Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - OlivooreeuwigSportingboy

#1
Citaat van: Timmie op juni 19, 2013, 12:15:25
Gast, doe normaal man!

Staat gij voor Hoerenveen? Tis hier wel Cambuur eh maateken  |:)
#3
Oye oye, ladies and gentlemen, zet jullie maar schrap:

OLIVIER DESCHACHT

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xj2xIJCG3WI

#4
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 18, 2013, 22:26:44
DKV = Die Kut Vlamingen :proost :proost

Soms kan je beter zwijgen  :zucht
#5
Citaat van: Oli4eeuwig op juni 18, 2013, 22:16:48
AND WE ALL HATE DKV  |:) |:) |:)

Yo! Cambuur4eveuuuuur!!!  :0= |:) |:) |:)
#6
Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2013, 22:12:02
Amai zotteke!

Geef die bal ene flats  :_schater

Miss belgie? Daar zal hij geregeld mee poepen  :_schater
Kom er maar in wiekmans!

Jep, mogen wel vaak wat supporters binnen. Dat heet clubliefde  :thumbsup
#7
Citaat van: Ruppppert op juni 18, 2013, 21:58:40
wel mooi dat we nu ook al Belgische supporters hebben, komt denk ik door mien filmkes hahaha  :zweep 8P :proost

Ik heb dat filmke bekeken. Zalig man!  :proost
#8
Ik geloof hier geen zak van. Oli zou ons nooit verlaten, zou er zelfs niet aan denken!  8P