Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Batsum

#1
Heb ook wel eens iemand meegenomen ipv mn vader en die heeft een 65+kaart,nooit een probleem geweest.
#2
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
oktober 11, 2024, 13:32:47
Vluchten gaan vaak s'avonds vanaf Curscao. En er is een tijdsverschil van 6 uur. Dat betekend dat als je dinsdags vliegt dan kom je woensdag vroeg in de middag aan.
Dan moet je koffer nog ophalen en naar huis rijden dan is het namiddag. Dus op zn vroegst ben je donderdag weer bij de training.
#3
Normunds Uldrikis halen voor de verdediging
#4
Wedstrijden / Re: Cambuur-Dkv
december 12, 2021, 02:49:48
Laatste training was onmiskenbaar een moment voor iedereen om het team hart onder de riem te steken in de voorbijgaande jaren. Is het niet een idee om het elftal een rondje door Leeuwarden te laten lopen tijdens de laatste training. Iedereen langs de kant van de weg.
#5
Wedstrijden / Re: Seizoen 2021-2022
november 12, 2021, 06:40:35
Gaat weer lekker met nieuwe lockdown.
Zoals het nu lijkt komende twee wedstrijden thuis zonder publiek.

En als we dan nog een keer verlengen dan vrees ik voor thuis tegen HUHU.
#6
Citaat van: Cor op augustus 27, 2021, 11:39:11
Cambuur is net als de politiek, zeggen veel, beloven niks, maar geven mensen wel het idee dat ze goed bezig zijn en zeggen dan dat er nooit iets beloofd is. Ik heb deze huidige tranfersperiode ernstig mijn twijfels over de praatjes van Henk en Gerald

Ik denk dat onze directie en trainerstaf in het algemeen nuchter eerlijk en transparant zijn. We hebben hier in het verleden genoeg leeuwarder  luchtfietsers gehad. Met het budget van cambuur moet je creatief zijn zoals ze zelf herhaaldelijk zeggen. Dit betekend dat je van huur afhankelijk bent. Met spelers als Summerville en die Portugees zaten ze op het goede spoor. Er zijn echter externe factoren die cambuur  niet in de hand heeft waardoor ze  niet komen. De ambitie waar maken om spelers te halen die er direct staan is uiteraard gewaagd, maar geen ambitie uitspreken is ook niet goed. Laten we afwachten wat de versterkingen brengen en of dit voldoende wordt om te handhaven. 
#7
Selectie en Technische staf / Re: Ype smid
november 26, 2020, 12:33:55
Hou niet zo van die comeback kids.
Ze overschatten zichzelf als zijnde onmisbaar.
Man heeft goede dingen gedaan maar is destijds niet voor niks vertrokken.
Oude wonden kunnen weer gaan zweren.
De geborgenheid die iedereen voelde staat onder druk, het werkplezier zal er onder lijden.
Als het negatief effect heeft op Gerald en of Sanfir dan sijpelt het vanzelf door naar Henk en daarna de spelersgroep,
#8
Algemeen / Re: Cambuur merchandise
november 13, 2020, 20:43:59
Is de fanshop bij het stadion nog open?. Kan nergens info vinden
#9
Wedstrijden / Re: Beker
januari 30, 2018, 23:30:04
H D Netloks schaam uzelf
#10
Wedstrijden / Re: Beker
januari 30, 2018, 23:24:33
Heb een Cambuur gezien dat maatje te klein is voor Twente
En dat is geen schande. Hou vast aan de goal met mooi
Voorbereidend werk van Roberta. Heb vertrouwen in het halen van de play offs.
Vrijdag allen weer scharen achter ons geweldige clubje.
Wat betreft al de negatieve berichtgeving betreft op dit beker forum.
Jammer dat .... niet kan relativeren en ons wat zit op te naaien met z'n gok gedrag.
Maar allen onder u die niet zo zijn prij u rijk want u zijt waardig supporter van
De mooiste club en dat laten we ons niet afnemen of beïnvloeden door een ....
De heer heeft ons niet allen gezegend met pragmatisme, iets wat een Cambuur supporter
Naast azijnpisse geschonken moet zijn. Recht voor de raap kritisch en teleurgesteld mag u zijn maar onfatsoenlijk zoals ..... zijn Cambuur supporters niet. Derhalve weten wij wie een echte is en wie niet. Sneu voor .... maar er zijn .... die niet beter weten
#11
Wedstrijden / Re: Beker
december 13, 2016, 22:57:09
Hoop dat onze trainers nog een konijn uit de hoed kunnen toveren.
#12
Wedstrijden / Re: Beker
december 13, 2016, 22:42:57
Hoop dat ons ploegje zelfde inzet kan tonen als ijselmeervogels tegen huhu. Dan zie ik nog kans met het publiek erachter
#13
Greg Berhalter niet beschikbaar?
#14
Selectie en Technische staf / Re: Sipke Hulshoff
februari 08, 2016, 12:50:53
Citaat van: picoberghuis op februari 08, 2016, 12:22:36
Ja die zullen zich ook wel afvragen wat hier allemaal aan de hand is. Er is veel veranderd in een paar jaar, van passievolle volksclub waarbij trainers werden beschimpt bij slechte resultaten en waar spelers werden uitgefloten en op scherp werden gezet naar een club, waarbij de trainer na een beschamende 2-0 en 17e plaats wordt toegezongen en waar spelers zelfs na gister bedankt worden door het uitvak.

Nee uitfluiten, trainer wegsturen en veel trammelant daar gaan we beter van spelen
#15
Wedstrijden / Re: Cambuur-Nec
december 08, 2015, 23:09:27
Goedzo Denistel  |:)