3-2 (2-1)
Hemmen
Hemmen
Leeuwin
4x
1x Tsunami
Hemmen
Hemmen
Leeuwin
4x

1x Tsunami
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu
Citaat van: theben op september 27, 2013, 17:26:44
Oke maar dan wel een fanzone om de tijd te overbruggen in die stal.....![]()
![]()
![]()
mee naar ut altied moaie Liwwadden!!!
Citaat van: Southman op september 26, 2013, 17:01:19
VOETBALLEN!! VOETBALLEN!! VOETBALLEN!!
Godverdomme!
Citaat van: Dokkumer op september 25, 2013, 17:22:22
Mag ik niet eens meer genuanceerd zijn?
Graag zo veel mogelijk geel en blauw meenemen naar die graftombe dertig kilometer verderop!!!
Citaat van: Dokkumer op september 25, 2013, 16:08:45
Overigens zijn er geen Cambuurkids teleurgesteld, de kinderen zijn niet eens gevraagd. Die nuance wil ik wel toevoegen.

Citaat van: moodygrunn op september 24, 2013, 22:18:23
Alleen niet in poedervorm