Citaat van: Bernardo op november 06, 2013, 16:41:48Dat zal cambuur ook moeten doen
Utrecht gaat in beroep.
'T woanskip
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Bernardo op november 06, 2013, 16:41:48Dat zal cambuur ook moeten doen
Utrecht gaat in beroep.
Citaat van: DC op november 02, 2013, 11:53:46Ik heb ook al toto er op gezet van 20 euro qoutering 3.80 dus kans op 76 euro
Weet niet hoe het komt maar heb echt het gevoel dat we deze pot niet gaan verliezen, misschien zo maar ff toto zetten...
Wordt hopelijk mooi sfeertje met 2 echte volksclubs tegenover elkaar
Citaat van: Official-Sphere op oktober 31, 2013, 21:23:14En daarna zeker die van ajax -,-
mwel ff de goaltune van Feyenoord zingen als we hebben gescoord, na het t'woanskipsarren hoort erbij
Citaat van: rtscc op oktober 31, 2013, 17:28:39Steun je club nou maar inplaats van zulke bulshit wij zijn die joden uit 020 niet
Zondag maar even schreeuwen, Homo's lopen hand in hand ! homo's lopen hand in hand 1