Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Scout

#2
Citaat van: Lwdscc op april 14, 2014, 09:23:52
Als enige  :? speler in elftal van de week televaag

En dan vol Ajax spelers zetten die een draak van een wedstrijd speelden. Hoezo de krant uit Amsterdam?
#3
Wedstrijden / Re: cambuur-az.
maart 17, 2014, 15:21:13
AZ zwaar programma, Cambuur thuis en uitgerust gemotiveerd tegen dit AZ. Ook hier zijn weer puntjes te pakken!

Bijna uitverkocht.. net als tegen RKC. Jammer dat er dan op west links en rechts van mij nog stoeltjes beschikbaar waren.
#4
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2014, 14:08:30
Dat viel mij ook op, hij timede heel anders dan Sno, hij sprong niet met hem gelijk mee omhoog, maar hij sprong steeds net iets eerder en torende dan een kop boven hem uit. Perfect!

Hij stond tegenover Bonduelle (de verrassende groente van vandaag)

Wederom staat deze held in een elftal van de week, dit keer weer de Telegraaf!
#5
Samen met Leeuwin in het elftal van de week van de Telegraaf.

Het Elftal van de Week kent deze week een verrassende spits: Martijn Barto van SC Cambuur. De aanvaller scoorde één keer in het met 3-2 gewonnen duel met RKC Waalwijk.
#6
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - PSV, 5 februari 2014
februari 04, 2014, 17:27:58
De druk voor dit pisvee team is nu behoorlijk groot. Als ze geen 3 punten weg nemen is het hek van de dam in lampjesgat. Voordeel voor Cambuur of nadeel, dat zien we morgen!
#7
Als Cambuur hem weet vast te leggen hebben ze goud in handen. Maar verwacht niet dat dit gaan gebeuren, ik denk een verlening bij PSV en daar volgend jaar de nodige invalbeurten.
#8
Citaat van: Galdiano op januari 27, 2014, 10:47:05
En dan vanavond VI nog!  |:)

Dan moet VI het maar doen want gisteren bij Studio Voetbal geen woord over de wedstrijd of deze speler. Wel uren lullen over corners en verkeerd dekken bij Feyenoord en Ajax. Kunnen we Studio Voetbal ook boycotten?
#9
Selectie en Technische staf / Re: Ramon Leeuwin
januari 27, 2014, 12:05:20
Nog helemaal geen veren voor Leeuwin? Bij deze dan! Wat een beest!
#10
Selectie en Technische staf / Re: Lucas Bijker
januari 27, 2014, 12:03:53
Bijker speelde gister ijzersterk. Zat overal tussen en gaf zijn tegenstander geen kans. Er speelde meer goed maar misschien was Bijker wel de man van de wedstrijd.
#11
Selectie en Technische staf / Re: Jody Lukoki
januari 27, 2014, 11:59:07
Lukoki. Je ergert je kapot aan hem als er weer eens een actie mislukt, en je draagt hem op handen als hij voor de 2e keer scoort tegen DKV. Ondanks dat niet altijd alles bij hem lukt blijft hij een gevaarlijke speler. Hij trekt vaak 2 tegenstanders naar hem toe en de linksback van de tegenstander durft niet mee op te komen, bang voor een counter met de snelle Lukoki. Hij werkt de laatste wedstrijden hard mee in de verdediging en maakt veel meters op het veld. Ja, hij verliest veel ballen, ja hij verpruts kansen. Maar als hij dat allemaal onder controle had en met zijn snelheid, dan had Ajax hem niet verhuurd want dan was het eredivisie top.
#12
Prima gespeeld. De vorige wedstrijden vergeven, wat een baas achterin vandaag.
#13
Wedstrijden / Re: Cambuur-Ajax 15 december
december 15, 2013, 16:02:59
Het is eeuwig zonde dat Blind op het laatst zo vrij kon staan.. Een gelijkspel was terecht geweest al had ik ook niet het idee dat Cambuur veel meer kon als dit. Punten mee pakken tegen deze tegenstanders zijn bonuspunten maar ook met een punt waren we niet veel opgeschoten. Ik wil niet meer horen dat we wel leuk gespeeld hebben of dat we onverdiend punten verspeeld hebben.. ik wil verdomme eens wat punten. Feit is dat we nu 1 na laatste staan en we alles uit te kast moeten halen om niet te degraderen.
#14
Onze verdedigers zijn niet de grootste, ook onze keeper niet. Dat maakt niet altijd wat uit maar dan moet je net iets slimmer zijn als speler. Het is wel erg frustrerend om te zien dat bijna alle tegen goals komen uit hoge ballen/voorzetten. Bij elke corner of voorzet hou ik mijn hart weer vast omdat het achterin dan totaal niet goed staat. Geklungel tot en met en Van der Laan draagt hier aan bij. 1 tegen 1 of opbouwend, prima verdediger. Toch is het zonde als je de goals ziet tegen een DKV, nu 2 van Feyenoord, Utrecht .. Zonde.
#15
Voor altijd verbannen naar de tribune. Doet niks maar dan ook helemaal niks goed.