Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Thijz85

#1
Bedankt voor het stemmen!

Oh ja: http://www.lc.nl/sport/cambuur/article12280351.ece/Spelers-Cambuur-krijgen-muziekles

Helaas is de uitnodiging verjaard....
#2
Beste vrienden van  Cambuur!

Na de geweldige winst op DKV is het tijd om de rest van Nederland af te troeven bij de verkiezing van Taptoe van het Jaar. De jaarlijkse Taptoe in Leeuwarden is in de race om te worden verkozen tot beste Taptoe van Nederland. Elke stem telt en dus wil ik jullie vragen of jullie vandaag nog (het is al de laatste dag) een stem op Taptoe Leeuwarden willen uitbrengen. Dan zijn we tenminste weer ergens de beste in! Of moeten ze in Groningen, Heerenveen, Amsterdam, Rotterdam of in Den Bosch winnen? Nee toch!

Je kunt vandaag (vrijdag) hier nog stemmen op Taptoe Leeuwarden! Binnen 10 seconden gepiept!
http://www.korpsmuziek.nl/node/10254

Groet en alvast bedankt!