Citaat van: Trainer op april 28, 2020, 14:53:03
En eventuele extra oplossingen
- speel 2 thuiswedstrijden zonder publiek volgend jaar, is er geen extra politie-inzet nodig en hebben de burgemeesters er geen problemen mee.
- betaal als clubs een compensatie voor de extra politie-inzet bij de 2 extra thuiswedstrijden die je moet spelen, komen de kosten niet bij de gemeente te liggen maar bij de clubs cq de bond
Loop je wel direct een paar ton inkomsten mis bij de optie 'zonder publiek spelen', ook niet echt wenselijk lijkt mij. Maar de vraag is nog maar hoelang deze "intelligente" lockdown gaat duren en wat daarna de maatregelen zijn voor de samenleving en publieke bijeenkomsten in het bijzonder.