Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - charmayne

#1
Citaat van: Ruppppert op februari 02, 2014, 18:42:58
nee kon helaas niet aanwezig zijn

ooh okee
#2
hee ruppert,
hest geen sfeerimpressie filmke?
x
#3
Citaat van: dizzhead op november 02, 2013, 12:08:36
Ik vermoed dat jullie een abbo hebben of deze wedstrijd online hebben bekeken. Dan behoudt je het recht op dit soort video's. Hier doet hij t echt niet.

nee ik heb er geen abonnement op...
#4
Citaat van: Viper op november 02, 2013, 11:53:13
Nog steeds een slotje, charmayne.

Wat raar, ik kan hem wel bekijken...probeer deze:
Hier lukt het wel mee ;) En dan op het schermpje klikken, dan doet hij het zeer zeker!
http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/166718/5
#5
Citaat van: Cambuur058 op oktober 30, 2013, 17:51:02
is er niemand met een foxsports abbo die de foxsports videos met een slotje op youtube kan uploaden?  |:)

Als het goed is moet ie t nu doen:
http://foxsports.nl/video/166718-samenvatting-sc-cambuur-leeuwarden-nac-breda.html
Is de samenvatting van SC Cambuur- NAC Breda.

Hopelijk heb je er nog wat aan x :scc