Citaat van: mario op april 03, 2014, 09:42:02
Anti-DKV gevoelens horen bij de club maar daar moeten wij wel gezond mee omgaan. 30 Km zuidwaarts lachen ze zich allemaal een slag in de rondte, zij hoeven ons niet belachelijk te maken dat doen we zelf wel. De flow waren wij zaten is abrupt afgebroken en het kan niet anders zijn dat het resultaat van gisteravond daarmee te maken had.
Het wordt ook tijd dat wij als supporters een ander geluid laten horen. In het stuk van de Telegraaf roept v/d belt ook op om als supporter een tegengeluid te laten horen ten van veure van Lodeweges. We mogen niet vergeten wat deze man het afgelopen jaar voor elkaar heeft gekregen. Mensen die die credits allemaal aan de Jong geven snapen schijnbaar niet hoe het werkt en proberen het gedrag op die manier goed te praten. Het zou beide supporters verenigingen sieren om duidelijke statements uit te laten gaan dat je mening verkondigen mag maar met respect naar persoon en geweld te krachtig te veroordelen.
Volkomen mee eens!!