbieding bij de pearl



LC weg ermee !
#3
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
november 18, 2023, 22:14:01
Inderdaad een onbeschoft slecht stuk van meneer Sander de Vries !

Henk geeft soms aanleiding tot wat lacherigheid
Maar een dergelijke vakman die zich na een zware periode zo bewijst die behandel je met meer respect !
#4
Spelers die de sfeer aantasten moeten weg !
Almere wil hem vast wel overnemen of ruilen
Futweze
#5
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
oktober 07, 2023, 11:08:27
De Jong is niet alleen een psychologisch goeie trainer maar ook een principieel aanvallende trainer, daardoor krijgt hij ook meer krediet bij iedereen. Maar je moet fair blijven naar Ultee ; uit de komende drie wedstrijden moeten vier punten komen anders volgt er een wisseling van de wacht
#6
Na vorig seizoen heb ik het hier nog even geprobeerd, afgezien van wat echte kenners is het hier (zoals op veel sociale media hier) afgezakt tot het niveau van persoonlijk beledigen en dom schreeuwen.


Veel plezier ermee verder !
#7
Citaat van: Grijskijkert op juli 25, 2023, 11:41:46
Vast wel maar het ging om de onzin die "verteraan" Kris telkens uitkraamt...

Als je zo?n hekel aan mij hebt dat je begint te speculeren over mijn naam en nickname dan moet je afvragen waar je mee bezig bent. Zeg ik dingen hardop die je liever niet hoort ? Voetbal is een weliswaar een bijzaak in het leven maar het moet wel vriendelijk blijven

Sherlock Holmes !
#8
[
Citaat van: Grijskijkert op juli 25, 2023, 11:21:43
3 jaar 7 ton, 3 jaar Fortuna, een jaar of wat Utrecht en dan zou Diemers geen 6 nullen op zijn rekening hebben? Dat is toch wat je zegt?

De meeste profs zien in een perspectief van 30 jaar (ton per jaar) financi?le onafhankelijkheid.Dus een reserve van zo?n drie miljoen is min of meer is de laagste norm.Zeer discutabel natuurlijk, de ene geeft veel meer uit dan de ander.
#9
Citaat van: Grijskijkert op juli 25, 2023, 11:10:04
Dus jij hebt zicht op de rekeningen van Muhren en Diemers? :_schater :_schater

Het is bekend voor welk bedrag Muhren zijn bijdrage aan de promotie van Volendam heeft geleverd. Ook de zeven ton die Feijenoord jaarlijks in Diemers stak en maar deels terughaalde uit verhuur is openbaar. Of dat nog op de rekening staat weet niemand.
#10
Als Muhren zijn laatste jaar hier speelt is dat voor Cambuur
Als Diemers op 12 Augustus tekent dan is Rapid Wien mislukt
Het verschil is dat de zes nullen bij Muhren al op de rekening staan
Bij Diemers moet dat nog
#11
Citaat van: Grijskijkert op juli 25, 2023, 10:30:02
Ja dat is zo, er zijn natuurlijk de standaard nitwits die zoals altijd het niks vinden en alles denken beter te weten...kan gezellig worden in het Hertje krijgen die grootbekken een keer een weer woord :_schater


Kunnen we meteen collecteren voor de verloren zoon !
#12
Citaat van: poelie-lwd op juli 25, 2023, 10:11:48
Is dat zo? Ik ken er anders genoeg die het helemaal niks vinden (waaronder moi) Steek die centen maar in Muhren.


Spelers die graag willen en moeite doen voor een acceptabel contract zijn zeer welkom
Exen die in bikini de was helpen ophangen graag elders parkeren !
#13
We hebben de vijfde begroting dus de vijfde plaats is de target
We houden op over armoede
We gaan ons revancheren van vorig jaar

(We zijn de club van o.a. Michael Molls, Bert Konterman, Jaap Stam, Fred Grim en Sandor vd Heide)
#14
De club moet zelfbewuster worden
Wij kiezen spelers, niet omgekeerd
Je speelt hier graag of niet


Anders kun je nog altijd voor veel geld naar ADO op het middenveld
#15
Citaat van: michello op juli 25, 2023, 09:00:55
Diemers komt niet, dat is nu toch wel duidelijk? Dat knaapje van PEC komt eraan en Smeets zal er op het middenveld nog wel bijkomen.


En dan doorschakelen en geen gelul over Ferrari?s