Is er toevallig ook iemand die een plek over heeft in de auto die vanuit Leeuwarden donderdag richting Alkmaar gaat? Graag een PM.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: el haj op augustus 15, 2015, 00:03:09
Cambuur heeft de laatste jaren steeds de financiële cijfers bekendgemaakt. Ik ben wel benieuwd hoe we er na twee jaar Eredivisie voor staan, heeft iemand enig idee wanneer de meest recente cijfers bekend worden gemaakt?
Citaat van: el haj op december 03, 2014, 15:12:07
Heeft iemand hier misschien de complete variant van onderstaand bericht? Klinkt wel interessant.![]()
Citaat van: AL op april 18, 2014, 14:45:28
Manu doet alles op kracht!
Citaat van: papier op februari 13, 2014, 09:45:11
Misschien een rare gedachte hoor, maar die 2 personen, hoe komen ze er in hemelsnaam achter waar ze zaten en dat ze er waren? Is er naast deze rook dan ook geen vuur? Het is dan natuurlijk de verantwoordelijkheid van FC Twente, en hebben die dan contact opgenomen met Cambuur ofzo?
Ik denk dat er zat mensen zijn die buiten de combi om een wedstrijd bezoeken, ergens is het jammer dat dit altijd onbekend blijft. Zo blijft dat beeld bestaan dat supporters zich nooit kunnen gedragen terwijl dit natuurlijk slechts individuen betreft.
Citaat van: Lore op november 28, 2013, 16:47:59
Iemand een idee of dit winst voor rentelasten is?
Citaat van: moodygrunn op augustus 22, 2013, 17:28:08
Wat heb je in gedachten?
Citaat van: Ronnie tng op augustus 22, 2013, 15:27:34
En weer staat onze club voor lul!! Hoe lang accepteren we dit nog met z'n allen?
Citaat van: Nightmarelwd op augustus 15, 2013, 09:17:01
Sfeer creëer je als supporter zelf, daar hebben we geen muziek voor nodig.
Ik heb mij persoonlijk twee keer doodgeërgerd aan de muziekkeuze met het kampioenschap. Vrijdagavond Leeuwarder artiesten en de maandag weer. Bedenkelijk niveau.

Citaat van: Yellow Army op augustus 08, 2013, 21:13:03
Als gevolg van een positief bedrijfsresultaat dus.
Citaat van: Lore op augustus 08, 2013, 20:45:59
Maar het aflossen van de lening(en) betekent natuurlijk ook dat er een bescheiden positief operationeel resultaat is geboekt!