Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Rogers

#1
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
januari 25, 2026, 11:00:32
Citaat van: BestJ op januari 25, 2026, 10:53:27
Stoke City wil dit blijkbaar omdat ze anders mogelijk in de knoei komen met hun begrotingsregels. Nu schuiven ze deze grote uitgave door naar volgend seizoen.   

Dat zou het wel verklaren idd. Zitten op doorverkooppercentages in sommige gevallen ook tijdslimieten? Als in, als een speler na 2 jaar wordt doorverkocht is het percentage lager dan binnen 1 jaar? Of is dat niet gangbaar?
#2
Wedstrijden / Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
september 01, 2025, 10:18:52
En nadat jong AZ het goede voorbeeld heeft gegeven beginnen we eindelijk te scoren uit corners  :proost
#3
Citaat van: Stiens op mei 17, 2025, 17:55:35
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar die speler van Den Bosch die scoorde, stond die niet gewoon met een teen buitenspel?

De VAR kon het niet checken ivm ontbreken van de juiste camera?s? Hoe is dat in godsnaam mogelijk?

Viel mij ook op inderdaad. Als je beelden terugkijkt lijkt hij net buitenspel te staan, maar het is niet echt te bewijzen. Met een extra camera was de goal waarschijnlijk afgekeurd. Past wel bij de pech van de avond.
#4
Is Mees Rijks niet wat? Een jonge spits, vroeger actief bij jong Utrecht, nu spits in Noorwegen. Speelde altijd leuk mee in de kkd. Denk dat hij niet veel hoeft te kosten, dus gokje waard.
#5
Citaat van: Grijskijkert op augustus 20, 2023, 10:42:54
https://lc.nl/friesland/Volle-bak-bij-SC-Cambuur.-Staanplaatsen-slechts-250-gulden-in-1963-films-van-toen-28532222.html mooie beelden(wist niet zo snel waar ik dit moest plaatsen)

Prachtige beelden!  |:)

Van der Water had zo in dat team van toen gepast, ballen vlogen ook toen al alle kanten op  :P
#6
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )
augustus 11, 2023, 22:21:57
Geweldig, Kooistra maakt de avond toch nog een beetje goed. Ook nog best een knappe goal.

Maar hoe lang moeten we nog tegen die Uldrikis aankijken? Los van die belachelijk ingeschoten penal en de gemiste kansen stuiteren alle ballen van z'n voet, waardoor je zo weggecounterd kan worden. Kan me niet voorstellen dat er op amateurvelden in Noord Nederland niks beters rondloopt..
#8
Algemeen / Re: Nieuwe kledingsponsor
juli 07, 2023, 14:35:03
Jammer van het witte inderdaad, maar verder vind ik het een mooi shirt! Vind het beter dan vorig jaar, maar daar zal ik wel de enige in zijn..
#9
Citaat van: Poetser op juli 03, 2023, 11:22:04
Die zou ik er wel bij willen, maar gaat toch niet gebeuren.

Lijkt mij ook niet. Zal wel een degradatiekandidaat eredivisie worden of cashen in China of de zandbak.
#10
Mag van FC Utrecht op zoek naar een nieuwe club... Ben benieuwd waar hij terecht gaat komen.
#11
Citaat van: okkele op juni 18, 2023, 14:12:05
stam / konterman.
berhalter / ferrier of beter nog.......rogers / ferrier !
dijkstra / vd laan

lekker hoor.

Haha Rogers, helemaal mee eens ;) de bijna vergeten cultspeler die later zelfs nog Europees scoorde

https://www.youtube.com/watch?v=r11swx3jCB4
#12
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 15, 2020, 20:45:27
wel wat slordig zo voor rust, tweede helft nog minimaal 3 er bij verwacht ik: 7-2

Knap voorspeld! :thumbsup
#13
Citaat van: Voorstopper op oktober 21, 2020, 11:53:15
Ik heb het al gevonden :)
Om ervoor te zorgen dat het spel niet te vaak stilligt, moeten de teams de wissels wel in maximaal 3 wisselbeurten doen. Ook in de rust mag er gewisseld worden. De regel geldt tot alle competities van het huidige seizoen voor 31 december die worden afgerond.

Omdat ik even bang was dat er onregelementair gewisseld was bij Cambuur...Ze hebben namelijk 4x gewisseld, echter was er 1 in de rust....
Zul je net zien dat de wedstrijd overgespeeld moet worden vanwege foute wissels  8P

Zou niet de eerste keer zijn geweest dat we onreglementair wisselen.. wist het niet precies meer dus heb het even opgezocht: 1997 tegen Eindhoven bracht Han Berger in totaal 4 wissels in, met als gevolg dat het restant van de wedstrijd moest worden overgespeeld. Heeft ons volgens mij nog 2 punten gekost  :insane

https://www.trouw.nl/nieuws/protest-tegen-vierde-wissel-cambuur~b87620a4/

#14
Wedstrijden / Re: Cambuur-Roda
oktober 21, 2020, 11:30:14
Citaat van: zeewolde op oktober 20, 2020, 22:24:08
Voldoende motivatie te halen uit het feit dat Roda 1 van de 2 KKD ploegen was die tegen onze promotie gestemd heeft

Inderdaad, geeft aan wat een nare club het is. En zelf heb ik bij wedstrijden tegen Roda de play-offs 2009 altijd nog in m'n achterhoofd zitten. Oprollen die Duitsers  |:)
#15
Citaat van: Collingwood op april 21, 2015, 09:41:32
Ja, Oar staat tweede! Ik heb lang gezocht naar een plaatje met betere kwaliteit, maar die kon ik helaas niet vinden. Hij komt van een wiskunde-student die op twitter zit (@RickLenders), maar om de één of andere reden kan ik zijn tweets niet ver genoeg terugkijken om het originele plaatje te vinden. Deze link heb ik uiteindelijk via google gevonden.

Jammer, maar klinkt interessant die tweets! thnx voor de tip