treb sukkeltje.....ga lekker met dweil mee joh ......daar hebben ze geen harde kern dus heb je ook geen last meer van tokkie,s uitkerings trekkers en aso,s ......maar helaas ook geen bescherming als gezinnen worden aangevallen in amsterdam..............ik ben trots op onze mi-side