Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - runner 1

#1
Beste mensen zolang deze eigenwijze amsterdammer er is en Barto voor Cambuur blijft spelen  ga ik dit forum verlaten ik wens jullie allemaal een fijne vakantie en tot ooit weer in de eredivisie .

Waarvan akte .
#2
Publiek zou zich moeten keren tegen de ploeg wat ze nu laten zien is ver onder de maat ,komt ook door die eigenwijze amsterdammer  wat een opstelling weer .
#3
Ik  begrijp echt niets van die eigenwijze amsterdammer wat een opstelling weer  ik begin sterk aan deze gladjanus te twijfelen
#4
Zijn enige juiste beslissing zou zijn dat hij onmiddelijk opstapt.
#5
Komt niet meer goed met hem loopt of hij iemand op z n rug heeft .

Waarvan akte .
#6
Deze man moet weg is een stoorzender voor onze mooie club tijd voor actie geen woorden maar daden .
#7
Ze moeten beter naar de achterban luisteren dan was die er al niet meer geweest weg met deze man en neem de trainer ook mee .
#8
Wedstrijden / Re: PSV - SC Cambuur 1 mei 14:30
april 25, 2016, 13:29:51
Ze hebben nog een week om te kijken hoe gaan we daar de drie punten halen niets is onmogelijk en jan mulder vertelde gisteren al hoe Cambuur kan stunten , als ik een speler van Cambuur was enzzzzz.
#9
In het belang van de club moet meneer van der Vegt met onmiddelijke ingang zijn functie neerleggen en neem dan gelijk ook even de trainer mee.

Waarvan akte.
#10
Speculaties mensen en trouwens we blijven er gewoon in hoor Twente vliegt er uit .

Waarvan akte.
#11
Deze man is totaal ongeschikt voor Cambuur .
#12
Grote onzin  als trainer moet je van niets iets kunnen maken en deze man is daar niet capabel voor .
#13
Ik zeg het nu nog 1 keer dit is een eigenwijze amsterdammer die heeft schijt aan iedereen en morgen zit het stadion weer vol om weer de gek aan gestoken te worden .

Waarvan akte .
#14
Gefeliciteerd  de graafschap wat een leuke ploeg en die Keizer gelijk weer weg doen.
#15
Wedstrijden / Re: Cambuur - Willem II 21-04-2016
april 20, 2016, 19:47:34
Hier was ik al bang voor .