Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Mitar

#1
Ik heb een vraagje. Ik ben vanavond door omstandigheden later dan normaal (net na 20.00 uur). Staan er dan nog rijen bij de ticketscanners (Oost 1) of kun je direct doorlopen. Wil de eerste goal liever niet missen....
#2
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
augustus 27, 2024, 13:35:44
Wat waren trouwens jullie ervaringen met parkeren? Kon er de eerste keer door vakantie helaas niet bij zijn maar vraag mij af waar je de auto het beste kwijt kunt.
#3
Sam Larsson?
#4
Ik neem aan dat je zondag gewoon kunt plaatsnemen op je eigen plek toch?
#5
klasgenoot van mijn neefje had halfuur geleden al mail dat ie is ingeloot, heb zelf ook nog niks gehoord.
#6
je kon inschrijven tot 9 uur vanochtend.
#7
Citaat van: Gasgeve op mei 19, 2017, 12:26:41
Zo rond de 18 goals in één Jupiler League seizoen als middenvelder...
En was dat in ons shirt? Daar koop ik niks voor. Ander team, andere druk, andere formatie. In de wedstrijden die hij voor ons heeft gespeeld heeft hij naar mijn mening geen indruk gemaakt.
#8
Wat heeft die Kip nou laten zien dan? Tuurlijk was het niet best maar een punt uit bij MVV is een prima uitgangspunt. Kip lekker op de bank laten zitten en hopelijk Lilipaly voor Mannes zondag. Vol vertrouwen dat we zondag de winst pakken!
#9
Wedstrijden / Re: Beker
februari 25, 2017, 11:34:57
Wanneer is de laatste training voor de bekerwedstrijd? Ploeg nog even een boost geven door een massale opkomst lijkt me in dit geval wel goed.
#10
Wedstrijden / Re: Cambuur - Utrecht [vrijdag 12-02]
februari 12, 2016, 16:18:52
Citaat van: Zuid1991 op februari 12, 2016, 15:56:38
Ik heb kippenvel....Wat een club hebben wij!
Uitverkocht!
En nu gas gevuh met sien allen!
Trots om onderdeel te zijn van zo'n club. Het zou uiteindelijk precies in het plaatje passen als we vanavond gewoon met 3-0 over Utrecht heen denderen.
#11
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
februari 09, 2016, 12:19:33
Zeer veel respect voor de manier waarop hij de club heeft uitgedragen. Het doet me pijn dat een beter afcheid hem niet gegund is. Aan de andere kant is het duidelijk dat er niet wordt gepresteerd en dan kan het op dit niveau niet zonder gevolgen blijven. Respect voor besluit van Henk omdat ik weet dat het hem pijn doet dat het sportief gaat zoals het gaat
#12
zou toch fantastisch zijn als dit lukt. Voorhoede Narsingh-Ogbeche-Tighadouini met daarachter Byrne....heerlijk
#13
Wedstrijden / Re: Cambuur-Nec
december 11, 2015, 16:32:22
Wat een gelul over de opstelling. Dit wordt gewoon een zeer simpele, regelmatige overwinning en daarmee de opmaat naar een uitstekende winterstop! LWD de gekste!
#14
Wedstrijden / Re: Cambuur-Nec
december 11, 2015, 11:35:10
Citaat van: michello op december 11, 2015, 11:27:10
Vd streek ook niet fit ... Vermoedelijke opstelling Cambuur: Nienhuis; Vytas, Vd Laan, Dammers, Peersman; Bakker, Monteiro, Byrne; Houtkoop, Ogbeche, Rosheuvel #camnec
Nienhuis lijkt me foutje. Narsingh niet fit? Barto wel beschikbaar?
#15
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 30, 2015, 12:15:27
Wat zijn we toch supporter van een prachtige club! De manier waarop deze club bij mensen in het hart zit is uniek. Dat maakt ons ook zo verschillend tov die boertjes verderop. Persoonlijk vind ik de laatste training iets teveel geregisseerd, maar het blijft in ieder geval mooi om weer aan de buitenwereld te laten zien hoe uniek onze club is.