Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - lunnie

#1
Diemers in mijn ogen z?n beste wedstrijd dit seizoen, was erg goed vandaag. Mulders verdedigend nog prima maar aan de bal 3x balverlies waar een grote kans uit kwam. Calves moet echt even in de spiegel kijken, die denkt dat alles wel even op halve kracht kan.
#2
Selectie en Technische staf / Re: Rik Mulders
oktober 04, 2025, 00:36:48
Vandaag samen met Calves zwak. Mulders verdedigend wel prima maar aan de bal was het soms erg matig. Balverlies bij hem 3x grote kans uit voor Emmen. Bij calves lijkt het alsof alles op halve kracht gedaan wordt, aan de bal sjokt ie over t veld. Moet meer geven?.
#3
Ongelooflijk, schande
#4
Snap alleen niet dat Sipke Houtkoop en Peersman op links zet. 2 spelers bij elkaar op 1 flank die niet kunnen opbouwen, geen creativiteit hebben en niks durven.
#5
weer een heerlijke maandagavond pot
#6
Selectie en Technische staf / Re: Erik Bakker
januari 26, 2017, 08:31:43
Citaat van: Yellow Army op januari 25, 2017, 23:49:15
Hoeveelste rake penal op rij is dit inmiddels?
Dat vroeg ik me ook af. zo lang hij bij Cambuur speelt heeft ie (voor zover ik me kan herinneren) niet 1 penal gemist.

Denk dat PSV kampioen was geworden met hem in de selectie met het nemen van penals :)
#7
Wedstrijden / Re: Beker
januari 25, 2017, 20:11:21
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 25, 2017, 20:10:06
Gaan we dit nog 15 minuten volhouden???

Ben er bang voor van niet. Maar het geluk zit wel aan onze kant.
#8
Wedstrijden / Re: Beker
januari 25, 2017, 20:10:56
Inderdaad sterk van Boekeltje, onder de druk toch zo'n beslissing durven nemen die in mijn cambuurogen terecht is.

#9
Wedstrijden / Re: Beker
januari 25, 2017, 19:03:16
wat ook weer makkelijk weg gegeven. Cambuur speelt ook veel te afwachtend man. En als de bal veroverd wordt is het gelijk weer weg peren. Rust in het spel!
#10
Wedstrijden / Re: Beker
december 15, 2016, 18:34:34
#11
0-3 (0-2)

Bakker
Hemmen
Gyasi

2x geel
#12
Pool / Re: Pool SC Cambuur - Jong PSV 12-08-2016
augustus 08, 2016, 10:32:29
1-0 (0-0)

Barto

2x geel
#13
Pool / Re: Pool VVV - SC Cambuur 05-08-2016
juli 22, 2016, 10:31:21
1-2 (1-1)

Hemmen
Streek

2x geel
#14
Citaat van: moodygrunn op juni 21, 2016, 11:34:39
                                                    Nienhuis/Zeinstra

Van Deelen/Anderson  Steenvoorden/.....                 ...../.....            Peersman/....

                                                     Bakker/Boutzamar

                               Monteiro/Streek                             Overgoor/Masek

Gyasi/Hoefdraad                                                                                                Houtkoop/...

                                                      ...../Barto

Volgens mij moeten we nog 6 posities invullen.

Centrum Verdediger (3x, waarvan 2x linksbenig):
- Dario van den Buijs (Eindhoven)
- Blackson / El Baad doorschuiven?
- Van der Laan
-


Linksback:
- Maxime Gunst (eindhoven)
- Van Nieff
-

Linksbuiten:
- Giovanni Korte (Ado)
- Gregory Nelson
-
Spits
- Muhren
- Hoesen
- Reza

Thanks. Contract van Narsingh was ook afgelopen?
#15
Wat is nu eigenlijk de status van de selectie? Wie zitten er nu allemaal in?