Citaat van: denistel op januari 18, 2020, 23:36:58
de vraag is wie wil bankzitter worden.
Of wie durft de strijd aan met Muhren..
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: denistel op januari 18, 2020, 23:36:58
de vraag is wie wil bankzitter worden.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 18, 2020, 12:28:43
Precies
Ik snap niet wat ze nu met doke wilden. Of je verwacht/ hoopt dat de tegenstander een andere tactiek speelt en hem niet vrij laat, maar dat lijkt me onnozel, of je verwacht dat doke er anders mee omgaat maar dan is ie wel heel slechts gecoacht. Hij had ale ruimte voor zich maar wandelde naar voren en gaf een tikkie breed. Dan had ie er in het begin er een paar keer flink overheen moeten gaan. Dan maar risico nemen. .nu was het 10x niks. Ik vind dat ie in de passing best wel aardig is. zowel over de breedte als langs de lijn. In de combinatie is het niets.
Citaat van: Bankzitter op januari 11, 2020, 18:39:58
Allemaal mee eens hoor. We hadden het taktisch eerder moeten omzetten naar 3-4-3 en Doke had eerder gewisseld moeten worden.
Ik bedoelde alleen te zeggen dat ook een nieuwe back niet de opbouwende kwaliteiten van Mac zal hebben. Opbouwen via de backs is gewoon dom en toch bleven we dat steeds maar doen.
Citaat van: Bankzitter op januari 10, 2020, 22:05:25
Het was toch ook vooral een taktisch probleem.... normaal komen vooral Mac Intosh en Schouten veel aan de bal en nu Schmidt en Sambissa en die missen nu eenmaal de kwaliteiten daarvoor. Dat is de TS net zo te verwijten dat ze daar te laat een oplossing voor vonden.
Komt nog bij dat met name Muhren net wat scherper had moeten zijn bij de paar kansen die er wel waren.
Het was niet goed genoeg maar ook weer niet zo slecht dat we er reden voor paniek is.
Citaat van: sunderland op december 17, 2019, 22:35:12
is een speler die kort bij de spits komt. Eigenlijk meer een 10. Bij Groningen vond ik um ook wel goed. Eigenwijs manneke maar dat moet ook. Weet ook dat ze afgl zomer met hem bezig zijn geweest.
Citaat van: papier op december 15, 2019, 16:43:26
Kijkt die niet gewoon alleen de hoofdwedstrijd (volendam/mvv in dit geval) en over de andere wedstrijden worden een paar momenten geselecteerd en dan op basis daarvan en een scheutje fantasie maar wat lullen.
Citaat van: PePe op december 14, 2019, 12:30:18
De analyse van Hansie Hansie over de wedstrijd bij FOX, was deze keer ook ondermaats. (als of Cambuur weg gespeeld was)
Citaat van: Dokkumer op december 13, 2019, 21:53:17
En toch kansen genoeg gehad. We moeten eerst naar onszelf kijken.
Citaat van: Galdiano op oktober 29, 2019, 21:57:28
Verliezen we? Nee dat doen we niet.
We pakken knap een punt tegen Jong Utrecht en MVV.
Volendam, Jong PSV en Telstar winnen we. NAC hadden we moeten winnen en De Graafschap was gewoon beter.
Tegen clubs als Top oss en Dordt winnen we gewoon uit.
Thuis veelal winnen en staan bij eerste 2.
Lekker zo door blijven gaan, en het niet groter maken dan dat het is.
Citaat van: Collingwood op oktober 29, 2019, 21:43:24
Gedaan, uitslag staat als een huis. Je moet ook gewoon blij zijn dat je doorgaat tegen amateurs, alle profclubs hadden het vandaag weer lange tijd lastig. Wel jammer dat het in de eerste helft weer niet lukte om in een uitwedstrijd het eigen spel te spelen als ik alle verslagen zo lees. Hopelijk kunnen ze daar snel wat aan doen.
Citaat van: Joop op oktober 29, 2019, 20:09:46
Laten we hopen dat ze zo weer verder gaan. Je zal als supporter maar dat hele eind reizen en dan na 17 minuten weer onverrichter zake huiswaarts keren
Citaat van: Lore op oktober 29, 2019, 20:03:08
Uhhh; gestaakt? Tijdelijk mag ik hopen.
Citaat van: michello op oktober 25, 2019, 21:54:37
Zonde zonde. Het was wederom niet best, maar Jong Utrecht liet ons niet voetballen en gingen maar door met jagen. Toch weer een punt en uitgelopen op NAC en Excelsior.
Citaat van: PePe op oktober 19, 2019, 12:01:37
Schouten is vrij traag in zijn passes.
En Nieuwpoort heeft meer lengte.
Citaat van: speculeter op september 27, 2019, 17:48:39
Nu definitief.
Er zijn geen bezwaren ingediend tegen het nieuwe stadion.
Dus we kunnen los