Citaat van: Gasgeve op februari 10, 2025, 20:26:27
Mooi om de coaching zo goed te horen.
Teveel coaching vanaf de zijlijn als je het mij vraagt. Laat de spelers in het veld het zelf even uitzoeken tijdens de wedstrijd.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Gasgeve op februari 10, 2025, 20:26:27
Mooi om de coaching zo goed te horen.
Citaat van: Tanjajeah op oktober 10, 2024, 12:15:19
Voor alle opportunisten die vinden dat 'Henk weg moet'.
Cambuur heeft maar ??n echt probleem: kansen omzetten in goals. Scorend vermogen. De rest is ruis.
Als Cambuur 3 goals meer had gemaakt in de voorgaande wedstrijden had het minimaal 5e gestaan. Zo klein zijn de verschillen.
op basis van de kansen en dus het voetbal (expected points) had Cambuur nu 3e gestaan:
https://www.gettingbluefingers.com/rankKKD
Dat is een uitzonderlijk groot verschil met de werkelijkheid. Een situatie die je bijna nooit meemaakt. De mening dat Henk 'het niet meer op de rails krijgt' is dus complete bullshit. Scorebordsentiment. Je kunt het technische management hooguit verwijten dat er niet genoeg gescout is op scorend vermogen.
De Hans-Kraaij-theorie. Die zegt: tel het aantal goals van vorig seizoen van de spelers (middenvelders en aanvallers) die je haalt. Ik geloof erin. En de cijfers onderstrepen de theorie.
Pauwels 18 > 0
De Leeuw 28 > 3
Souren 36 > 2
Rolke 25 > 0
Kieftenbelt 29 > 3
Afolabi 13 > 1
Alhaft 32> 6
Diemers 32> 3
(aantal wedstrijden + doelpunten)
Totaal van alle gehaalde middenvelders en aanvallers vorig seizoen: 18 goals
Smit > 19
Uldiriks >12
Breij > 9
Totaal vorig seizoen: 40 goals

Citaat van: Dokkumer op maart 19, 2023, 15:45:12
Is het verkloten of gebrek aan middelen om door te groeien?


Citaat van: michello op januari 15, 2023, 13:22:14
Danny Hoesen is vrij.. Niet mijn favoriet maar het kan maar zo dat Foeke daar achteraan zit.
CiteerEen directe vrije schop wordt ook toegekend aan de tegenpartij, indien een speler ??n van de hieronder volgende overtredingen begaat:
? een overtreding m.b.t. hands begaat (dit geldt niet voor de doelverdediger binnen zijn eigen strafschopgebied)
Hands:
Voor het vaststellen van overtredingen m.b.t. hands, is de bovengrens van de arm in lijn met de onderkant van de oksel. Niet elk contact van de hand / arm van een speler met de bal is een overtreding
Het is een overtreding als een speler:
? de bal opzettelijk raakt met zijn hand of arm, bijvoorbeeld door het bewegen van de hand of arm richting de bal
? de bal met hand / arm raakt als deze het lichaam op onnatuurlijke wijze groter maakt. Een speler wordt beschouwd het lichaam op onnatuurlijke wijze groter te hebben gemaakt als de positie van de hand / arm geen gevolg is van, of kan worden gerechtvaardigd door, de beweging van het lichaam van de speler voor die specifieke situatie. Door de hand / arm in een dergelijke positie te hebben, neemt de speler het risico dat de hand / arm geraakt wordt door de bal en dat dit bestraft wordt
Er zijn verschillende omstandigheden waarbij een speler een waarschuwing (lees gele kaart) moet ontvangen wegens onsportief gedrag, zoals wanneer een speler:
? hands maakt en daarmee een veelbelovende aanval be?nvloedt of onderbreekt
Citaat van: Vlampiep op oktober 09, 2022, 19:35:06Gebaseerd op? De emotie van een jaar geleden?
Boere de betere? Hij mag de veters nog niet eens strikken van Roberts.
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 09, 2022, 14:27:22
En dan Hoedemakers - van Kaam - Paulissen? Met Paulissen in de rol van Jacobs?
Citaat van: papier op september 17, 2022, 22:44:33
Hoe kun je iemand die vol op zn enkel is getrapt z'n 2e geel geven voor een schwalbe? Gewoon niet in orde die vent, niets meer niets minder.
Citaat van: mario op augustus 06, 2022, 21:09:01
Kan wel wezen. Ik heb het grootste respect voor Henk maar in zijn spelopvatting zijn gevaar van buitenspelers essentieel. Dan met Milan en Paulissen kan gewoon niet. De onervarenheid van de cv's en en gebrek aan buitenspelers heeft ons dure punten gekost tegen de gedoodverfde nr 18 aan het eind van het seizoen. Als je met 2 spitsen wilt spelen omdat Milan een uitstekende voorbereiding heeft gehad, speel dan 4-4-2.
Wat een k..'t weekend
Citaat van: mario op augustus 06, 2022, 21:53:06
Dit vertelt niet het hele verhaal. Deze wedstrijd maar 1 goede uitgespeelde kans door het midden gezien. Deze was in de 2e helft (ok? mss die kans van Paulissen 1e helft dan niet meegeteld). De rest was alleen opportun tegen een tegenstander die enkel nog maar wilde verdedigen omdat ze toch al voor stonden. Uiteindelijk bleven ze zonder veel moeite vrij makkelijk overeind. Voetballend was het gewoon veel te matig, dit baart mij nog de meeste zorgen.