Ik heb een vraagje. Ik ben vanavond door omstandigheden later dan normaal (net na 20.00 uur). Staan er dan nog rijen bij de ticketscanners (Oost 1) of kun je direct doorlopen. Wil de eerste goal liever niet missen....
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Gasgeve op mei 19, 2017, 12:26:41En was dat in ons shirt? Daar koop ik niks voor. Ander team, andere druk, andere formatie. In de wedstrijden die hij voor ons heeft gespeeld heeft hij naar mijn mening geen indruk gemaakt.
Zo rond de 18 goals in één Jupiler League seizoen als middenvelder...
Citaat van: Zuid1991 op februari 12, 2016, 15:56:38Trots om onderdeel te zijn van zo'n club. Het zou uiteindelijk precies in het plaatje passen als we vanavond gewoon met 3-0 over Utrecht heen denderen.
Ik heb kippenvel....Wat een club hebben wij!
Uitverkocht!
En nu gas gevuh met sien allen!
Citaat van: michello op december 11, 2015, 11:27:10Nienhuis lijkt me foutje. Narsingh niet fit? Barto wel beschikbaar?
Vd streek ook niet fit ... Vermoedelijke opstelling Cambuur: Nienhuis; Vytas, Vd Laan, Dammers, Peersman; Bakker, Monteiro, Byrne; Houtkoop, Ogbeche, Rosheuvel #camnec