Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Chris Cambuur

#1

Ik weet reageer niet vaak .maar denk dat foeke Sandor en Henk echt wel weten waar ze mee bezig zijn .en zout in de ogen gooien bij andere clubs is natuurlik ook een tactiek!zou mij niets verbazen dat ze aankomende dagen/een week. Echt 1of medere spelers gaan presenteren!(anders laat je Schilder niet gaan)met een reputatie/Ervaring. Zo denk  ik       WIJ ZIJN CAMBUUR CAMBUUR LEEUWARDEN !!!
#2
Foeke zal toch niet alleen beslissen, zal naar mijn mening toch zeker ook met henk en sandor worden gedaan. En daarna nog de financiële heren directeuren!ze wllen voor uit zo ik het nu zie (kan het verkeerd hebben)maar denk dat er nu een betere samenwerking is in de technische/directie staf!!!(mijn mening  ):scc
#3
5-0  : proost  :proost
#4
Wedstrijden / Re: Beker
januari 26, 2018, 12:04:37
Ben er weer bij vak 319 :scc :scc
#5
Pool / Re: Pool Emmen - SC Cambuur
oktober 06, 2017, 18:04:56
0-2
2x barto
#6
1-2
2×barto
1x :gelekaart
#7
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 12, 2017, 15:29:56
De velt verwarming zou toch van de nieuwe ijshal komen? De hitte van het maken van ijs zou gebruikt worden om het velt te ver warmen. Visa versa. Dus het afgekoelde water gaat dan weer richting ijshal? Zou al rekening mee gehouden zijn ?gehoord in de wandelgangen!  Dus geen  concrete bron .van de makers(  bouwers) de ijshal gehoord! !
#8
Selectie en Technische staf / Re: Sipke Hulshoff
februari 07, 2017, 15:01:50
Gisteren zwaar door het  ijs  gezakt! !!  :rodekaart wat bezielt hem om dit te  doen? ????je moet  nu juist  gas geve  lijkt mij  .druk er op houden  bij je concurrentie! !
#9
Selectie en Technische staf / Re: Pieter Bos
februari 02, 2017, 17:14:06
Gvd !er konden wel een  (paar )ongesteld zijn :rodekaart
  :rodekaart :rodekaart :proost
#10
Hoe zit dat .weet iemand  of  wij nog (huur speler ) van city krijgen ??
#11
Overig Voetbal / Re: Ondergang dkv
juni 22, 2016, 20:24:22
Deze vent  deugt niet  helemaal  (persoonlijk)  :rodekaart
#12
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juni 11, 2016, 09:51:27
Wanneer komt er nu nieuws? ?
Gas geve!
#13
Bellen !! Of moet ik mijn  telefoon ff brengen om te bellen  !! HENK KOM TERUG  :scc :scc :scc
#14
Algemeen / Re: Seizoenskaarten 2015/2016
mei 24, 2016, 07:24:22
Wij halen collectief via het bedrijf  waar ik werk !! Daar krijgen we bericht van wanneer we daar  kunnen  verlengen  !! Geloof dat het voor 8 juni  moet  worden  ingeleverd  :scc
#15
Pool / Re: Pool PSV - SC Cambuur
april 29, 2016, 12:40:34
0-1
2x geel
1x rood
:scc