Wij heffe een tribune vol met capo's prima toch!!!
gewoon doorgaan su sfeer is prima
gewoon doorgaan su sfeer is prima
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu
Citaat van: Tukker op januari 18, 2014, 13:22:33
John, is het kaartje nog beschikbaar? Ik heb al meer als 1 post hoor en zeker Cambuur supporter. Dat moet je bij een ander nog maar afwachten
Kaartje is overigens niet voor mezelf
Stuur me dan maar ff een pm met mobiel nummer
Citaat van: Galdiano op januari 18, 2014, 13:00:25
Wow je eerste post!
Zou spontaan naar nummertje twee gaan die reageerde.
Citaat van: John Hiatt op januari 18, 2014, 11:22:04
Door omstandigheden heb ik nog een kaart te koop voor Noord voor deze wedstrijd. Normale prijs. Wie het eerst komt....