Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - chef-lwd

#1
Pool / Re: POOL: Cambuur - Twente
oktober 04, 2013, 16:27:59
3-2 (2-1)

Hemmen
Hemmen
Leeuwin

4x  :gelekaart

1x Tsunami  |:)
#2
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 27, 2013, 17:46:03
Citaat van: theben op september 27, 2013, 17:26:44

Oke maar dan wel een fanzone om de tijd te overbruggen in die stal..... :y :y :y :y

Eensch.  :proost
#3
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 27, 2013, 17:23:13
Gewoon een mooi feest maken zondag!!
Niks geen ongeregeldheden, laat hun maar uitlokken, zij staan als enige voor lul.
Mooi feestje en de 3 punten voor  :scc mee naar ut altied moaie Liwwadden!!!

Forza Cambuur!  |:) |:) |:)
#4
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
september 26, 2013, 17:15:37
Jaap Stam schijnt ook nog altijd te schitteren op en rond de nederlandse velden  w:)
#5
Moet je thuis gewoon kunnen pakken. Met dit voetbal en deze positieve uitstraling en dan ook nog eens de 12e man erachter kan het niet misgaan  :thumbsup
#6
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 26, 2013, 17:04:01
Citaat van: Southman op september 26, 2013, 17:01:19
VOETBALLEN!! VOETBALLEN!! VOETBALLEN!!

Godverdomme!

Ut duurt mij oek te lang.......  :|
#7
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 26, 2013, 16:46:58
Hoe je het ook wendt of keert, voor de buitenwereld blijven wij gewoon ''de club uit de Friese hoofdstad''. Ik heb niks tegen het Friese, maar ik heb er ook niks mee. Alleen in dkv en omstreken wordt die Friese bedoeling zo opgeblazen dat ik daar wel een schijthekel aan gekregen heb.

0% anti fries
110% anti dkv
#8
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 25, 2013, 18:24:57
Even een stukje over mijn beleving ten opzichte van de derby.

Vol goede moed kocht ik een kaartje voor dkv-uit, mogelijk gemaakt door  de met tegenzin aangeschafte uitkaart. Deze uitkaart beperkt vrijheden voor de supporters, en ontzegt de anonimiteit. Als dit het was...

Vervolgens komen de bustijden. Deze vind ik vrij bespottelijk voor een middagwedstrijd, maar ik begrijp het met deze omstandigheden wel. De busregels deden er nog een schepje bovenop, geen eigen drinken mee en andere ergerlijke regeltjes.

Ondertussen wordt er opgeroepen om braaf onze bek te houden tijdens het draaien van het Folksliet. Uit respect.

Tenslotte zijn Cambuurkleuren niet welkom voor de door sponsors uitgenodigde supporters. Bespottelijk.

Met dit uitbeleid zullen er vaker wedstrijden met max. 50 uitsupporters voorkomen, en dit alles door het ''respect'' dat we dkv moeten tonen? Respect moet je verdienen en al helemaal als aartsrivaal komt dit niet aanwaaien.

Dat alles terwijl de wedstrijd nog moet komen!

Uitbeleid=wanbeleid!

Zowel voetballend, als vocaal moeten we ''gewoon'' heer en meester zijn in dat stinkgat. Geen mededogen. Oprollen die boeren, en nog eens goed afmaken hier in de hel van Leeuwarden als ze met de trekkercombi deze kant op komen!

''Football is for you and me, not for f#cking industry!''
#9
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 25, 2013, 17:22:53
Citaat van: Dokkumer op september 25, 2013, 17:22:22
Mag ik niet eens meer genuanceerd zijn? :P

Je zou de eerste zijn  :thumbsup
#10
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 25, 2013, 17:22:32
 :0= :0= :0=Graag zo veel mogelijk geel en blauw meenemen naar die graftombe dertig kilometer verderop!!!

|:) |:) |:) |:)
#11
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 25, 2013, 17:20:42
Citaat van: Dokkumer op september 25, 2013, 16:08:45

Overigens zijn er geen Cambuurkids teleurgesteld, de kinderen zijn niet eens gevraagd. Die nuance wil ik wel toevoegen.

:R
#12
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 24, 2013, 22:53:34
de mcDonalds is een goed alternatief  :proost

op kosten van de bazin  :clint
#13
Algemeen / Re: FIFA 14
september 24, 2013, 22:41:16
Barto gemiddeld even goed als Hemmen?  8P
#14
Selectie en Technische staf / Re: Ramon Leeuwin
september 24, 2013, 22:25:22
ik vond die obama oek sprekend op Leeuwin lijken ja, nu je t zegt  :proost
#15
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 24, 2013, 22:19:23
Citaat van: moodygrunn op september 24, 2013, 22:18:23
Alleen niet in poedervorm  8)

godver, kenne die gestampte muisjes wel weer fut  8P