Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 30, 2016, 11:46:59
Geel blauw.... Cambuur, het is mijn club, altijd geweest al. Zal het ook altijd blijven.
Vroeger naar veel uitwedstrijden lekker in mn eigen autotootje, kaartje kopen aan de kassa en hopenlijk weer een heerlijke voetbalmiddag met de 3 punten naar huis.
Nu combiregelingen, verplicht in een busje, nee dat hoeft van mij niet meer.
Ik wil niet in zon groep, ik weet niet of iedereen wel normaal van gedrag en fatsoen is.
En dat zon Lodeweges moet rennen om veilig in de catacomben te komen, wat sommigen hier ook nog geweldig vinden,
het is ver van mijn idee van support je club.
En nu weer dit met zon vuurwerkbom, altijd zo mooi om te zien zon training met zoveel mensen voor deze belangrijke wedstrijd, en ook dat mooie is nu weer vernield.
Zielig dat er altijd weer mensen zijn die het ook nog weer gaan verdedigen.... wat doet die steward daar ook.....
Met dit soort mensen verniel je meer dan je lief is.
Ook belachelijk dat je niet gewoon Heerenveen kunt typen op dit forum, topic moet worden aangepast en verplaatst.
Moet verplicht DKV zijn of nog erger zoals mestkevers want anders is het niet stoer genoeg.
Waar zijn we eigenlijk mee bezig.
Met heel mn geel blauwe hart hoop ik dat de steward er niks aan overhoud, dat het toch nog mee blijkt te vallen.
Ik wens haar een goed herstel, dit is een inktzwarte dag.
Kom er ook net vandaan, sfeer volledig verziekt richting morgen. Helemaal eens met bovenstaand. Ik ben nu op het punt aanbeland dat ik deze volledig overschatte en verziekte volkssport met zijn overbetaalde broodvoetballers de rug toe keer.