Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Sakin

#2
Citaat van: Josli op januari 28, 2016, 11:02:28
Ik zeg zeker niet dat Overgoor er niks van kan. Ik zeg dat hij op we manier die wij spelen niet op die positie moet spelen. Als je wilt dat er rugdekking wordt gegeven, moet onze controleur gewoon de diepste middenvelder van de tegenstander opvangen. Maar Overgoor loopt altijd in de ruimte te dekken. Hierdoor moeten onze verdedigers telkens kiezen. Het is echt niet zo gek dat we met Makrini/Bakker veel beter staan. Overgoor is wat mij betreft een prima optie voor de overige posities op het middenveld, of als we wat verdedigender en compacter zouden spelen... Alle goals gisteren ontstaan omdat er geen rugdekking is.

Precies! Overgoor kan nog op de buitenkanten van het middenveld. Maar centraal vergeet het maar...
#3
Citaat van: Cor op januari 28, 2016, 10:45:43
Gaat toch nergens over wat je nu zegt. Toen Overgoor kwam vond iedereen het geweldig en nu zou hij er niks van kunnen?? Bullshit en je kon weten dat hij verdedigend niet de sterkste is.

Nu zeg jij het zelf al... Verdedigend niet sterk!!!! Wie ging er van het zomer ook alweer weg.... Sterk houder in verdedigen El Makrini. Dan is het toch simpel dat je een beter verdedigend persoon haalt, vooral als je op dezelfde manier wilt door voetballen. En tevens heb ik dit in de zomer ook al altijd gezegd net als de sluitposten. Die zijn gewoon bagger... (Ook al keept ie zondag weer uitstekend)!
#4
Citaat van: Josli op januari 28, 2016, 10:37:22
Kwaliteit moet erbij. Op vrijwel iedere positie komen we gewoon kwaliteit tekort.En geen Overgoor als controleur. Die dekt alleen maar lucht. Daardoor stapt Lachman door en is er geen rugdekking.

We hadden nooit overgoor moeten halen maar die Turuc!
In verdedigend op zicht 10x beter.
#5
Citaat van: De Gast op januari 28, 2016, 10:28:23
Ja koop nog maar een buitenspeler. We hebben er ook nog maar 4 die voor een leuk salaris de bank voornamelijk warm houden. Op Narsingh na voegen ze stuk voor stuk niks toe.

Volgens mij hebben we juist een EREDIVISIE waardige spits nodig.

Vind nog altijd Berisha een berhoorlijke kans moet krijgen. Heb nog maar 1 wedstrijd zien spelen en denk dat er veel meer rek in die jongen zit. Een buitenspeler met actie (dribbelaar) naar binnen moeten we hebben en niet van die zijlijn hardlopers, want idd daar hebben we der al 4 a 5 van... Dus slecht aankoop beleid als je 4 a 5 dezelfde spelers haalt. Misschien omdat Narsingh van glas is.... Dan moet je als nog niet 4 a 5 aankopen. Wanbeleid.
#6
Ik denk dat je moet denken aan een dribbelaar voorin die wat forceert. We hebben te veel spelers die buiten om willen gaan en dan een voorzet geven. Als er uberhaupt 1 uit komt die voor komt. Ik denk aan een speler als Manu, Thigaudouni of Achabar. Spelers die door het midden heen kunnen dribbelen. Mis voorin veel dynamiek en blijf ook hammeren op een andere sluitpost. Dit is echt niet best wat een slechte keepers hebben wij. En laten we die Peersman verkopen, die jongen kan niet eens normaal lopen binnen de lijnen. Heb nooit gesnapt dat er zoveel clubs voor hem in de rij staan.... En dan gaat hij uitgerekend ook nog voor onze club kiezen. Die man kan werkelijk waar niets. Maar dan zul je zien dat hij het weekend de best aan Cambuur zijde is.
#7
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
januari 11, 2016, 16:07:47
Na wat Roda heeft aangekocht, denk ik wel dat meneer daar al zit
#8
Citaat van: Collingwood op januari 07, 2016, 09:46:16
Wie denkt dat dan?

Heb je wel gezien waar ik op reageer... Of moet jij je 'ei' even kwijt ofzo...
#9
Citaat van: Collingwood op januari 06, 2016, 18:56:14
"Over de hoogte van de transfersom worden geen mededelingen gedaan".

Er is dus wel betaald? Zal niet veel zijn, maar toch.

Denk nou niet dat het zo hoog is dat je Lachman kan halen.
#10
Algemeen / Re: Sfeer
januari 03, 2016, 16:20:30
Om de sfeer te ondersteunen wil ik graag doneren, maar waar en welke is de beste. Met het oog op de derby!
#11
Citaat van: sunderland op januari 02, 2016, 13:17:41
Maken ligeon en bergwijn ons sterker?  dat vraag ik mij af. Vd hoorn is sowieso onhaalbaar. Ik vind lachman nog steeds 1 vd beste opties. Ik vraag mij ook af of vd vegt de sponsors al eens aan tafel heeft gehad met een goed plan met een duidelijke visie. Als je ze aan tafel hebt met een goed verhaal zullen ze zo geld op tafel leggen om een voor ons topper te halen

Dat verhaal aan de sponsors lijkt mij wel duidelijk of niet... Hoef je niet voor om tafel.
#12
Sssssssstttttt, hij ligt in zijn winterslaap om zo weer een club om zeep te helpen.
#13
Citaat van: De Gast op december 29, 2015, 12:29:26
Tuurlijk wel. In de nacompetitie moeten ze er staan

Nacompetitie is erg zwaar als je al een heel seizoen onderaan hebt gestaan. Doe maar direct boven de streep. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
#14
Kom je toch uit bij een van der Hoorn! Of zoiets van de top 3.
#15
Als Lachman wordt binnen gehaald is het budget voor de rest ook meteen op!
Dus denk niet dat hij komt.