Citaat van: DC op augustus 18, 2013, 13:03:04
Wat me trouwens ook opviel gisteren ten opzichte van vorige wedstrijden was dat de corners vrijwel allemaal gevaarlijk waren. De wedstrijd tegen NAC hadden we tig corners en bijna allemaal te laag of te hoog.
Zouden ze hier op getraind hebben? Zou m.i. zeer verstandig zijn aangezien veel punten kunnen worden gepakt als je dooie spelmomenten goed benut.
Eens!