Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - renaldo

#1
Je moet vd Gijp niet zo serieus nemen joh. Heb je weleens gehoord van het woord satire?  :_schater
#2
Selectie en Technische staf / Re: Martijn Barto
december 11, 2014, 13:48:38
Dat seit dan meer over de kwaliteit van de andere fleugels as over barto. Een fleugel mut niet vurskrikkeluk hard werke, maar snel weze, een aktie en een voorzet heffe. Volgens my mist barto alle 3 kwaliteiten.
#3
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
april 21, 2014, 19:21:49
Wát een misplaatste arrogantie. Nu zeker 6 punten tegen die lui!  :R
#4
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
april 21, 2014, 18:26:09
Volgend seizoen 2x Stillem 2= 6 punten in de pocket  _O_
#5
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
april 20, 2014, 16:09:29
ONB uut, altiet lastig!
#6
Algemeen / Re: Seizoenkaarten 2014/2015
april 18, 2014, 06:42:17
Welke dwaas verlengt nou niet? Wachten tot ze messi halen? Hewwe we niet nodig in sien huidige vorm!  |:)
#7
Als het maar iemand wordt met een groot netwerk in de betaalde voetbalwereld!
#8
Wát een mentale weerbaarheid als je in de winterstop weg mag en op deze manier laat zien dat we akelig veel geluk hebben gehad met zijn beslissing om hier te blijven!!! Wat is het voetbalwereldje toch "heerlijk" opportunistisch!
#9
Ik heb precies hetzelfde gevoel als delamere. Ben totaal geen complotdenker, maar in dit geval.........zóveel optie's voor DKV en dan uitgerekend DL.
DL heeft trouwens volgens eigen zeggen het succes voor een zeer groot deel te danken aan de enorme gretigheid van de spelersgroep die hij nog nooit zo heeft meegemaakt! Ik denk dat dat volgend seizoen een heel ander verhaal wordt voor hem.
#10
Selectie en Technische staf / Re: Kevin Brands
december 19, 2013, 08:04:31
Dat ventje zorgt bij iedere club voor overlast.  :R :R
#11
Selectie en Technische staf / Re: Dwight Lodeweges
november 10, 2013, 13:02:11
Het echte probleem ligt in het creeren en/of afmaken van kansen en een kwalitatief veel te smalle bank!
#12
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
oktober 18, 2013, 08:05:38
Toch jammer!
Ik heb 10x liever De Graafschap dan bv. RKC!
#13
Selectie en Technische staf / Re: Jody Lukoki
oktober 08, 2013, 08:28:30
Heeft geen idee wat hij moet doen wanneer hij de bal in de voeten krijgt. Per fractie van seconde verandert het in zn hoofd, met als gevolg chaotische dribbelingen waarin hij zichzelf vaak vastloopt. Die intuitie is volgens mij nauwelijks te veranderen. Op snelheid wegsturen en voorzet afleveren, dat is zn enige "wapen"!
#14
Overige Sporten / Re: Aris Leeuwarden
oktober 06, 2013, 12:29:20
1e overwinning op 020!!
Volgende 15 december in het cambuurstadion!  |:)
#15
Overige Sporten / Re: Aris Leeuwarden
oktober 05, 2013, 11:42:32
Hoofdsponsor komende 3 jaar Univé! (sponsort ook een kerkhof volgens mij)
Vanavond begin competitie Aris-Amsterdam!