Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - whimpy

#1
Afgelopen seizoen wat verwend.....maar Smeets, Peersman...daar krijg ik pijn in mijn ogen van.....dat kan toch niet....pfff en dan de keeper ernaast zetten.....ongemotiveerde spelers naar huis sturen...lekker voospelbaar....goed er is geen balans in de selectie....maar zesde, zevende of achste worden is mogelijk....beetje mazzel..puntje hier...puntje daar pfffffff....
#2
Selectie en Technische staf / Re: Marvin Peersman
augustus 18, 2017, 23:53:23
Ontslaan die idioot.
#3
Selectie en Technische staf / Re: Bryan Smeets
augustus 18, 2017, 23:33:51
Kon hij door de ingang dan?
#4
Algemeen / Re: Mr. Frank Visser doet uitspraak
augustus 14, 2017, 21:48:08
Burenruzie in het knollenland 30 km verderop......hij snuffelt aan zijn dkvslip en zegt dat die naar wiet stinkt en daar schijtziek van wordt....ik lig dubbel...
#5
Algemeen / Mr. Frank Visser doet uitspraak
augustus 14, 2017, 21:37:42
Verplichte kost.....
#6
Kom op Popeye...
#7
Ook Heracles.........hebben ook kunstgras......snel Ritzmaier halen.
#8
Trieste club......ik denk toch FC Utrecht nu Haller verkocht is.
#9
Selectie en Technische staf / Re: Rob Maas
oktober 15, 2016, 13:56:33
Trainer weg, TD weg....nu nog een paar slecht presterende spelers en kansenmissers weg en een paar bestuursleden en het lek is boven.

#11
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
september 19, 2016, 23:37:30
Dijkstra had zich hier niet zo doorontwikkeld? Dan had hij, net als van Moorsel, meer speeltijd moeten krijgen. Hij werd gezien en gebruikt als centraal achterin. Daar was hij, gezien het spel dat Cambuur twee/drie jaar geleden speelde m.i. wat te traag voor. Toen Makrini wegging dacht ik dat Dijkstra een goede vervanger kon zijn. Cambuur zag dat anders en opteerde hem voor tweede, en zelfs na MacIntosh voor derde  keus. Dijkstra als verdediger en niet als verdedigende middenvelder. Hij koos voor Sparta, verstandig, en ik heb hem gezegd dat dat een goede keus was. Hij wist bij Sparta gelijk waar hij aan toe was. Stofzuiger, geen truukjes, de bal snel inleverend. Dijkstra heeft een goede lange bal en kan nog een steekpass geven ook. Precies een speler die Sparta nodig had. Samen met Bakker had Dijkstra vorig seizoen een mooi verdedigend koppel kunnen zijn in de ruit op het middenveld. Waarom kreeg die Ier wel zoveel speeltijd? Die maakte trouwens erg veel inspeelfouten en dekkingsfouten. Er was niemand, behalve Bakker, die de gaten dichtliep. Toch bleef hij staan. Ik snap de, wat je van ver haalt is lekkerder-mentaliteit niet. Te veel geleund op huurlingen ook. Niet elk jaar haal je een goede Oostenrijker of Slowaak binnen.

Heb mij net als vele anderen verschrikkelijk zitten ergeren vorig seizoen. Niet zozeer aan de spelers, maar wel aan degenen die de selectie bij elkaar scharrelden. Dijkstra te langzaam, dan halen we Darryl Lachman. Dolletjes. Van der Heijden, zonder medeweten en kennisgeving aan hoofdtrainer wegsturen; de enige die ze nog wel eens op de kloten gaf. Ergerlijk. Nu weer Hemmen. Barto weer een jaar er bij. Kip; dertien in een dozijn. Paniekhuur. Dat is pas visie. Stel die spits van de beloften nu eens een aantal wedstrijden op. Minder dan Hemmen spelen kan bijna niet. Het zit fout bij SCC in de bestuurskamer, in de technische commissie en op de bank. Het lijkt verdomme nergens op. Weer drie jaar terug en nog immer geen nieuw stadion. De slapende reus. Tenenkrommend. Mede daarom ben ik blij dat ik geen verstand van voetballen heb.

   
#12
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
september 19, 2016, 12:35:13
Dijkstra in het AD-team van de week....blij dat ik geen verstand van voetballen heb...
#13
Selectie en Technische staf / Re: Rob Maas
september 18, 2016, 14:47:44
...3-0 en 1-0 op je kloten krijgen van helmond en sittard is helemaal niet onoverkomelijk, als je ze maar onder je houdt en achtste wordt....
#14
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
september 18, 2016, 14:35:28
Lekker gespeeld Paco en Mart....
#15
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
augustus 14, 2016, 01:30:18
Ben blij dat ik geen verstand van voetballen heb....