Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - sk13

#1
Eigenlijk best raar . Beslist assistent willen met papieren.staat in net herschreven beleidsplan, en dat wordt binnen jaar aan de kant geschoven.
Ja weet wel dat henk het heeft etc etc, gaat om de manier waarop
#2
Snap niet wat velen in die rijkhof zien als spits. Aanvallende 10 mwoh ok?. Moet echte nr 9 komen
#3
Met jonker had je al cv erbij gehad. En bovendien een liwadder. We worden een vreemdelingen legioen. Zonde!!
#4
Citaat van: sunderland op mei 06, 2026, 18:57:12
altijd geblesseerd. Rijkhoff halen!
Dat is niet echt een spits. Rijkhof staat lang niet altijd in de basis en vind ik geen spits.
#5
Ferdi druijff is dat wat? Loopt vlgs mij uit contract bij almere.
#6
Een ferrah wil hier graag blijven. Stel er is geen interesse. Kan je misschien deal met lille maken. Hij tekent bij scc en je doet bijv 60-40% . Als voorbeeld he.
#7
Hans kraan voetbalde bij Dordrecht. Zongen wij hansje laat je kont eens zien!! Wel tig achter elkaar. Hij deed het nog ook. Met een big smile!!
#8
Maar voor de wedstrijd wordt gezegd, we gaan ons trouwe publiek vermaken. Nou dar heb ik totaal niet gemerkt. Of je nu wel of niet bij onze club speelt vlgd seizoen. Alle perikelen eromheen snap ik best hoor. Maar betekent niet dat je er helemaal niks meer aan hoeft te doen!!
#9
Selectie en Technische staf / Re: Toni Jonker
maart 30, 2026, 16:24:59
Deze knaap mutte su natuurlijk gewoon houe. Un berkhout fien ik echt niet beter. En bovendien mutte we oek niet compleet vreemdelegioen wudde.
#10
Wedstrijden / Re: Top Oss-Cambuur
februari 25, 2026, 11:30:06
Meende te zien dat amofa ook wat liep te hinkepinke,  geen risico mee nemen. Berkhout achterin.
#11
Wedstrijden / Re: Cambuur-Rkc
februari 19, 2026, 19:27:01
Toni is meer een middenvelder dan een spits. Balk is meer een spits dan middenvelder. Dus snap eigenlijk  niet zo goed waarom het dan andersom wordt neergezet. Ga je meer de lange bal spelen dan vd sande voor toni, want die is beter in luchtduels (kopt nog weleens balletje door).
#12
Wedstrijden / Re: Jong psv- Cambuur
februari 02, 2026, 14:42:49
Toch opmerkelijk dat appie start. Of hij moet een talenknobbel hebben. 2 week terug werd gezegd moeilijk te communiceren ivm geen Engels. Of zou souren alsnog verkocht worden? En dat nap alsnog contract krijgt?
#13
Wedstrijden / Re: Den Haag - Cambuur [16-1-26]
januari 15, 2026, 15:43:27
Geen fan van r?lke op 6. Je hebt toch net een 6 gekocht? Heeft 2 week mee getraind. Zet die er gewoon in.Niet su moeilijk doen!!
#14
Postema van Emmen is ziek!! Nog niet zeker of hij erbij is
#15
Selectie en Technische staf / Re: Nicky Souren
september 29, 2025, 11:26:03
Kan iemand dat stuk over souren in lc hier plaatsen? Alvast dank