Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Straicar

#1
Citaat van: JurjenS7 op november 23, 2014, 17:40:40
Is ook wat. 6/7 jaar geleden ging het het hele jaar erover dat cambuur az uit de beker had gespeeld. En nu spelen we halfuur even wat minder, met een geïmproviseerde basis tegen Utrecht en wordt de Jong hier uitgekafferd, die ons zoveel goeds heeft gebracht..  :? :? Word even wakker aub. We spelen tegen utrecht uit.

Ach ja. als we even boven ons niveau spelen. Denk sommige gelijk dat we bij sub-top horen. Ff reëel blijven he. Gewoon handhaven. En als dat lukt kijken hoe hoog we kunnen eindigen. Mooi voor tv geld.
#3
Wat zitten ze in t uitvak nou Liesveld te schranderen. Hij fluit prima hoor. 2x terechte penAlty. Gewoon dom. Zeker die van vytas
#4
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
september 27, 2014, 09:23:08
Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk. buiten de gereserveerde om
#5
Citaat van: Galdiano op mei 28, 2014, 14:43:28
Hij kan ze wel voorgeven, dat kon Lukoki niet.
Hopen dat hij fit blijft.

Dan weet ik niet waar jij de laatste 2 maanden van het seizoen naar hebt gekeken. Toen gingen ook zelfs de balletjes voor, vrije trappen en Hoekschoppen knap hoor.
#6
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [05-04-14]
april 06, 2014, 09:29:43
Citaat van: AL op april 06, 2014, 08:58:53

Over de wedstrijd, NEC echt met afstand de zwakste ploeg in de eredivisie!
Nienhuis en Dijkstra voor mij de besten aan cambuurkant.
Ook Pereira weer uitstekend, die doet het zeker niet minder dan Bijker (die nog wel eens teveel wil en wat heetgebakerd is). En natuurlijk el Makrini, wat een beest!
Volgend jaar hoop ik een voorhoede die niet met oogkleppen op speelt en een scorende nummer 10 (Falkenburg, De Leeuw, Overtoom).

Pfff heb je 2e helft Heracles gister niet gezien. Over zwakste ploeg gesproken. Wat een bagger daar achterin. Wat een ruimte. Maar tegen ons ho maar
#7
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [05-04-14]
april 06, 2014, 00:04:33
Ik snap ook niet dat ze Hem niet wisselen voor Bob in de 2e helft. Je levert misschien wat met verdediging in.(want dat en door jagen is wel wat Lukoki goed doet) maar wint aanvallend met Bob.

Maar toch wel een belangrijk punt. In zo'n wedstrijd tegen een tegenstander die alles of niets speelt.
Op naar Vitesse thuis, met 3 basis spelers op de tribune. Ogbeche maar voor Ritzmaier. Peirera voor bijker en Dijkstra voor Makrini.

Word moeilijk. Maar elk punt is meegenomen.
#8
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [05-04-14]
april 05, 2014, 20:34:11
YESSSSSS COME ON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#9
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [05-04-14]
april 02, 2014, 21:27:53
Hoeveel kaarten nu verkocht dan?
#10
Wedstrijden / Re: Utrecht-cambuur
april 02, 2014, 21:18:05
Citaat van: positief op april 02, 2014, 21:15:41
hier bij wil ik alle supporters die afgelopen week bij cambuur zijn geweest bedanken.
Door jullie aanwezigheid met ROT OP dwight lodeweges. Cambuur heeft door jullie vandaag punten verloren.
Door dat ze niet maximaal  konden trainen. dwight lodeweges bedankt man ik vind het jammer dat jij niet meer op de bank zit.
Heb er geen andere woorden voor. denk zelf dat we 16 worden

Wel heel kort door de bocht. Ligt m niet allen daaraan hoor. Alsof DL er nog zou zijn wij geen wedstrijd konden verliezen.

#11
Wedstrijden / Re: Utrecht-cambuur
april 02, 2014, 21:11:23
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 21:07:25
Supporters waren er ook niet bij, mooi dat ze er waren, maar waren ook niet zichzelf.

Zelfs hier thuis op de bank toch wat een ander gevoel dan anders. Jammer!!! Hopen dat we dat gevoel snel kwijt zijn. En met volle plezier naar necCam kunnen kijken
#12
Wedstrijden / Re: Utrecht-cambuur
april 02, 2014, 21:06:13
Hemmen weer niet goed. Kan zelfs de lucht duels niet eens meer winnen. Komt op het moment veel meer dreiging van Barto!
Ook Ogbeche weer onzichtbaar. En moeten we bijker bij volgende wedstrijd ook nog missen :zucht
Wel jammer voor Bob, had m tegen Utrecht wel minuten gegund. Ze mogen hem van mij zeker wel eerder inbrengen voor Lukoki. Zal aanvallend zeker beter zijn.

NEC maar ff oprollen deze week. Dan is alles weer in kan en kruiken |:)
#13
Door sowieso de overstap naar dkv, maar helemaal door de timing is het logisch dat lodeweges direct weg moet.
Maar wat die selecte groep vandaag heeft gedaan, is NIET goed te praten. Ik hoop dat ze via beelden deze personen kunnen vinden en levenslang stadion verbod opleggen.

Toch maar wat meer als Engeland. Misschien dat we dan die rotte appels die onze club schande brengen eruit filteren.

Nu maar focus op het voetbal. Want dat is waar het om draait
#14
Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 20:22:12
Ik heb zo'n akelig voorgevoel dat Henkie ook gaat.

Henk heeft wel een cambuur hart. Al zou hij weg gaan, zou hij dwight niet volgen naar dkv. Wil ik niet geloven!!!!
#15
Met een mooie ploeg morgen naar de training. Ipv wat ze verwachten dwight uit joelen. Vol ons mooie cambuur toe schreeuwen.

Dat is pas een positieve energie naar onze jongens toe sturen.

  :0= WIJ ZIJN CAMBUUR CAMBUUR LEEUWARDEN |:)