Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Gokko

#1
Wedstrijden / Re: Vitesse - SC Cambuur [01-12-13]
november 29, 2013, 15:52:05
Destroyer

Ik gaf alleen antwoord op de vraag. Bus 1,5 uur naar Arnhem.


#2
Wedstrijden / Re: Vitesse - SC Cambuur [01-12-13]
november 29, 2013, 14:52:34
Citaat van: SCCornjum op Vandaag om 13:43:54


Is het te ver? 1200 man dkv? arnhem is 3 kwartier verder!!
De bus arnhem is maar 1 en een half uur?

 

160 kilometer is het naar Arnhem gemiddeld rijd een touringcar t100 75 km in het uur
Dus ruim 2 uur rijden.
#3
Wedstrijden / Re: Beker Cambuur - Utrecht
november 06, 2013, 12:23:24
Hoor net dat het waarschijnlijk al om 1530 begint . Niet normaal
#4
Wedstrijden / Re: 20-10-2013 AZ- SC Cambuur
oktober 11, 2013, 13:13:49
Inplaats van een busje kan je ook een mpv huren 7 personen
http://www.mbautoverhuur.nl/auto-verhuur-verhuurautos-vloot/goedkoop-mpv-huren-5-7persoons/
#5
Geduld is een schone zaak.
#6
Jammer hoor dat er  zu veel negatieve dingen hier geschreven worden.
Met positieve geluiden komen vaak goede dingen. Slaat over op anderen
Bij negatieve dingen krijg je een neerwaartse spiraal. Weest positief!
Want het is zu als het is. En we mutte het doen met wat de staf haalt!