Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Zuid1991

#1
Algemeen / Re: Sfeer
mei 09, 2026, 08:34:45
Heel vervelend allemaal wat sommigen meegemaakt hebben in het stadion. Dat meen ik en is niet goed te praten.

Ik stel een vraag over wat er feitelijk is gebeurt bij de huldiging.
En je kunt het eens/oneens zijn over een bepaald onderwerp.

Maar ik lees daarna allerlei zaken die er niet/minder mee te maken hebben en andere berichten die mij steeds minder aanstaan.

Ik stop daarom met reakties geven op dit forum. Heb hier geen zin meer in.

Gegroet.
#2
Algemeen / Re: Sfeer
mei 09, 2026, 01:21:19
Maar serieus mensen, ik hoor verschillende verhalen via dit kanaal en social media.
Wat is nu de waarheid? En dat is nu precies hoe we leven anno 2026. Ik wil echt niks bagataliseren maar ik hef sterke twijfels over wat de waarheid is en de opgeklopte media.
En ik blijf erbij , in de jaren 90 kwamen dit soort berichten niet eens in de krant.
De sensatie viert hoogtij. Ik noem
het woke, je kunt mij de gek aansteken, maar het is wel mijn mening.
Plus, waarom in vredesnaam een paar dagen later nog zo?n bericht in de krant.
#3
Algemeen / Re: Sfeer
mei 08, 2026, 17:57:00
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 08, 2026, 17:46:44
https://lc.nl/friesland/leeuwarden/beveiliging-bij-huldiging-sc-cambuur-overrompeld-door-groep-hooligans.-overgeleverd-aan-een-horde-49070679.html

Is dit werkelijk gebeurt of is het (weer) opgeklopte sensatie van de Leeuwarder Courant?
Denk het laatste?.Dan is dit dus precies wat ik bedoel?
#4
Citaat van: Derkx R.H. op mei 08, 2026, 14:35:12
Ideaal voor een roterend/kantelend middenveld..
Ok?.
Maar transferewaarde van 1 miljoen, kunnen wij dat kopen?
#5
Citaat van: Bernardo op mei 08, 2026, 13:45:54
Op de plek van Diemers? Scoort ie veel te weinig voor dan toch

Precies, lijkt mij ook en ken als rechtsback uit de voeten?
#6
Dit zat er al tijden aan te komen toch?
Of had iemand anders verwacht.
Sterker , denk Lambooy al lang aan het schakelen is naar een andere speler.
#7
Algemeen / Re: Sfeer
mei 05, 2026, 21:56:24
Citaat van: Cor op mei 05, 2026, 21:45:10
Dan moet het kloppen wat je zegt. Sociale media rules, daar vinden we gelukkig geen schapen maar vooral veel hoogbegaafde personen. Ik mag er niet op, ben te woke.
Foei Cor! Maakst een overtreding, dit forum is oek social media! ;)
#8
Algemeen / Re: Sfeer
mei 05, 2026, 21:27:26
Citaat van: Cor op mei 05, 2026, 21:16:03
Als er mee er mensen last van hebben zou het dan ook een klein beetje aan jezelf kunnen liggen? Een heel klein beetje maar? Of is dat te woke gedacht?
Volgens mij zijn er op social media juist ook veel mensen die er net zo over denken als ik.
#9
Algemeen / Re: Sfeer
mei 05, 2026, 21:23:00
Citaat van: debaas058 op mei 05, 2026, 21:11:21
Wat een top dag!  _O_ (op het biergooien op Buma na)
Maar wat een zeikerds hier over vuurwerk en zwarte jasjes/capuchons.
In 2013 was er iig veel meer vuurwerk dan dat er zondag was, af en toe een fakkel in de lucht hoort er gewoon bij.

Raar dat mensen een zwarte jas dragen zeg!! Hopelijk zijn er snel knalgele jassen van Cambuur te koop, want het kan echt niet dat mensen zwarte jassen dragen. Ook capuchons kan echt niet, zelfs niet als het regent!
|:)
#10
Algemeen / Re: Sfeer
mei 05, 2026, 19:25:23
Citaat van: Eewal op mei 05, 2026, 19:07:00
misschien moet jij gewoon weer even seizoenskaarten gaan tellen :devil
Misschien had ik deze simpele reaktie wel van jou verwacht.
Jij ook nog een fijne dag.
#11
Algemeen / Re: Sfeer
mei 05, 2026, 19:04:17
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 05, 2026, 18:59:13
Zuid zijn interpretatie van het begrip "woke" is dan ook heel ruim ;) Zoals ook al was te zien na Vitesse-thuis:
Eerder optreden in het uitvak godverdomme!!!!
Mijn avond is verpest door het woke optreden richting uitvak en dat de catering van de oosttribune dicht moet?..Bah!



Maar idd, wat hier al meer gezegd is: het team aanmoedigen lijkt minder belangrijk tegenwoordig. Als er maar geshockeerd kan worden, dmv teksten of gedrag. Triestig.


Je hebt er maar energie in gestoken zie ik.
Volgens mij begrijp je mijn kern niet.
Maakt niks uit, hebben meer last van.
Fijne dag.
#12
Algemeen / Re: Sfeer
mei 05, 2026, 16:02:20
Citaat van: Poetser op mei 05, 2026, 13:59:20
Mooi voor je. Bij mij niet.

Vervelend voor je.
#13
Algemeen / Re: Sfeer
mei 05, 2026, 12:52:51
Citaat van: michello op mei 05, 2026, 10:58:43
Het gaat niet om een fakkeltje of hardcore. Open je ogen en kijk eens wat meer om je heen wat er gebeurt.
Biertje op een burgemeester gooien die Henk wat wil uitreiken, gestoord!
Makkelijk om het W woord in de mond te nemen. Dat gaat net zo makkelijk als dat K woord wat je continue hoort. De spandoeken van stop het collectief straffen gaan helaas echt niet helpen. De uitvakken zullen door dit volk leger en leger worden. Een grote groep coronapubers zijn compleet doorgeslagen en verpesten het voor iedereen. Helaas niet alleen bij ons.


Tis nooit goed bij sommigen, was bij de huldiging van 2013 ook al. Alleen is het gejank erger geworden. Sommigen willen alleen negatieve kanten belichten op social media.
Heb mijn ogen heus wel open.
Maar bij mij overheerst het positieve.

#14
Algemeen / Re: Sfeer
mei 05, 2026, 10:34:19
Citaat van: hobbes op mei 05, 2026, 10:30:01
Bagatelliseren is ook een kunst, de timing van de hardcore was iig niet goed. Iedereen vooraan was hartstikke opgefokt. En het moment dat de selectie het podium op kwam was helemaal aan het zicht onttrokken door de rook van alle fakkels.

Dit bedoel ik dus?
#15
Algemeen / Re: Sfeer
mei 05, 2026, 10:03:26
Citaat van: Eewal op mei 05, 2026, 09:59:25
Ik heb het over kanker in de songs. Ga toch weg met je woke.
Lezen