Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - oostside

#1
Citaat van: AL op juni 09, 2021, 21:58:29
Denk dat er ook nog wel wat SK-houders niet naar het stadion gaan (of mogen) zolang er regels zijn.

Klopt! ik kom in ieder geval niet, maar ga vandaag wel SK verlengen.
#2
KNVB moet standaard uit de TV gelden pot iedere club 100.000/200.000 geven voordat de verdeelsleutel er overheen gaat en verplichten dat het volledige bedrag aan aanschaf/onderhoud GRASveld wordt uitgegeven.

Voor kleine clubs gaat het om veel geld als je over een echt grasveld praat terwijl de grote clubs met begroting 10M en meer zeuren over de kleine clubs met kunstgras.

Zo kan er niemand meer over de kosten van het hebben van een grasveld of het voetballen op kunstgras zeuren, iedereen blij.
#3
Wedstrijden / Re: Beker
december 09, 2019, 12:40:30
Ik heb ook 1 extra kaart gekocht is voor een cambuur gloryhunter supporter :)
#4
Wedstrijden / Re: MVV-Cambuur 11-10
oktober 11, 2019, 21:07:15
Is dit het 2de elftal van Cambuur??? Ik herken ze niet.... erg matig...
#5
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
november 07, 2018, 16:13:18
Citaat van: veteraan op november 07, 2018, 12:41:08
De procedure is volstrekt normaal. Natuurlijk is er al naar bezwaarsgronden gekeken.
Het is echt de krant die dit opfokt.

LC weg ermee !

Best grappig dat ze bij de Ljouwerter Krante al jaren en jaren negatief over Cambuur schrijven en positief over die andere club ergens net onder Akkrum.

En bij Omroep Friesland juist toch ook vaak andersom... iets met de naamgeving is niet helemaal goed gegaan bij deze media clubs....
#6
Selectie en Technische staf / Re: Karim Rossi
november 03, 2018, 09:56:04
Citaat van: Bernardo op november 03, 2018, 09:41:24
Wat een onzin. Die nominatie gaat naar 2 spelers, Conraad en Kallon. Rossi doet tenminste nog zijn best. Daarnaast speelde Rossi voor rust nog best oké, Hake had hem eerder moeten wisselen was volgens mij kapot. Konhet nooit meer belopen

Wat een onzin.... Zijn passing alleen al is niet om aan te zien, laat staan de rest. Misschien wel een harde werker maar dat lukt hem ook maar 30 minuten. Zn voordeel was een neusje voor de goal maar dat was ook maar 3 of 4 wedstrijden.
#7
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
november 02, 2018, 08:35:51
[Afzeik modus aan]

Ach Deinum regelt al zijn zaken eerst in de basis in achterkamertjes met zakenvrienden en roggelt het daarna wel met mooie politieke woorden in het stadhuis met ons geld. Alleen de laatste jaren is hij wat slordig geworden of minder scherp en komt zijn handel en wandel wat meer aan het licht.... De bieb... Neushoorn.... Cambuur Stadion...

Ik heb mijn bedenkingen bij de wijze waarop de Friesche Poort nu de knuppel in het hoenderhok heeft gegooid, maar ik kan me ook voorstellen dat ze Deinum met z'n (te) mooie woorden even zat waren.

Ik zou die 20 miljoen van het rijk maar in een fonds storten aangezien er vast nog veel meer geld naar "zijn" projecten moeten de komende jaren.

[Afzeik modus uit]

Ik wil hierbij Deinum bedanken voor zijn inzet de afgelopen 10 jaar maar des te eerder hij nu stopt des te beter. De partijen kunnen toch beter onderhandelen met een nieuwe wethouder dan met iemand die bijna stopt?
#8
Wedstrijden / Re: Cambuur - Dordrecht
mei 05, 2018, 08:33:24
Alles is relatief.... heb in de slechte jaren 2003 t/m 2008 ook met gemiddeld 3.500 man op de tribunes gezeten... Geen gevecht om je plek het stoeltje naast je was ook altijd wel vrij :)
#9
Selectie en Technische staf / Re: Foeke Booy
november 27, 2017, 14:57:19
Citaat van: papier op november 27, 2017, 13:38:13
Lijkt me toch beter dan Vd Vegt hoor jongens

Nee dat is lastig, veel slechter kon het namelijk niet  :_schater  :rodekaart

Ik geef Booy eerst maar eens het voordeel van de twijfel.
#10
Wedstrijden / Re: almere-cambuur
oktober 20, 2017, 20:48:30
Ik wil niet zeggen dat het een tenenkrommende wedstrijd is, maar mijn tenen staan nu wel krom....
#11
Citaat van: speculeter op oktober 20, 2017, 19:54:57
Er was er maar een goed vorige week....Sai en zelfs die zet hij ernaast 8P 8P

Dat is het geheime wapen van vanavond! Die mag er in bij een 4-1 stand in de 85ste minuut!
#12
Selectie en Technische staf / Re: Issa Kallon
augustus 16, 2017, 13:58:30
Citaat van: sunderland op augustus 16, 2017, 13:33:45
Hoop dat zijn voorzet wel goed is . Lukoki was daarin dramatisch

Dat werd wel steeds beter. Je kan een snelle speler wel leren voetballen en voorzetten geven.

Een trage drol wordt niet zomaar snel.
#13
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
augustus 14, 2017, 08:40:52
Ik hou me meestal stil als het om lc.nl gaat en SCH, maar deze kop na de wedstrijd van gisteren slaat echt nergens op "SC H............n geeft juiste antwoord in spektakelstuk"

Buitenspel goal gemaakt en 2x een voorsprong weggeven in het laatste kwartier en dat is dan het juiste antwoord?
#14
Citaat van: zeewolde op april 06, 2017, 13:05:05
kluivert was hem de baas

tot een kwartier voor tijd ofzo had jong Ajax helemaal niks te vertellen en stond het nog 1-0. Wat er daarna gebeurde......
#15
Het is geen sterspeler en dat zal het ook niet snel worden, maar het is ook geen ramp (meer) om hem bij de groep te hebben.

Wat je wel moet meenemen is dat linkspoot Schilder hem ook minder goed kan aanspelen. Schilder zal liever op rechts openen, dan een stap extra maken voor een draai om links (lees: Peersma) aan te spelen. Daarmee is het middenveld/verdediging van de tegenstander door deze extra draai van Schilder ook sneller bij Peersman als deze daadwerkelijk eens diep wordt aangespeeld.