Misschien is dit iets voor ons op het middenveld:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/634899/-man-van-de-wedstrijd-maakt-cambuur-bloednerveus-wat-flik-jij-ons-nou-.html?utm_source=vpclubsectie&utm_medium=fbclub&utm_campaign=fbsccambuurfans
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/634899/-man-van-de-wedstrijd-maakt-cambuur-bloednerveus-wat-flik-jij-ons-nou-.html?utm_source=vpclubsectie&utm_medium=fbclub&utm_campaign=fbsccambuurfans