Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - NanneSCC

#1
Citaat van: mario op april 03, 2014, 09:42:02
Anti-DKV gevoelens horen bij de club maar daar moeten wij wel gezond mee omgaan. 30 Km zuidwaarts lachen ze zich allemaal een slag in de rondte, zij hoeven ons niet belachelijk te maken dat doen we zelf wel. De flow waren wij zaten is abrupt afgebroken en het kan niet anders zijn dat het resultaat van gisteravond daarmee te maken had.

Het wordt ook tijd dat wij als supporters een ander geluid laten horen. In het stuk van de Telegraaf roept v/d belt ook op om als supporter een tegengeluid te laten horen ten van veure van Lodeweges. We mogen niet vergeten wat deze man het afgelopen jaar voor elkaar heeft gekregen. Mensen die die credits allemaal aan de Jong geven snapen schijnbaar niet hoe het werkt en proberen het gedrag op die manier goed te praten. Het zou beide supporters verenigingen sieren om duidelijke statements uit te laten gaan dat je mening verkondigen mag maar met respect naar persoon en geweld te krachtig te veroordelen.


Volkomen mee eens!!
#2
Algemeen / Re: Sfeer
januari 23, 2014, 11:13:14
Het wordt ook nodig tijd voor wat nieuwe liederen. We zingen nu al weet
ik niet hoe lang dezelfde nummers. Het wordt tijd om er af en toe een
nieuwe tussendoor te gooien. Wat mij betreft is dit een mooie en dan
natuurlijk in SCC vorm.

http://www.youtube.com/watch?v=edDwIyfCQ7s
#4
Algemeen / Re: Sfeer
juni 20, 2013, 18:15:42
Met de sfeer zit het vaak wel goed bij Cambuur, maar het kan nog beter. Ik ben in oktober 2012 bij de derby geweest tussen FCK en Bronby IF, maar dat was prachtig om te zien. Een mooie avond gehad.

http://www.youtube.com/watch?v=VcAFcxD7x2c&feature=c4-overview&list=UUGIrCYoLLqGgo7Qp2tnTPlw

zie ook

De wedstrijd waarbij ze op de valreep in de hoogste divisie in Denemarken blijven:

http://www.youtube.com/watch?v=WBJ_9HnnifE