Heel vervelend allemaal wat sommigen meegemaakt hebben in het stadion. Dat meen ik en is niet goed te praten.
Ik stel een vraag over wat er feitelijk is gebeurt bij de huldiging.
En je kunt het eens/oneens zijn over een bepaald onderwerp.
Maar ik lees daarna allerlei zaken die er niet/minder mee te maken hebben en andere berichten die mij steeds minder aanstaan.
Ik stop daarom met reakties geven op dit forum. Heb hier geen zin meer in.
Gegroet.
Ik stel een vraag over wat er feitelijk is gebeurt bij de huldiging.
En je kunt het eens/oneens zijn over een bepaald onderwerp.
Maar ik lees daarna allerlei zaken die er niet/minder mee te maken hebben en andere berichten die mij steeds minder aanstaan.
Ik stop daarom met reakties geven op dit forum. Heb hier geen zin meer in.
Gegroet.
(op het biergooien op Buma na)
