Citaat van: Bankzitter op december 09, 2023, 10:18:56
In de periode voor zijn ziekte bewees Henk gewoon een van de allerbeste trainers in Nederland te zijn geworden.
Wat hij nu weer uit deze groep haalt, is waanzinnig knap.
We hebben geluk dat het beeld in het land van knuffeltrainer leeft anders was hij allang door een andere club weggelokt.
Henk hoort al jaren bij de kopgroep van trainers er is maar een dreiging en dat is dat in het betaalde voetbal iedere selectie voor 25 of 30% wisselt per seizoen, dat betekent dat hij steeds opnieuw zijn aanpak vd groep moet updaten. Maar als Groningen of Twente met het voor hun beschikbare budget op hem inzetten dan staan ze vast in de top drie.