Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - legeips

#1
Wedstrijden / Re: TOP Oss - SC Cambuur (17-01-2020)
januari 19, 2020, 10:09:43
Citaat van: denistel op januari 18, 2020, 23:36:58
de vraag is wie wil bankzitter worden.

Of wie durft de strijd aan met Muhren..
#2
Wedstrijden / Re: TOP Oss - SC Cambuur (17-01-2020)
januari 18, 2020, 23:04:02
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 18, 2020, 12:28:43
Precies

Ik snap niet wat ze nu met doke wilden. Of je verwacht/ hoopt dat de tegenstander een andere tactiek speelt en hem niet vrij laat, maar dat lijkt me onnozel, of je verwacht dat doke er anders mee omgaat maar dan is ie wel heel slechts gecoacht. Hij had ale ruimte voor zich maar wandelde naar voren en gaf een tikkie breed. Dan had ie er in het begin er een paar keer flink overheen moeten gaan. Dan maar risico nemen. .nu was het 10x niks. Ik vind dat ie in de passing best wel aardig is. zowel over de breedte als langs de lijn. In de combinatie is het niets.

Die Doke is een drama..
Hoeze aardige passing. Tegen Volendam en Top beide een dramatische pass waar de 1-0 uitkomt..

Er moet een back en een spits bij..
Ladan gaat hem niet niet worden en met Muhren alleen ben je voorin kwetsbaar..
#3
Citaat van: Bankzitter op januari 11, 2020, 18:39:58
Allemaal mee eens hoor. We hadden het taktisch eerder moeten omzetten naar 3-4-3 en Doke had eerder gewisseld moeten worden.
Ik bedoelde alleen te zeggen dat ook een nieuwe back niet de opbouwende kwaliteiten van Mac zal hebben. Opbouwen via de backs is gewoon dom en toch bleven we dat steeds maar doen.

Een aantal van jum willen het niet horen of weten, maar geef mij Bijker maar weer terug op links..
#4
Citaat van: Bankzitter op januari 10, 2020, 22:05:25
Het was toch ook vooral een taktisch probleem.... normaal komen vooral Mac Intosh en Schouten veel aan de bal en nu Schmidt en Sambissa en die missen nu eenmaal de kwaliteiten daarvoor. Dat is de TS net zo te verwijten dat ze daar te laat een oplossing voor vonden.

Komt nog bij dat met name Muhren net wat scherper had moeten zijn bij de paar kansen die er wel waren.

Het was niet goed genoeg maar ook weer niet zo slecht dat we er reden voor paniek is.

Jonk en Sipke hebben goed hun huiswerk gedaan..
Veel gekeken naar de laatste wedstrijd van 2019.

Het is jammer, maar ondanks de vele doelpunten eerder van het seizoen, lijkt het erop dat scoren opeens lastig is geworden.

Ook achterin moet wat gebeuren, anders kan het nog onnodig lastig worden..

Volgende week maar herpakken!
#5
Citaat van: sunderland op december 17, 2019, 22:35:12
is een speler die kort bij de spits komt. Eigenlijk meer een 10. Bij Groningen vond ik um ook wel goed. Eigenwijs manneke maar dat moet ook. Weet ook dat ze afgl zomer met hem bezig zijn geweest.

Hij is toch meer een buitenspeler?
#6
Wedstrijden / Re: Cambuur-jong Ajax.
december 15, 2019, 17:30:39
Citaat van: papier op december 15, 2019, 16:43:26
Kijkt die niet gewoon alleen de hoofdwedstrijd (volendam/mvv in dit geval) en over de andere wedstrijden worden een paar momenten geselecteerd en dan op basis daarvan en een scheutje fantasie maar wat lullen.

Maar wat lullen kan Hansie Hansie wel.. :_schater :y
#7
Wedstrijden / Re: Cambuur-jong Ajax.
december 15, 2019, 16:30:07
Citaat van: PePe op december 14, 2019, 12:30:18
De analyse van Hansie Hansie over de wedstrijd bij FOX, was deze keer ook ondermaats. (als of Cambuur weg gespeeld was)

Die man kan echt niet rationeel een wedstrijd analyseren..
Cambuur was veel beter dan jong Ajax, maar speelde misschien een beetje naïef tegen een ploeg waar een aantal spelers zijn die een wedstrijd kunnen beslissen.. Laat het een les zijn voor donderdag.. Al vind ik de pot tegen Excelsior veel belangrijker..

Maar ondanks het verlies, heb ik wel genoten van het pressie voetbal..
Tot de 16 was het boven gemiddeld, in en om de 16 helaas onder gemiddeld.
#8
Wedstrijden / Re: Cambuur-jong Ajax.
december 13, 2019, 21:59:19
Citaat van: Dokkumer op december 13, 2019, 21:53:17
En toch kansen genoeg gehad. We moeten eerst naar onszelf kijken.

