Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - PASSC

#1
Wedstrijden / Re: sc Cambuur - Feyenoord 16-08-15
augustus 17, 2015, 23:42:20
Zijn veel moraalridders bijgekomen zeg hier op het forum. We bin geen DKV aant worden wel.
#2
Dit gaat inderdaad nergens meer over. Als je weet te melden dat SCC met spits uit buitenland bezig is dan heeft dat een meerwaarde maar deze laatste posts voegen niets toe. Als het in kannen en kruiken is kan je het ook melden toch?
#3
Was het ook niet in diezelfde nacompetitie dat we tegen Haarlem moesten? Enorme knokpartij toen nog. Goudmijn was de 'aanleiding', ging behoorlijk bloedend het veld af volgens mij...
#4
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 17, 2015, 03:02:12
Wat je de club kwalijk 'mag' nemen is dat er erg onduidelijk wordt gecommuniceerd naar de achterban. De club weet heus wel dat het leeft, nu gaat men speculeren waar dat wellicht helemaal niet nodig is. Dat de besluitvorming niet over een nacht ijs gaat vind ik ook logisch, niet iedereen in de stad houdt van Cambuur he, al bin dat allemaal sukkels natuurlijk ;).
Verder wordt CH2018 er hier veel bijgehaald. Ik heb nog geen echte nadelen van dit project kunnen vinden, veel reclame, meer toerisme, infrastructuur wordt aangepakt, stadsaanzicht wordt aangepakt en er is meer dan genoeg te doen in de stad met al onze festivals. Ik vind het mooi, en om mij heen hoor ik ook alleen maar positieve geluiden, en niet alleen uit lwd, ook uit de rest van het land.
Mooi toch? Leeuwarden bruist!! Nieuw stadion komt er ook nog bij. Ik doe eens gek en geef het stadsbestuur een pluim. Nu alleen wel snel duidelijker worden over het stadion, al vind ik dat meer een taak van de club zelf!
#5
Algemeen / Re: Documentaire: De Derby
maart 04, 2015, 05:49:35
Thnx, Kuzmanovic!! Heerlijke docu dit. En wat hebben wij een goede ts zeg, heerlijk om te zien hoe zij samenwerken. Zit Jan Bruin trouwens elke wedstrijd op de tribune? Wat is zijn rol precies, weet iemand dit?

#6
Voor Narsingh en Mac-Intosch de opties maar snel lichten. Dijkstra houd ik er ook graag bij, prima stand in als centrale verdedigende middenvelder en centraal achterin, past ook bij de club vind ik. No nonsens.
#7
Algemeen / Re: Nieuwe uitshirts
januari 18, 2015, 01:49:53
Lelijk? Ik vind het een prachtig uit tenue! Maar smaken verschillen uiteraard. Ik ben wel blij met Quick als kledingsponsor, strakke en professionele kits maken ze!
#8
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
april 19, 2014, 03:58:52
Man wat een goed nieuws dat de sk verkoop zo hard gaat! En wat gaat het goed met ons cluppie! Ik probeer niet te vergeten dat ik ons voorafgaand ah seizoen maar kleine kans op handhavind had gaf.  Wat kan het snel gaan. Zo snel kan je ook weer afzakken. Maar wij zijn cambuur en zijn een  opurtunistisch volkje, ik ga daar graag in mee. Maar realime is nu juist belangrijk volgens mij! Nieuw stadion moet er komen. Liefst huidige plek maar achter wtc praktisch meer haalbaar. Groei liever langzaam en stabiel dan als een raket stijgen en keihard weer terug kunnen vallen. Wel typisch cambuur zou dat zijn. Niet té groot bouwen aub.. rustig aan uitbreiden. Ik snap de euforie en de noodzaak voor ver/nieuwbouw is er ook maar realisme is in sommige posts hier ver te zoeken. Paar jaar geleden bijna failliet. Dik jaar geleden 8e plek Jupiler League.
#9
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
september 28, 2013, 00:55:37
Idem. Zoals Nieuw Galgenwaard, alleen dan doortrekken tot aan het veld. Losse tribunes passen bij Cambuur. Of waneer het toch dichte hoeken worden, dan verschillende hoogtes vd tribunes.
#10
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 27, 2013, 23:50:46
Ik vind het typisch dat sommigen hier zo overspannen reageren op een twitpic van een dood hert. Het is een dood hert. Net zoals er overspannen gereageerd wordt bij dkv op een stickeractie etc. Mijn  afkeer tov van DKV zit behoorlijk diep. Dat kan geen sticker- of andere ' ludieke' actie verwoorden.
Dat zij er daar ook mee beginnen vind ik wel aandoenlijk aangezien ik het idee heb dat zij daar het gevoel hebben eens een ' echte' wedstrijd (meer dan voetbal) mee gaan maken. Bij velen van ons is er sprake van diepe afkeer tegen die club. Daar is andersom veel minder sprake van, toch willen ze net doen alsof ze ook een diepe afkeer tegen SCC hebben. Dat vind ik aandoenlijk. Beetje gemaakt dus. Vind ik. :clint