Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Mboua olé

#1
Algemeen / Lied voor Elvis Manu
maart 19, 2014, 21:20:43
Zit ik wat op YouTube te surfen, kom ik ineens een leuk nieuw liedje tegen dat we voor Elvis Manu kunnen gebruiken:

http://www.youtube.com/watch?v=1i-L3YTeJJM

Manu Manu, ta taaa ta ta ta, Manu Manu, ta ta ta ta, Manu Manu ta taaa ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta ta

Helemaal uitgeschreven, dan kunnen we het printen en uitdelen op de tribunes!  ;)

Zijn er nog meer leuke alternatieven voor liedjes? Cambuur staat wel bekend om zijn creativiteit qua liedjes vind ik altijd. Bij DKV zingen ze niet dat ze voor Bob springen, heette Mark de Liwwadder nog Mark de Vries en ook Kenneth Goudmijn maak die actie voor mij is hen niet bekend. Manu Manu past mooi in dat rijtje lijkt mij!  ;)