Citaat van: Ruppppert op februari 02, 2014, 18:42:58
nee kon helaas niet aanwezig zijn
ooh okee
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Ruppppert op februari 02, 2014, 18:42:58
nee kon helaas niet aanwezig zijn
Citaat van: dizzhead op november 02, 2013, 12:08:36
Ik vermoed dat jullie een abbo hebben of deze wedstrijd online hebben bekeken. Dan behoudt je het recht op dit soort video's. Hier doet hij t echt niet.
Citaat van: Viper op november 02, 2013, 11:53:13
Nog steeds een slotje, charmayne.
En dan op het schermpje klikken, dan doet hij het zeer zeker!Citaat van: Cambuur058 op oktober 30, 2013, 17:51:02
is er niemand met een foxsports abbo die de foxsports videos met een slotje op youtube kan uploaden?
Citaat van: Ruppppert op oktober 30, 2013, 10:40:33
Beelden: S.C. Cambuur - NAC
Sfeer + Goals
The Cambuur Tsunami na de wedstrijd
Samenvatting: Later
Interviews
Bijker
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambur-fierder-nei-penaltys
http://foxsports.nl/video/166906-matchwinner-bijker-binnenkantje-paal-heeft-ook-wel-zn-charme-he.html
http://foxsports.nl/video/166902-cambuur-bekert-verder-na-winnende-penalty-van-bijker.html
Lodeweges voor de wedstrijd
http://foxsports.nl/video/166802-lodeweges-hemmen-zou-kunnen-spelen-als-het-de-cl-finale-was.html
Lodeweges na de wedstrijd
http://foxsports.nl/video/166904-lodeweges-rug-recht-en-gewoon-met-volle-overtuiging-nemen.html