Afgelopen seizoen wat verwend.....maar Smeets, Peersman...daar krijg ik pijn in mijn ogen van.....dat kan toch niet....pfff en dan de keeper ernaast zetten.....ongemotiveerde spelers naar huis sturen...lekker voospelbaar....goed er is geen balans in de selectie....maar zesde, zevende of achste worden is mogelijk....beetje mazzel..puntje hier...puntje daar pfffffff....