Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Goutum

#1
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - dkv 31-1-2016
januari 30, 2016, 12:09:16
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 30, 2016, 11:46:59
Geel blauw.... Cambuur, het is mijn club, altijd geweest al. Zal het ook altijd blijven.
Vroeger naar veel uitwedstrijden lekker in mn eigen autotootje, kaartje kopen aan de kassa en hopenlijk weer een heerlijke voetbalmiddag met de 3 punten naar huis.
Nu combiregelingen, verplicht in een busje, nee dat hoeft van mij niet meer.
Ik wil niet in zon groep, ik weet niet of iedereen wel normaal van gedrag en fatsoen is.
En dat zon Lodeweges moet rennen om veilig in de catacomben te komen, wat sommigen hier ook nog geweldig vinden,
het is ver van mijn idee van support je club.
En nu weer dit met zon vuurwerkbom, altijd zo mooi om te zien zon training met zoveel mensen voor deze belangrijke wedstrijd, en ook dat mooie is nu weer vernield.
Zielig dat er altijd weer mensen zijn die het ook nog weer gaan verdedigen.... wat doet die steward daar ook.....
Met dit soort mensen verniel je meer dan je lief is.
Ook belachelijk dat je niet gewoon Heerenveen kunt typen op dit forum, topic moet worden aangepast en verplaatst.
Moet verplicht DKV zijn of nog erger zoals mestkevers want anders is het niet stoer genoeg.
Waar zijn we eigenlijk mee bezig.
Met heel mn geel blauwe hart hoop ik dat de steward er niks aan overhoud, dat het toch nog mee blijkt te vallen.
Ik wens haar een goed herstel, dit is een inktzwarte dag.

Kom er ook net vandaan, sfeer volledig verziekt richting morgen. Helemaal eens met bovenstaand. Ik ben nu op het punt aanbeland dat ik deze volledig overschatte en verziekte volkssport met zijn overbetaalde broodvoetballers de rug toe keer.
#2
Bob is een prima stand-in volgend seizoen, maar geen basis speler. Lijkt mij dat er sowieso twee vervangers komen voor Lukoki en Manou.
#3
Cambuur speelde een prima wedstrijd, maar vergat de wedstrijd in het slot te gooien. Het maakt allemaal niet meer uit, het was een topseizoen!
#4
Citaat van: Drumfather SCC op april 13, 2014, 14:26:09
:zucht
Gefrustreerd Goutum? Geniet liever van gisteravond i.p.v. dit gelul

Je hebt gelijk. Zo beter?  ;)
#5
Citaat van: sunderland op april 13, 2014, 13:18:29
sjezus bliene .2e helft was hij fantastisch.Je ziet echt dat hij iets meer heeft .Hij heeft veel gevoel voor waar hij moet lopen op het veld

Is mijn mening. Ik vind hem in alle wedstrijden die ik van hem gezien heb tegenvallen. De strijd en inzet die de meeste spelers van Cambuur gister lieten zien, miste ik bij hem en Manou.
#6
Feyenoord móet winnen, wij hebben niks te verliezen. In een seizoen waar álles inzit, ontbreekt nog één ding...
#7
Selectie en Technische staf / Re: Jody Lukoki
april 13, 2014, 09:25:33
Speelde inderdaad een van zijn beste wedstrijden vh seizoen. Puntje van kritiek: als je alleen op de keeper afgaat met een verdediger naast je: krúisen i.p.v. afkappen. Of je bent er langs, of de verdediger heeft rood. Nu kap je 2x af en is de counter gesmoord.
#8
Citaat van: Dokkumer op april 13, 2014, 08:23:03
Niet? Pereira? Had het vooral de eerste helft moeilijk tegen Atsu.

