Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Greg

#1
Wedstrijden / Re: SCC - Groningen
augustus 18, 2013, 13:16:02
Citaat van: DC op augustus 18, 2013, 13:03:04
Wat me trouwens ook opviel gisteren ten opzichte van vorige wedstrijden was dat de corners vrijwel allemaal gevaarlijk waren. De wedstrijd tegen NAC hadden we tig corners en bijna allemaal te laag of te hoog.
Zouden ze hier op getraind hebben? Zou m.i. zeer verstandig zijn aangezien veel punten kunnen worden gepakt als je dooie spelmomenten goed benut.

Eens!
#2
Selectie en Technische staf / Re: Oliver Feldballe
augustus 18, 2013, 12:37:36
You were great yesterday! Top. Welcome in the hell from Leeuwarden.
Hope you njoyed also!
#3
De Jeugd / Re: samenwerking fc groningen-sc cambuur
augustus 18, 2013, 12:34:21
Was idd wederzijds
#4
De Jeugd / Re: samenwerking fc groningen-sc cambuur
augustus 18, 2013, 12:26:38
Wel idioot: samenwerken en ondertussen een stelletje idioten die mensen met verplichte buscombi waaronder gezinnen, ouderen en kinderen, met stenen door de ramen slaan. Heeft NIETS met Cambuur te maken maar zal zo wel worden opgevat.
#5
Algemeen / Re: Sfeer
augustus 18, 2013, 12:23:48
Sfeer was zo top! Orkaan van kabaal. Oorverdovend. Onvoorstelbaar. Onvoorstelbaar
Moesten soms gewoon even op adem komen. Dit is topsport, ook als supporter
#6
Algemeen / Re: Reclameborden op Noord
augustus 18, 2013, 12:06:23
Ik mis voor de kijker vanaf noord linksboven op zuid nog een sponsor. Zie er suterich ùt zo'n oud ding
Daar kan ook wel bozo
#7
Wedstrijden / Re: SCC - Groningen
augustus 18, 2013, 12:03:06
Positief: Feldballe. Wat een invalbeurt! Deze jongen snapt het spelletje!
Ben groot fan van Oepie maar hij kon het hoge niveau van gisteren niet aan. Olivier kan dat wel. Wordt onze beste vleugelaanvaller. Let maar op.
#8
Algemeen / Re: Sfeer
augustus 18, 2013, 11:49:50
Terechte opmerking. Daarbij moeten we uitgaan van eigen kracht!
Het lukoki- toezingen is een kopie en best leuk . Maar we hebben toch ook wel wat meer in huis. Kaliber USA!!!!!, kennith goudmijn, Mark de Leeuwarder.
Spelers als vd laan, bakker en droste verdienen dat zeker!
#9
Algemeen / Re: Sfeer
augustus 18, 2013, 11:42:12
Tja. Na jaren weer een account aangemaakt:
We zijn de meest sfeerscheppende achterban van Nederland op dit moment!
Daarbij trek ik de conclusie wel dat de variatie en originaliteit van de teksten onder de maat is. Dat kan beter, dat moet beter.
Ondanks dat nog steeds te veel adrenaline!