Ze hebben wel gestreden, maar het grote verschil zat hem in een stuk effectiviteit in en om de 16. Dat was van onze kant erg zwak..

Maar goed.. Geen schande, tegen Excelsior maar weer goed maken..
#9
Wedstrijden / Re: Goes - Cambuur 29 oktober
oktober 29, 2019, 22:19:47
Citaat van: Galdiano op oktober 29, 2019, 21:57:28
Verliezen we? Nee dat doen we niet.

We pakken knap een punt tegen Jong Utrecht en MVV.
Volendam, Jong PSV en Telstar winnen we. NAC hadden we moeten winnen en De Graafschap was gewoon beter.
Tegen clubs als Top oss en Dordt winnen we gewoon uit.
Thuis veelal winnen en staan bij eerste 2.

Lekker zo door blijven gaan, en het niet groter maken dan dat het is.

Rustaaagh

Resultaat is gezien het spelbeeld idd dikke prima. Maar vind de kwetsbaarheid als de tegenstander druk gaat zetten opvallend..

Als we in mei bij de Oldehove willen staan te zwaaien met een geel blauwe sjaal, moeten we  af van die kwetsbaarheid.

Voor de rest kenne we meer dan tevreden zijn met de ontwikkeling binnen de club :proost
#10
Wedstrijden / Re: Goes - Cambuur 29 oktober
oktober 29, 2019, 21:49:49
Citaat van: Collingwood op oktober 29, 2019, 21:43:24
Gedaan, uitslag staat als een huis. Je moet ook gewoon blij zijn dat je doorgaat tegen amateurs, alle profclubs hadden het vandaag weer lange tijd lastig. Wel jammer dat het in de eerste helft weer niet lukte om in een uitwedstrijd het eigen spel te spelen als ik alle verslagen zo lees. Hopelijk kunnen ze daar snel wat aan doen.

Amen!

Wat het uitwedstrijden syndroom betreft, ik denk dat de TS goed moet nadenken om in een systeem te voetballen, waar je eenvoudiger uit hoge druk/ pressie weg kan voetballen. We hebben voldoende snelheid op flanken in de ploeg, dus het moet mogelijk zijn om daar mee om te kunnen gaan.
#11
Wedstrijden / Re: Goes - Cambuur 29 oktober
oktober 29, 2019, 20:11:07
Citaat van: Joop op oktober 29, 2019, 20:09:46
Laten we hopen dat ze zo weer verder gaan. Je zal als supporter maar dat hele eind reizen en dan na 17 minuten weer onverrichter zake huiswaarts keren

Hoop het met je mee..
En zeker voor de die hard supporters die deze reis hebben gemaakt om onze club te steunen..
#12
Wedstrijden / Re: Goes - Cambuur 29 oktober
oktober 29, 2019, 20:08:27
Citaat van: Lore op oktober 29, 2019, 20:03:08
Uhhh; gestaakt? Tijdelijk mag ik hopen.

Afblazen die pot en winst voor de uitspelende ploeg..
Wat een armoe dat de lichten 2x uitvalt..

Straks moet je de wedstrijd op een ander moment opnieuw spelen. :zucht
#13
Wedstrijden / Re: Jong Utrecht - sc cambuur
oktober 25, 2019, 22:02:47
Citaat van: michello op oktober 25, 2019, 21:54:37
Zonde zonde. Het was wederom niet best, maar Jong Utrecht liet ons niet voetballen en gingen maar door met jagen. Toch weer een punt en uitgelopen op NAC en Excelsior.

Dat is wel een zorg puntje...
Als de tegenstander hoog druk zet of gaat jagen, dan ontstaat er een verlammend effect op het spel..

Komende week maar herpakken tegen Goes en NEC..

Maar het wordt een interessant seizoen, met een Roda die een wederopstanding beleeft.. (Leuke voetballer die Alberg..
#14
Wedstrijden / Re: Cambuur-top Oss
oktober 20, 2019, 21:23:50
Citaat van: PePe op oktober 19, 2019, 12:01:37
Schouten is vrij traag in zijn passes.
En Nieuwpoort heeft meer lengte.

Vind Schouten prima achterin.. Alleen MVV was dramatisch, maar daar was hij niet alleen in.
Maar het zegt iets over de luxe in keuze.

Ik vind Henk de Jong voetbal tactisch niet heel sterk, maar hij is een kei om een stuk saamhorigheid en wederzijds respect binnen de groep te kneden.
Dat is gezien de grote concurrentie binnen de groep een groot goed!

Ben benieuwd waar het gaat eindigen..

Maar voor nu complimenten voor iedereen die een aandeel heeft in deze seizoen start..
#15
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
september 29, 2019, 11:54:47
Citaat van: speculeter op september 27, 2019, 17:48:39
Nu definitief.
Er zijn geen bezwaren ingediend tegen het nieuwe stadion.
Dus we kunnen los |:)

Eindelijk :proost