Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - KennySCC

#1
Citaat van: Casuals-lwd op mei 10, 2017, 11:51:47
550, denk dat dit niet eens zo'n slechte voorrangregeling is.

Cambuur geeft zelf aan dat er 450 kaarten beschikbaar zijn.
Ik denk echt dat het onderschat wordt, hoor om me heen veel mensen die gewoon gaan..
#2
Citaat van: buremer op mei 10, 2017, 11:35:36
Ze gaan ervan uit dat het uitvak niet vol raakt dus lijkt deze regeling voldoende.

Toch vind ik het maar apart.. Hoeveel kunnen er in dat uitvak?
#3
Ligt het aan mij of is dit een hele rare voorrangsregeling, want dit betekent dat iedereen die naar AZ is geweest voorrang heeft, maar er passen toch lang geen 1100 in het uitvak van MVV of geldt deze voorrang alleen voor de competitiewedstrijden?
#4
Wedstrijden / Re: De Graafschap - SC Cambuur
maart 14, 2016, 20:05:38
Citaat van: Bernardo op maart 14, 2016, 19:46:14
Is het vak een keer vol.....

Begrijp me niet verkeerd. Uiteraard blij dat het vak vol zit, maar kan er gewoon slecht tegen dat het vak wel opeens vol zit wanneer de wedstrijd doorslaggevend kan zijn.
Kijk naar excelsior, dat was toen een directe concurrent.. waarom zit het vak dan niet vol?
#5
Wedstrijden / Re: De Graafschap - SC Cambuur
maart 14, 2016, 19:31:54
Citaat van: Casuals-lwd op maart 14, 2016, 15:09:16
Dkv 2 gevalletje vandaag, supporters die er nooit waren komen nu tevoorschijn

Viel mij ook op... Ben dit seizoen 8 uitwedstrijden mee geweest en vaak ook met dramatische aantallen in het uitvak. Vanochtend waren er opeens een heleboel bij die er normaal nooit staan.. beetje jammer  :wall
#6
Wedstrijden / Re: De Graafschap - SC Cambuur
maart 11, 2016, 16:07:06
Citaat van: zeewolde op maart 11, 2016, 16:02:57
kunnen 550 man in dat uitvak. Lijkt me sterk dat het uitverkocht raakt.

Zie het eerlijk gezegd zomaar gebeuren. Goede prijzen, (waarschijnlijk) doorslaggevende wedstrijd, afstand redelijk...
#7
Wedstrijden / Re: De Graafschap - SC Cambuur
maart 11, 2016, 15:53:52
Had wel gehoopt dat ze het puntensysteem zouden hanteren. Ben bang dat ik nu weer 2 uur van te voren aan kan komen zetten, omdat het anders al uitverkocht is...
#8
Net kaarten gehaald, zit in bus 3.
Gok ongeveer dat die bus nu voor de helft vol zit.....
#9
Morgen kaarten halen, snap de frustratie wel wat de buscombi betreft, maar op dit moment is elke wedstrijd belangrijk voor ons en juist dan moet de ploeg extra gesteund worden.
Valt me daarom ook tegen, helemaal als je kijkt naar de voorgaande seizoenen...

Hoe dan ook, morgen +4

|:)
#10
Net kaartje gehaald.
35 auto's, ongeveer 150/200 man denk ik. Valt me tegen om heel eerlijk te zijn.
#11
Wedstrijden / Re: Excelsior-Cambuur
december 10, 2015, 13:53:33
Vanochtend ingeschreven, +4
#12
Wedstrijden / Re: Willem II - Cambuur
december 01, 2015, 13:34:01
Citaat van: Bernardo op november 30, 2015, 21:49:55
Hoe staat et met de kaartverkoop? Zal wel niet storm lopen
Vanochtend kaarten gehaald, 22 auto's tot nu toe..
Bus weet ik niet, maar zal wel weinig tot niets zijn.
#13
Wedstrijden / Re: Utrecht - Cambuur 26 september 18.30
september 24, 2015, 13:42:16
Net kaarten gehaald +4
Auto 43 en bijna 1 busje vol. Had toch op meer gehoopt..
#14
Wedstrijden / Re: Feyenoord - SC Cambuur [8-2-15]
februari 04, 2015, 16:50:09
Citaat van: 666 op februari 04, 2015, 16:17:35
En in welke bus zit je en weet iemand hoeveel supporters nu al die kant opgaan?

Kom net bij het stadion weg. Ik zit in de bus 7 en hier staan nu ongeveer 15 man in opgeschreven als ik het goed zag.
#15
Wedstrijden / Re: Feyenoord - SC Cambuur [8-2-15]
februari 03, 2015, 14:02:59
Iemand een idee van de tussenstand qua supporters die meegaan?
Ik haal morgen mijn kaarten  |:)