Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - PeterCambuur

#1
Heb dit seizoen nog gedacht dat het goed zou gaan komen, maar na gisteravond weet ik het zeker: volgend jaar weer Jupiler.

De moedeloosheid die spelers uitstralen na de wedstrijd..

Dit gaat niet meer goed komen.
#2
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
februari 21, 2016, 14:15:27
Henk zei ook: "Als de mensen in Leeuwarden er achter komen waarom Foeke nu geen trainer van Cambuur is, dan komt hij het stadion niet meer in."

Weet iemand wat die reden is? Zal vast om de hoeveelheid euro's gaan die hij gevraagd heeft?
#3
Selectie en Technische staf / Re: Kevin van Veen
februari 07, 2016, 10:49:17
KEVIN, MAAK ONS GEK VANDAAG!!!  |:) |:) |:)
#4
Ben dit seizoen niet zo vaak positief gestemd geweest, maar heb echt een goed gevoel over morgen. Vloet is een aanwinst op het middenveld en over Van Veen lees ik ook geen negatieve berichten. 3 punten!!
#5
Selectie en Technische staf / Re: Kevin van Veen
februari 01, 2016, 15:13:47
Er staat toch voorzorg? Wat een paniek hier. Wacht het gewoon even af.
#6
Citaat van: mindra op februari 01, 2016, 13:06:48
Ja van veen nog en dan is het klaar

Alsof vd Vegt en de Jong jou op de hoogte houden..

Als ze achter de schermen bezig zijn, dan hebben wij als supporters daar echt geen weet van hoor.
#7
Citaat van: Yellow Army op januari 31, 2016, 18:08:00
Eens, ook was hij nog zo slecht, uitfluiten is zooo 020

Uitfluiten keur ik niet goed, maar hij liet in de tweede helft een bal over de achterlijn lopen die hij 100% had kunnen halen als hij even aanzette. Dat zorgde op de tribune voor heel veel woede. En terecht! Je moet je doodschamen als je niet alles geeft in zo'n wedstrijd. Lekker de bank warm houden volgende week.
#8
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - dkv 31-1-2016
januari 25, 2016, 20:13:11
Citaat van: 058-4life op januari 25, 2016, 20:04:03
Kan Peersman daar niet staan? VD Laan/Lachman int centrum, Hiariej maar op RB. Laat die Peersman maar eens gas geve daar!  8P

Byrne is wel een perfecte 6 vind ik, met veel overzicht en het vermogen om een bal precies neer te leggen waar hij wil. Dan met Monteiro op links, Streek op 10, Narsingh op rechts en Houtkoop(mits fit) op links.

Volop gasgeven en die lui binnen 10 minuten op achterstand zetten, net als de twee vorige keren hier thuis.
#9
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - dkv 31-1-2016
januari 25, 2016, 20:02:27
Wie moet er op 6? Overgoor? Hiariej? Laatstgenoemde zie ik graag tegenover Larsson. Wellicht Boutzamar eens een kans geven? Of Byrne op 6 en Overgoor op links? Brand maar los! Overgoor op 6 is in ieder geval geen succes gebleken..
#10
Selectie en Technische staf / Re: Erik Bakker
januari 25, 2016, 19:58:48
Henk de Jong zit bij Ziggo Sport. Als ik het zo hoor, dan kunnen we Bakker voor zowel woensdag als zondag wel afschrijven. Blessure aan één van de middenvoetsbeentjes.
#11
Ik hoop op een 0-2 overwinning, doelpunten van Narsingh en Bakker en een enorme kutwedstrijd van Ogbeche.
#12
Selectie en Technische staf / Re: Martijn Barto
januari 18, 2016, 21:43:40
Viel echt zwaar door de mand vanavond en heeft helemaal niks goed gedaan. We hebben echt een heel groot probleem als Ogbeche vertrekt en we er niet in slagen een vervanger te halen. Dit kan echt niet meer.
#13
Selectie en Technische staf / Re: Tom Hiariej
januari 18, 2016, 20:56:02
Prima solide pot gespeeld vanavond. Graag basis zondag!

En wat is die Boutzamar een verademing zeg. Die heb ik bijna niks fout zien doen vanavond, heerlijke speler!
#14
Is er al nieuws omtrent Darryl Lachman? Als ik Twitter mag geloven, dan zou het al rond zijn. Gaat dan met name om Twitter accounts mbt Sheffield.
#15
Citaat van: DayDreamer op december 24, 2015, 13:23:11
Maar speelt nooit, dus moet weer wedstrijdritme opdoen, moeten we niet iemand hebben die er direct staat. Nu kan hij bij ons wedstrijdritme opdoen voor een andere club in de zomer  :?

Wij zijn toch helemaal niet in de positie om eredivisie waardige verdedigers te halen die bij hun huidige club een basisplaats hebben en er dus gelijk voor ons staan, goed kunnen voetballen en ook nog leiding kunnen geven? Dit is een buitenkansje. Heeft weliswaar niet veel gespeeld, maar wel op hoog niveau getraind altijd, dus fit is ie wel. Heeft echt niet zoveel minuten nodig om er te kunnen staan.

Had Leeuwin wel veel gespeeld bij ADO? Had Reijnen veel gespeeld bij AZ?

Laat maar komen. Wat mij betreft: welkom Lachman!  |:)