Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - SCCJSK

#1
Wedstrijden / Beker Cambuur - Utrecht
november 06, 2013, 16:53:16

Citaat van: Bernardo op november 06, 2013, 16:41:48
Utrecht gaat in beroep.
Dat zal cambuur ook moeten doen



'T woanskip
#2
Wedstrijden / Beker Cambuur - Utrecht
november 06, 2013, 15:23:43
Ik mag aannemen dat het gratis toegang is want wij moeten er om vrij nemen


'T woanskip
#3
Wedstrijden / SC Cambuur - Feyenoord [03-11-13]
november 02, 2013, 11:58:20

Citaat van: DC op november 02, 2013, 11:53:46
Weet niet hoe het komt maar heb echt het gevoel dat we deze pot niet gaan verliezen, misschien zo maar ff toto zetten...
Wordt hopelijk mooi sfeertje met 2 echte volksclubs tegenover elkaar  |:)
Ik heb ook al toto er op gezet van 20 euro qoutering 3.80 dus kans op 76 euro


'T woanskip
#4
Wedstrijden / Beker Cambuur - Utrecht
oktober 31, 2013, 23:49:23
Die zondag er voor wel zware thuis wedstrijd tegen ajax maar dat heeft utrecht ook die moeten gelukkig tegen psv


'T woanskip
#5
Wedstrijden / Beker Cambuur - Utrecht
oktober 31, 2013, 23:47:01
Makje weer een ronde verder we gaan europa in


'T woanskip
#6
Wedstrijden / SC Cambuur - Feyenoord [03-11-13]
oktober 31, 2013, 22:53:43

Citaat van: Official-Sphere op oktober 31, 2013, 21:23:14
mwel ff de goaltune van Feyenoord zingen als we hebben gescoord, na het t'woanskip  :devil sarren hoort erbij  :proost
En daarna zeker die van ajax -,-


'T woanskip
#7
Wedstrijden / SC Cambuur - Feyenoord [03-11-13]
oktober 31, 2013, 21:18:48

Citaat van: rtscc op oktober 31, 2013, 17:28:39
Zondag maar even schreeuwen, Homo's lopen hand in hand ! homo's lopen hand in hand 1 w:)
Steun je club nou maar inplaats van zulke bulshit wij zijn die joden uit 020 niet


'T woanskip
#8
Algemeen / De twaalfde man
oktober 30, 2013, 17:24:03
Die trommel moet echt weg wat een kut ding


'T woanskip
#9
Wedstrijden / Beker: Cambuur - NAC
oktober 28, 2013, 17:09:03

Citaat van: Bernardo op oktober 28, 2013, 16:58:01
Hoeveel kaarten verkocht?
Ruim 5000


'T woanskip
#10
Wedstrijden / Beker: Cambuur - NAC
oktober 28, 2013, 15:35:34
Netjes al ruim 5000 kaarten verkocht bron twitter


'T woanskip
#11
Wedstrijden / SC Cambuur - Feyenoord [03-11-13]
oktober 27, 2013, 09:09:46
Ik zeg hemmen eruit en cristavo er in wat een beest is dat


'T woanskip
#12
Wedstrijden / DTD - Cambuur
oktober 25, 2013, 23:33:47
Ik neem aan dat dit een een buscombi word


'T woanskip
#13
Selectie en Technische staf / Dwight Lodeweges
oktober 25, 2013, 22:44:16
Alvast gefeliciteerd makker


'T woanskip
#14
Wedstrijden / SC Cambuur - Feyenoord [03-11-13]
oktober 25, 2013, 22:30:19
West zitten veel feyenoorders



Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
#15
Wedstrijden / Re: Cambuur-Ajax 15 december
oktober 25, 2013, 21:13:32
is er ook al een topic aangemaakt voor de thuis wedstrijd tegen Ado op de laatste speeldag :clint