Citaat van: Timmie op juni 19, 2013, 12:15:25
Gast, doe normaal man!
Staat gij voor Hoerenveen? Tis hier wel Cambuur eh maateken
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Timmie op juni 19, 2013, 12:15:25
Gast, doe normaal man!
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 18, 2013, 22:26:44
DKV = Die Kut Vlamingen![]()
Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2013, 22:12:02
Amai zotteke!
Geef die bal ene flats
Miss belgie? Daar zal hij geregeld mee poepen
Kom er maar in wiekmans!
Citaat van: Ruppppert op juni 18, 2013, 21:58:40
wel mooi dat we nu ook al Belgische supporters hebben, komt denk ik door mien filmkes hahaha![]()
![]()