Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - S(CC)upporter

#1
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=309244

In gesprek met eredivisie clubs en top Jupiler League. Volgens mij geen misselijke speler om er een jaartje bij te hebben?!
Leeuwarden is ook leuker dan Nijmegen dus keuze lijkt mij eenvoudig  :_schater
#2
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 05, 2017, 15:53:14
http://www.tvgids.nl/peperdure-fonteinen-in-laatste-van-onze-centen/artikel/146846/

4,5 miljoen voor fonteinen..., dat had ook in een nieuw stadion geïnvesteerd kunnen worden!  :insane
#3
Selectie en Technische staf / Re: Erik Bakker
oktober 08, 2014, 15:11:46
Bakker is misschien niet goed genoeg voor Europees voetbal, maar we leven wat dat betreft ook een beetje boven onze stand. Speelt al jaren bij Cambuur en over het algemeen zeer verdienstelijk. Werd kampioen met ons, handhaving eredivisie was hij bij en daar is hij ook zeker goed genoeg voor. Mooi dat hij bijtekent, voor handhaving eredivisie is het een goede voetballer.  :proost
#4
Die supporters even normaal ontvangen met een  :proost? Met uit supporters is leuker dan zonder....
#5
Ik kan het wel waarderen, dat ondanks dat het niet loopt Henk er lekker wat spitsen bij gooit en alles of niets speelt! Pakt nu al een paar keer goed uit, gaat ook nog wel een keer verkeerd aflopen maar er wordt gespeeld om te winnen |:) Heerlijke 3 punten!
#6
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=216686

Flink inleveren en dan hier komen om zijn carrière nieuw leven in te blazen?
#7
Selectie en Technische staf / Re: Jody Lukoki
april 13, 2014, 12:24:32
Heb de laatste wedstrijden voor het eerst het idee dat hij zich ontwikkeld en kan dan in eens heel bruikbaar zijn!
Vandaag inderdaad met zijn assists maar ook vaak verdedigend even mee doen en storen, een kansloze diepe bal rent hij als eerst naartoe en vaak heeft hij hem dan ook. Mag wellicht nog een jaartje blijven |:)
#8
Algemeen / Re: Ideeënbus nieuw stadion Cambuur
april 11, 2014, 11:11:40
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152302615428711.1073741836.184349803710&type=1

Wow nieuwbouw stadion van Essen, prachtig al zeg ik het zelf! Kunnen we de bouwtekeningen opvragen en meteen uitvoeren, scheelt ook weer tijd!  :koffie
#9
Citaat van: IsmailvanEssen op april 09, 2014, 16:08:45
Waarom een slotje?? Hij mag toch wel een mening hebben... Zolang hij niemand beledigd vind ik niet dat er een slotje op moet komen.. Wij zijn toch allemaal voor de vrijheid van meningsuiting of niet? Anders zouden we hypocriet zijn..

Dat mag hij ook zoals wordt aangegeven, maar dan in een bestaand topic. :koffie
#10
Algemeen / Re: Ideeënbus nieuw stadion Cambuur
april 08, 2014, 14:29:33
Citaat van: Ruppppert op april 08, 2014, 09:07:42
nieuw stadion op de velden van vv lwd of achter het wtc maakt me niet zoveel uit. Mijn persoonlijke eisen zijn wel: ingangen in de tribune zelf. Tribunes doortrekken tot bijna aan het veld en daar dan een klein muurtje voor spandoeken enz.goede catering achter of in de tribune zelf. Een mooie grote fanshop in het stadion en natuurlijk een mooi groot supporters home met een terras

Daar is volgens mij iedereen het mee eens, lijkt me dan ook niet meer dan logisch en normaal dat die tribunes zo gebouwd worden en fanshop en supporters home.
#11
Algemeen / Re: Ideeënbus nieuw stadion Cambuur
april 08, 2014, 08:26:12
Citaat van: johnmillwall op april 05, 2014, 22:24:35
HOI CAMBUUR LWD

Link is niet naar The Den van Millwall maar is het stadion van Brighton & Hove Albion.

probeer deze: http://tims92.blogspot.nl/2011/02/millwall-new-den-ground-no.html

Voor een echt mooi stadion moet je naar Leyton Oriënt, vooral de oosttribune

http://tims92.blogspot.nl/2011/02/leyton-orient-brisbane-road-ground-no.html

Leyton Orient, 3 mooie tribunes maar die hoofdtribune ziet er niet uit natuurlijk.
#12
Websites / Re: Cambuur in de media
april 06, 2014, 23:11:39
 _O_
#13
Wedstrijden / Re: Utrecht-cambuur
april 01, 2014, 15:07:51
Morgen weer volle bak gas geven! 3 punten!!! :y
#14
Citaat van: Bascambuur op april 01, 2014, 13:54:16
http://nos.nl/audio/630401-schulting-lodeweges-direct-weg.html.html
Best een aardig stukje van Schulting, waarin hij aangeeft dat hij heel goed snapt dat Lodeweges meteen weg moet. Volgens mij nog niet eerder gepost, maar anders hoor ik het wel van Yellow Army.  :devil

Volledig mee eens.  :thumbsup
#15
Het is wel duidelijk nu denk ik voor Dwight en de rest. Nu maar blik op morgen en VOLLE bak steunen, meer dan ooit. Op naar onze eerste uitoverwinning dit seizoen |:) :proost