Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - PeterTa

#2
Citaat van: Specuveter op augustus 13, 2021, 11:11:34
Henk Jan dijks al gesignaleerd bij het stadion??

Of in het MCL...  :_schater
#4
Zou de Kogel niet gewoon afgekeurd zijn? Waarom laat je je keuren als je toch niet wilt?  8P :?
#5
Pogba weg bij Sparta, deze kant maar op dan.... :scc
#6
Selectie en Technische staf / Re: Erik Cummins
augustus 09, 2017, 21:22:13
Scoren ala Oscar Zijlstra...  :thumbsup :thumbsup
#7
Citaat van: rudie op augustus 09, 2017, 21:12:56
Bertrams blijkbaar toch niet fit dat Cummins komt (foute woordspeling, I know....)
Laat Cummins maar komen... eehh.. schuiven....  :_schater :_schater
Zojuist bevestigd dus...
#8
Misschien gaat NAC hetzelfde doen als Twente, staat immers toch geen straf op, met of zonder geld mag je van de KNVB maffia je gang gaan (tenzij je Cambuur bent, dan gaan ze ineens moeilijk doen)...  :insane
#9
Geen idee wat er in zijn contract staat, maar volgens mij kennen alle contracten een wettelijke opzegtermijn voor beide partijen, ook de tijdelijke...
#10
Toch vraag ik me af hoe graag Grim naar ons wil. Iedereen die werkt kan ontslag nemen bij zijn baas, dit zal voor Grim niet anders zijn lijkt me, dus als hij echt zooo graag wil, dan kan hij zelf ontslag nemen. (Uiteraard wordt dit in maffia kringen niet gewaardeerd en durft hij daarom wellicht niet...  :P )
#11
We kunnen vast wel ergens een trainer huren toch?  :_schater :_schater
#12
Zag Narsingh toevallig in de kruidvat vandaag, met z'n ontzettend dikke duitse Mercedes op duits kenteken, ging vast pijnstillers halen....  :_schater :_schater
#13
Terugkeer van de Jong zou mooi zijn.. Misschien een petitie??  :y
#15
Wedstrijden / Re: Willem II - Cambuur
december 05, 2015, 00:00:00
Ze gaan er zaterdag al heen, ik kan me dat nog herinneren van Excelsior uit vorig seizoen, toen begonnen ze heel matig....... hopelijk geen voorbode....  :wall