Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - harrylwd

#1
Algemeen / Re: Sfeer
november 20, 2019, 15:42:30
Top bedacht!
Ik heb een eventuele aanvulling op eerste gedeelte ben benieuwd wat jullie daar van vinden:

Wij zijn SC Cambuur
De club uit LWD
We zullen altijd zingen
Voor ons mooie SCC

Met Henkie en met Sandor
Ut woanskip na elke goal
Wij zijn SC Cambuur
SC Cambuur Leeuwarden

:0= allez allez allez
#2
Selectie en Technische staf / Re: Jamie Jacobs
oktober 05, 2019, 00:19:07
Jamie jamie jamie goal.. Jamie jamie goal.... Jalalalalal jamie jamie jamie goal..
#3
Selectie en Technische staf / Re: Jamie Jacobs
oktober 05, 2019, 00:10:49
Jamie  jamie jamie goalllll
#4
Selectie en Technische staf / Re: Jamie Jacobs
oktober 04, 2019, 23:56:47
Jamie jamie jamie goal... Jamie jamie gohooalll
#5
Wedstrijden / Re: Utrecht-cambuur
maart 17, 2014, 07:52:42
ik meende dat SCC naast het tijdstip ook niet akkoord ging met de woensdag..dit omdat NEC uit 3 dagen daarna al is.

wat is de reden dat er aankomend weekend niet gevoetbald wordt door Cambuur?4 wedstrijden spelen wel namelijk.
#6
Wedstrijden / Re: Cambuur-RKC, vrijdag 14 maart
maart 14, 2014, 16:56:48
Citaat van: scc-aaron op maart 14, 2014, 15:03:09
Net gevraagd aan iemand die er werkt maar ook hij wil niks zeggen helaas. Ik denk dat we moeten wachten tot 17uur.

kunnen we dit volgen? radio?
#7
Selectie en Technische staf / Re: Jody Lukoki
februari 06, 2014, 13:57:33
hij staat er alleen maar voor hemzelf en niet in het belang van het team.
interviews ook gaan over ikke ikke... De must in ut teambelang spele koekebakker!!

Baal as n stekker.. Als je niet beter kan en weggespeeld wordt kan ik meeleven gezien het begrotingsverschil.
maar dit kun je je zelf aanrekenen. dood en dood zonde!!

:_spank

ik zag em niet... :wall :wall
#8
Selectie en Technische staf / Re: Ramon Leeuwin
januari 31, 2014, 09:59:01
Citaat van: SCCdrachten op januari 31, 2014, 09:53:20
Ben er niet gerust op! Cambuur heeft de optie gelicht leeuwin niet! de speler word nu hij een contract heeft bijgetekend van ander half jaar meer waard voor Cambuur.
Na mijn mening zegt dit nog niks. ik ben aan het billeknijpe!

wil hem oek niet kwijt! moet het ook nog maar zien of zwolle hem laat lopen vandaag.
#9
Selectie en Technische staf / Re: Ramon Leeuwin
januari 31, 2014, 09:47:20
lees hier dat Leeuwin al blijft maar dat is niet zeker toch? of begriep ik het nu verkeerd...
Cambuur heeft de optie gelicht dat Leeuwin vastligt tot 2015 maar als Zwolle genoeg biedt staat Cambuur open voor vertrek. Terwijl ik gisteren nog tekst van vd Belt heb gelezen dat ze de selectie willen behouden en voor continuïteit gaan. Wat is nu het plan?
Leeuwin blieve tot 2015? of kwijtraken en we krijgen wat geld.
(Let op! als je  1 miljoen krijgt voor Remon is mooi, maar als je degradeert loop je 2 of misschien wel 3 miljoen van de eredivisie mis, dus ja..)

ah..zomerse transfer, dus vandaag hoeven we dr niet over in te zitten ;) ze mutte ophouwe met zomaar artikelen te publiseren op dat internet..pff 8P
#10
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 17, 2013, 15:03:20
 :0= HET WAS FIJN IN TREIN!! ;(
#11
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
september 02, 2013, 12:55:52
Citaat van: DC op september 02, 2013, 12:53:33
De laatste dag speculeren is aangebroken, praise the lord  :zweep

PS. Met Adje en Plet erbij gaan we Europa in  8P

Adnane mag niet weg van Vitesse zei die... misschien in de winterstop??
#12
nou ik weet niet.. Barto liet niet zo veel indruk achter. Hoop echt dat er een spits bij komt
#13
Eerstedivisionist De Graafschap heeft een streep gezet door een terugkeer van Berry Powel. Dinsdag liet de 33-jarige spits zijn contract bij Elche CF ontbinden, maar nog dezelfde dag bleek een verbintenis bij de Doetinchemse club onhaalbaar.

"We hebben ons maximaal ingespannen, maar vraag en aanbod lagen gewoon te ver uit elkaar. We zijn drie maal teruggekomen met iets meer. Op een gegeven moment houdt het op", laat manager Roland Vroomans weten aan Omroep Gelderland. De spits wilde een tweejarige verbintenis, waar de clubleiding niet verder wilde gaan dan één jaar met een optie voor een tweede jaar.

Geen geld
Powel reageert teleurgesteld op de verklaring van De Graafschap. "Het jaarsalaris lag nog onder de vijftigduizend euro. Daarmee kan ik niet eens in mijn onderhoud voorzien. Ik vind dat wel apart", stelt de spits. "Zeg dan gewoon dat je geen geld hebt. Nu word ik bovendien door De Graafschap op Twitter neergezet als een geldwolf. Maar dat ben ik helemaal niet."

"Ze doen net alsof ik weet niet wat heb gevraagd. Terwijl het verschil helemaal niet zo groot was. Zo ver zaten we niet uit elkaar hoor. De onderhandelingen waren niet echt van een hoog niveau", aldus Powel, die zou schermen met belangstelling van Girona en Deportivo La Coruña.

GELIEK HALEN!!

bron voetbalprimeur.nl
#14
komt u maar!! _O_
#15
Citaat van: SportClubCambuur op augustus 12, 2013, 13:51:09
:0= MESSI

te klein  :insane
maar als iemand toevallig nog 580 miljoen liggen heeft?? doen!!