Ik weet reageer niet vaak .maar denk dat foeke Sandor en Henk echt wel weten waar ze mee bezig zijn .en zout in de ogen gooien bij andere clubs is natuurlik ook een tactiek!zou mij niets verbazen dat ze aankomende dagen/een week. Echt 1of medere spelers gaan presenteren!(anders laat je Schilder niet gaan)met een reputatie/Ervaring. Zo denk ik WIJ ZIJN CAMBUUR CAMBUUR LEEUWARDEN !!!

wat bezielt hem om dit te doen?
?je moet nu juist gas geve lijkt mij .druk er op houden bij je concurrentie! !