Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - kaka

#1
Wedstrijden / Re: Utrecht-cambuur
april 03, 2014, 05:16:55
treb sukkeltje.....ga lekker met dweil mee joh ......daar hebben ze geen harde kern dus heb je ook geen last meer van tokkie,s uitkerings trekkers  en aso,s ......maar helaas ook geen bescherming als gezinnen worden aangevallen in amsterdam..............ik ben trots op onze mi-side
#2
Wedstrijden / Re: Carpool uitwedstrijden topic
augustus 27, 2013, 17:46:19
ik zoek voor m,n zoon nog een plek voor psv