Heb dit seizoen nog gedacht dat het goed zou gaan komen, maar na gisteravond weet ik het zeker: volgend jaar weer Jupiler.
De moedeloosheid die spelers uitstralen na de wedstrijd..
Dit gaat niet meer goed komen.
De moedeloosheid die spelers uitstralen na de wedstrijd..
Dit gaat niet meer goed komen.

