Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - skinnybmw

#1
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
augustus 02, 2016, 16:47:40
Ik ben voor de "Godverdome" achter 't WTC.
#2
Wedstrijden / Re: Den Haag - Cambuur 17 januari
januari 17, 2015, 21:37:29
Ik ben blij met het punt...toch netjes ADO-uit al had er na de 2de helft meer ingezeten. Ogbeche like a Baws.
#3
Wedstrijden / Re: Den Haag - Cambuur 17 januari
januari 17, 2015, 21:34:47
Qua kansen misschien maar niet qua voetbal...kijk alleen maar naar balbezit (en dan vooral de 2de helft).
#4
Wedstrijden / Re: Den Haag - Cambuur 17 januari
januari 17, 2015, 21:32:39
Echt...zo veel beter dan ADO...gewoon de baas zijn daar en dan 2-2...zonde zonde...
#6
Officiele wedstrijd Cambuur - Feyenoord: 1 - 5 (17 maart 1999) maar daarvoor volgens mij eens een oefenwedstrijdje tegen V.V. Dokkum

SCC - SCF
#7
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - PSV, 5 februari 2014
februari 06, 2014, 08:42:09
Balen...we hadden minstens een punt verdiend tegen dit kwakkelende PSV. Grappig dat iedereen zo negatief reageert na een verlies tegen PSV en Twente...blijf gewoon realistisch, dit zijn de topclubs van NL. DKV en Eagles waren gewoon goede wedstrijden en ja, ik had daardoor gister ook een goed gevoel dat we tegen PSV iets leuks konden gaan doen maar helaas. Het zijn de wedstrijden die je niet hoeft te winnen, zoals ze altijd zo mooi zeggen maar SCC was te onzorgvuldig en slordig. Gister te weinig zelfvertrouwen. Op naar de volgende wedstrijden die het verschil gaan maken voor SCC.

Wat een prachtige pass van Ritzmaier op Jody...speelde ook een goede wedstrijd. Manu ook en vond Schepers goed invallen. Lukoki had het kunnen bepalen maar is er de man niet voor...wil zich veel te graag bewijzen (en dat snap ik ook wel) maar heeft er niet de kunde voor zoals een Manu of een Ogbeche. Nienhuis niet z'n beste wedstrijd maar dat was het sowieso niet van SCC.

Nu weer met opgeheven hoofd verder en nacompetitie afwenden want dit SCC hoort ZEKER in de Eredivisie thuis.