Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Nattegeit

#1
Algemeen / Re: Sfeer
maart 19, 2014, 00:51:52
Wij heffe een tribune vol met capo's prima toch!!!
gewoon doorgaan su sfeer is prima  |:)
#2
Algemeen / Re: Stadionverboden
maart 18, 2014, 13:55:08
Ik ken deze kerel goed en ruim heeft ie het zeker niet dus zou dat voor hem 10 jaar verbod betekenen (bij niet tijdig betalen) ik heb al persoonlijk geld naar hem overgemaakt om hem te steunen!
#4
Algemeen / Re: Stadionverboden
maart 16, 2014, 22:31:33
had al een stadionverbod van cambuur zelf gekregen alleen voor dit seizoen en geen boete!
Dat was naar mijn idee goed genoeg
Alleen de knvb vond dat blijkbaar niet genoeg dus 5 jaar erbij en 500€ boete...
Niet best
#5
Algemeen / Op het veld tegen dkv 5 jaar sv!!!!
maart 16, 2014, 16:31:57
Ed zwart die kerel die tegen dkv vanaf zuid het veld opging met een cambuur vlag.
Heeft een stadionverbod gekregen van de knvb van 5 jaar en een boete van 500€.
Bij niet tijdig betalen van de boete komt er 5 jaar sv bij!!


Belachelijke zware straf al zeg ik het zelf.
https://www.facebook.com/edwin.deswart/posts/10201690425613750
#6
Citaat van: Tukker op januari 18, 2014, 13:22:33
John, is het kaartje nog beschikbaar? Ik heb al meer als 1 post hoor en zeker Cambuur supporter. Dat moet je bij een ander nog maar afwachten  :insane

Kaartje is overigens niet voor mezelf

Stuur me dan maar ff een pm met mobiel nummer

Cambuursupporter ben ik zeker al jaren een seizoenskaart!
Kaartje voor familie?
#7
Citaat van: Galdiano op januari 18, 2014, 13:00:25
Wow je eerste post!  :_schater

Zou spontaan naar nummertje twee gaan die reageerde.

Ik zeg post nr twee?
Ik ben meer een lezer....
#8
Citaat van: John Hiatt op januari 18, 2014, 11:22:04
Door omstandigheden heb ik nog een kaart te koop voor Noord voor deze wedstrijd. Normale prijs. Wie het eerst komt....

Ik wil die kaart graag van je kopen