Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - sccvl

#1
Na de wedstrijd gisteren is duidelijk geworden dat er 100% nog goede versterkingen bij moeten komen.
#2
Zomaar een transfervrije linksbuiten: Jean-Paul Bo?tius zou dat voor ons niet de perfecte man zijn op linksbuiten?
#3
Citaat van: Bussum op juli 05, 2022, 12:14:58
Weer een international erbij!  |:)

Vertel ..!
#4
Sergio Padt een re?ele optie voor Cambuur? Mogelijk zal het salaris wel een groot struikelblok zijn. Heb begrepen dat die wel openstaat voor een terugkeer naar Nederland.
#5
Citaat van: Trainert! op juni 30, 2022, 22:01:17

Het zou wel fijn dat je je voorbereiding met je grotendeels beoogde spelers kunt spelen. Er zijn nog wel wat vacatures in het elftal.
De transfermarkt is geloof ik open tot 31 augustus. En in de maand augustus gebeurd er vaak ook veel. Maar toch zou het zonde zijn om in je eerste weken van de competitie achter de feiten aan te lopen.

Dat bedoel ik ..
#6
Citaat van: Eewal op juni 30, 2022, 21:06:50
jij hebt toch geen idee met wie cambuur allemaal in gesprek is? Menigeen doet of begint de competitie over een week....

Ik begrijp het, alleen vind ik het allemaal wel erg lang duren. Je ziet een trend ontstaan dat nu een heleboel klasse spelers kiezen voor de top Kkd ik vind dat opvallend.
#7
Ik weet wel, dat ik ondertussen BEHOORLIJK ge?rriteerd aan het raken ben. Veel clubs versterken zich maar met een hoop spelers, je kunt allemaal zeggen ja zijn het versterkingen? Ja dat zijn versterkingen. Silvester vd Water echt een hele mooie versterking hoor, maar jongens kom nou eens met een keeper en laat Stevens maar gewoon voor wat t is. Zoek verder! Weet je wat ik een enorme stunt zou vinden? Sergio Padt terug halen naar Nederland. Ik weet van meerdere bronnen dat die openstaat voor een terugkeer ivm zijn gezin die daar moeilijk kunnen aarden.
#8
Ik had begrepen Bulgarije (Ludogorets)
#9
Citaat van: Bens op juni 27, 2022, 14:27:02
Waar heeft hij getekend?

Wat ik begrepen heb uit geruchten, ja weet echt niet of t klopt was Almere city maar dat lijkt mij een zeer sterk verhaal.
#10
Heb vanmorgen bij Cambuur begrepen dat Issa (Kallon) onlangs een contract getekend heeft bij een andere club?
#11
Cas Odenthal heeft die inmiddels al een andere club? Ook een goeie optie ... Tommy Beugelsdijk  :rodekaart Haha
#12
Citaat van: J.v.G. op juni 26, 2022, 20:12:43
Voor welke speler dat dan? Wieffer is al naar Feijenoord..

Niemeijer?
#13
Citaat van: el haj op juni 25, 2022, 20:45:27
Mag toch hopen dat de club nooit van plan was een half miljoen voor v/d Belt te betalen. Volgens mij gewoon slim gespeeld van jr. en sr. om een mooi contract bij Zwolle af te dwingen.  :P

Cambuur is toch voor hem duidelijk een stap omhoog, financieel en sportief. En dan toch er voor kiezen te verlengen bij PEC. Benieuwd wat hierachter zit. Luistert dus niet naar papa  :zweep
#14
Citaat van: denistel op juni 25, 2022, 17:55:08
vorige week kwam van uit meerdere kampen de melding dat ie afgelopen week zou tekenen
dus waarom dat nu niet gebeurd is vind ik maar vreemd

Waarschijnlijk wil Sonny een aanbieding elders afwachten en heeft Cambuur hem een ultimatum gesteld. Zoiets heb ik begrepen, maar het ultimatum was al ruim verlopen lijkt mij ... Maar goed, ja het is het wachten wellicht wel waard als hij uiteindelijk tekent, al moet dat zeker niet te lang gaan duren. Een goeie tweede keeper alvast erbij halen lijkt me ook geen overbodige luxe. Heb vanmiddag de wedstrijd van Kozakken Boys bekeken, een opvallend goed keepertje (Mike van de Meulenhof) helaas niet enorm lang. Maar als tweede doelman zou ik die jongen er wel bij willen zien, zeker doorgroei mogelijkheden.
#15
Citaat van: PePe op juni 25, 2022, 09:24:21
Kunnen we vanmorgen nog een verrassing verwachten bij de eerste training?
Krijg het gevoel dat Foeke vakantie heeft?

Het is rondom de keepers erg rustig inderdaad, en een voorbereiding met 1 keeper lijkt me echt geen wilde. Daar zouden ze echt vaart achter moeten zetten.