Die Atsu was ook wel erg goed hoor. Vond vooral Ogbeche de zwakste schakel. En Nienhuis wederom een paar zeer belangrijke reddingen.
#9
Als je een team zo boven zichzelf kan laten uitstijgen en ze 90 minuten lang met volle overgave kan laten vechten, terwijl dat team in de as ook nog op 4-5 plaatsen gewijzigd is, dan ben je een absolute toptrainer. Met Henk aan het roer alle vertrouwen in volgend seizoen, en de seizoen daarna!
#10
Is vast een goede voetballer, maar hij was gisteren met Manou de slechtste man van het veld. Hij heeft mij ook nog steeds niet kunnen overtuigen. Alleen wanneer hij ergens net binnenkomt heeft hij de drive om zich te laten zien. Dat verklaart ook zijn cv.
#11
Wat een dijk van een wedstrijd van deze man! Verreweg zijn beste wedstrijd van dit seizoen. En ditmaal niet tegen een ploeg uit de onderste regionen, maar een titelkandidaat. Trots op mijn dorpsgenoot!
#12
Citaat van: Tanjajeah op april 11, 2014, 18:09:52
Deze wedstrijd, Groningen-NAC,  is een belangrijke voor Cambuur. Waarom? Als NAC verliest hebben wij genoeg aan een punt in de laatste 3 wedstrijden. Dan is een gelijkspel tegen Vitesse dus voldoende voor definitieve handhaving!

Dit komt omdat Nac en RKC nog tegen elkaar moeten. En ervan uitgaande dat RKC dit weekend 3 punten pakt, wat ik vermoed.
Dan heeft RKC dus 33 punten. Zij moeten dan volgende week tegen NAC, dat als het dus vanavond verliest op 34 punten blijft.

Wint NAC van RKC dan blijft RKC op 33 punten. RKC kan dan dus maximaal 36 punten halen als ze de laatste wedstrijd van het seizoen winnen. Wij hebben nu al 36 punten maar veel beter doelsaldo>> handhaving!

Wint RKC van NAC dan blijft NAC op 34 punten. NAC kan dan dus maximaal 37 punten halen als ze de laatste wedstrijd van het seizoen winnen. Daarom hebben we 1 punt nodig; dan hebben wij ook 37 punten, maar een beter doelsaldo>> handhaving!

Bij een gelijkspel van RKC en NAC komt RKC op 34 punten en die kunnen dan dus maximaal op 37 punten komen indien de laatste wedstrijd gewonnen wordt. Ook dan geldt weer het bovenstaande; scoren wij die laatste wedstrijden nog een punt dan zijn we veilig, want ook een beter doelsaldo dan RKC.

Whatever. Al verliezen we 3x, dan nog zijn we veilig. Kan niks meer gebeuren, 3x lekker vrijuit voetballen!
#13
Citaat van: De Gast op april 07, 2014, 10:05:37
Ja hoor Goutum. Droom maar lekker verder. Ik vind het een verademing als Ogbeche en Hemmen erin komen. Ook al hebben ze maar een half uur en wordt het een fantasieopstelling er staat tenminste wat. De eerste 60 minuten weet men doorgaans niet hoe ze moeten voetballen.

Mooi natuurlijk dat Barto een aantal wedstrijden op de juiste plek stond en de bal er lekker in kopte. Maar voetballend vind ik het niks. Ik heb het idee dat we met de sterkste opstelling een tegenstander weer eens kunnen inpakken. Heb ik niet met de zwakke voorhoede die er nu staat.

Laat er geen misverstand over verstaan, Hemmen en Ogbeche zijn betere voetballers. Maar ze moeten het wel afdwingen om in de basis te komen.
#14
Citaat van: De Gast op april 06, 2014, 13:58:37
Ja.. wel als het iedereen al lang duidelijk is dat dit voor geen meter loopt en je de betere spelers op de bank laat verpieteren.

Wat een onzin. Met beide spelers in de basis waren we 7 op rij ongeslagen. Als je als wissel in aanmerking wil komen voor basis, moet je eerst maar eens goed invallen. Lees Ogbeche en Hemmen.

En Henk is 100% echt en authentiek. Anders was hij allang door de mand gevallen. Hij gaat gewoon altijd uit van het positieve en laat iedereen in zijn waarde.
#15
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [05-04-14]
april 05, 2014, 21:41:42
Zijn nu wel veilig. Zelfs als RKC nog 6 punten haalt staan we er nog boven!