Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Utekleitrokken

#1
Wedstrijden / Re: competitie )hervatting'
april 28, 2020, 15:13:17
Citaat van: Trainer op april 28, 2020, 14:53:03
En eventuele extra oplossingen

- speel 2 thuiswedstrijden zonder publiek volgend jaar, is er geen extra politie-inzet nodig en hebben de burgemeesters er geen problemen mee.

- betaal als clubs een compensatie voor de extra politie-inzet bij de 2 extra thuiswedstrijden die je moet spelen, komen de kosten niet bij de gemeente te liggen maar bij de clubs cq de bond

Loop je wel direct een paar ton inkomsten mis bij de optie 'zonder publiek spelen', ook niet echt wenselijk lijkt mij. Maar de vraag is nog maar hoelang deze "intelligente" lockdown gaat duren en wat daarna de maatregelen zijn voor de samenleving en publieke bijeenkomsten in het bijzonder.
#2
Wedstrijden / Re: competitie )hervatting'
april 01, 2020, 16:21:22
Ga er maar vanuit dat supporters niet toegestaan zijn, ook in augustus nog niet.
#3
Selectie en Technische staf / Re: Issa Kallon
oktober 07, 2019, 14:07:03
Citaat van: Yellow Army op oktober 05, 2019, 00:29:44
Scoren wil nog niet, maar zo ontzettend belangrijk voor het elftal.

Veroorzaakt veel chaos bij de tegenpartij, wat al diverse malen belangrijke goals heeft opgeleverd voor ons.
#4
Citaat van: Noordcambuur op mei 31, 2019, 21:44:44
wat voor bedrag heb jij dan voor ogen dan

400k moet wel haalbaar zijn.
#5
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 31, 2019, 21:38:55
Citaat van: Bankzitter op april 23, 2019, 07:08:24
Die 6 miljoen is gegarandeerd. Stel dat we ergens anders (een deel) van dat geld goedkoper kunnen binnenhalen, dan scheelt dat dus in de jaarlijkse kosten. Via banken gaat dat niet lukken, maar bijv. via certificaten moet het wel mogelijk zijn een deel van 6 miljoen zelf te binnen te halen.

Het is in ieder geval geen obstakel voor de komst van het stadion.

Kan iemand de beschikbare achtergrondinformatie over de funding van die 6 en/of 2.5 miljoen hier nog eens delen? Ik wil ergens een balletje opgooien.

Verschillende bronnen en artikelen zijn welkom.
#6
Citaat van: cambuurmania op mei 31, 2019, 17:34:17
En loopt hij volgend seizoen gratis de deur uit.

Wat zou een vergelijkbare keeper kosten, denk je? Deze man gaat niet weg voor een paar ton.
#7
Doorverkoop clausule bij de verkoop aub.
#8
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
april 22, 2019, 18:56:38
Citaat van: Geelblauwstiens op april 22, 2019, 17:08:04
Dit was toch een serieus plan?

Een kennis heeft ooit een mail gestuurd over de stand van zaken hierover, maar via Sales krijg je niet eens een reactie.
#10
Wedstrijden / Re: Beker
januari 22, 2017, 19:06:02
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 22, 2017, 16:34:48
ik heb ook liever Zeinstra, maar om nou de indruk te wekken dat het alleen hier gebeurd? Ik zie Cillessen ook altijd bij Barcelona in de beker spelen.

Dat bedoel ik eigenlijk ook te zeggen, omdat ze het "overal" doen en het een beetje zo hoort doen wij het ook maar. Die indruk krijg ik dan weer een beetje.

Voor de positivo's:
Op basis waarvan zou Nienhuis er weer moeten staan? Zeker niet op basis van wedstrijdritme en zijn optreden wil ik het al twee seizoenen niet meer over hebben.
#11
Wedstrijden / Re: Beker
januari 22, 2017, 16:27:17
Citaat van: Vlampiep op januari 22, 2017, 16:25:36
Laten we hopen van niet.
Het is de kwart finale en dan hoort de best in vorm zijnde er te staan.
En dat is Zeinstra en niet die paniek kabouter.

Zo denk ik er ook over. Maar "het zal wel zo horen" dat Nienhuis opgesteld wordt. Lekker lief zijn voor elkaar bij het vriendelijkste clubje van het Noorden.
#12
Wedstrijden / Re: Sc Cambuur-VVV 13-01-2017
januari 12, 2017, 16:06:08
Citaat van: John Hiatt op januari 12, 2017, 15:50:16
7500 kaarten verkocht, valt me wat tegen.

Morgen ook nog wel wat bij het kassaplein. Op een koude winteravond, rond de 8000, in de Jupiler, is opzich niet verkeerd toch?
#13
Wedstrijden / Re: Beker
januari 11, 2017, 10:32:02
Citaat van: sccweestwel op januari 10, 2017, 22:51:40
CC ook een bus?

Vroeg het me ook al af, maar zie bovenstaande reactie.
#14
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden 2016/2017
januari 07, 2017, 13:39:38
Citaat van: PePe op januari 06, 2017, 23:25:48
Een paar beelden van de oefenwedstrijd tegen Vitesse. (zie Nienhuis)

https://www.youtube.com/watch?v=FRl5qNRY8dQ&feature=youtu.be

Die minder dan middelmatige keeper hadden we daar meteen moeten slijten. Wat een typisch Nienhuisje weer in die video.
#15
Citaat van: sunderland op januari 07, 2017, 12:20:48
Zijn ook een paar clubs een beetje in paniek . Groningen is straks waarschijnlijk  4 spelers kwijt, Zwolle mist er een paar en zit helemaal onderin wat toch druk geeft en Roda speelt ook slecht en scoort moeilijk dus ja hij is zo weg

Heeft Zwolle nog geld te besteden? Meende dat het daar niet zo lekker ging. Groningen wil uiteraard niks besteden. Voor een dubbeltje op de eerste rij "bij de buren", anders zie ik het niet gebeuren.