Citaat van: JurjenS7 op november 23, 2014, 17:40:40
Is ook wat. 6/7 jaar geleden ging het het hele jaar erover dat cambuur az uit de beker had gespeeld. En nu spelen we halfuur even wat minder, met een geïmproviseerde basis tegen Utrecht en wordt de Jong hier uitgekafferd, die ons zoveel goeds heeft gebracht..![]()
Word even wakker aub. We spelen tegen utrecht uit.
Ach ja. als we even boven ons niveau spelen. Denk sommige gelijk dat we bij sub-top horen. Ff reëel blijven he. Gewoon handhaven. En als dat lukt kijken hoe hoog we kunnen eindigen. Mooi voor tv geld.

WIJ ZIJN CAMBUUR CAMBUUR LEEUWARDEN