Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Cor

#1
Citaat van: zeewolde op juni 15, 2026, 18:19:01
Hoe denkt Pieter Kooi over Mark?

Ofwel is er nog een kleine kans dat hij wel blijft?

Mag toch hopen dat hij zich niet ook nog een keer met het spelersbeleid gaat bemoeien
#2
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 07, 2026, 20:37:37
Citaat van: Derkx R.H. op juni 07, 2026, 18:53:06
Een aanname van de schrijver.. ;)

Gelijk krijgen is belangrijk voor je geloof ik  8)
#3
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 07, 2026, 17:28:10
Cambuur heeft met Skye Vink een nieuwe 'nummer 9': "Ik wil gewoon goals brengen" https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/18510309/cambuur-heeft-met-skye-vink-een-nieuwe-nummer-9-ik-wil-gewoon-goals-brengen?at_medium=sharing&at_campaign=sharedArticle #omropfryslan

Scroll door naar kop Terugkoopclausule
#4
Algemeen / Re: Financiën
juni 07, 2026, 13:21:58
Als vd Brink er niet was geweest hadden we 2 miljoen minder te besteden gehad. Deze man is als 1 van de eersten met nieuw geld in de club gestapt en verdiend wel wat meer respect.
#5
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 07, 2026, 12:46:24
Citaat van: Derkx R.H. op juni 07, 2026, 12:44:27
Waarom denk je dat het papierwerk zolang heeft geduurd? Vaste bedragen vind je tegenwoordig bijna niet meer in het betaald voetbal...

Ik denk dat het jouw aanname tegenover die van mij is. We gaan het meemaken, eerst maar eens zien hoe goed hij echt is
#6
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 07, 2026, 12:40:13
In het artikel van OF staat toch echt iets anders: Ajax kan Vink voor een vooraf afgesproken bedrag terugkopen. Maar misschien zijn jouw bronnen beter.
#7
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 07, 2026, 12:23:08
Citaat van: Eewal op juni 07, 2026, 12:20:39
jij weet blijkbaar de hoogte daarvan? lambooij is niet op zijn achterhoofd gevallen hoor.  :)

Nee hoor, gelukkig doen ze bij Ajax niet vaak zulke grote transfers dus we zullen er vast ontzettend goed uitspringen.
#8
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 07, 2026, 12:22:08
Citaat van: Derkx R.H. op juni 07, 2026, 12:15:28
Dan kan jij mij alles vertellen over deze terugkoopclausule? Ik heb het een en ander gehoord over deze terugkoopclausule benieuwd naar jouw uitleg in deze :thumbsup

Volgens mij niet zo moeilijk. Ajax heeft een vast bedrag afgesproken om Vink terug te kunnen kopen. Als ze hier geen gebruik van maken zal hij vast en zeker een transferwaarde gaan vertegenwoordigen, maar we zullen zeker ook afhankelijk zijn van de actie vanuit Amsterdam. Of heb jij het anders gelezen of gehoord?
#9
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 07, 2026, 11:37:19
Citaat van: Bankzitter op juni 06, 2026, 16:09:11
3 jarig contract met optie... transferwaarde dus.

En terugkoop clausule, dag transferwaarde  :koffie
#10
Algemeen / Re: Financiën
juni 07, 2026, 08:28:28
Citaat van: sunderland op juni 07, 2026, 08:24:28
als kooi er niet was had Cambuur niet meer bestaan en stond er een half afgebouwd stadion te verrotten

En als Kooi nu zijn keutel intrekt bestaat Cambuur straks ook niet meer maar kunnen we wel een rondleiding krijgen in een afgebouwd stadion.
#11
Algemeen / Re: Financiën
juni 07, 2026, 08:26:05
Zoals ik het lees is er wel een herstelplan maar is er richting Pieter nooit gecommuniceerd dat hij met een garantstelling een belangrijk onderdeel van dit plan is. Dat is op zijn minst slordig te noemen, als het waar is.
#12
Algemeen / Re: Financiën
juni 06, 2026, 11:36:06
Hoe het ook is, het is het repeterende verhaal bij Cambuur. In de 54 jaar dat ik al bij de club kom is het nooit anders geweest. Financieel een dikke bende, alle excuses ten spijt.
#13
Algemeen / Re: Financiën
juni 05, 2026, 18:39:41
Wat denk je zelf?
#14
Meestal werd er wel gevraagd om een slotje als het einde oefening was
#15
Algemeen / Re: Sfeer
mei 09, 2026, 09:11:45
Citaat van: Zuid1991 op mei 09, 2026, 08:34:45
Heel vervelend allemaal wat sommigen meegemaakt hebben in het stadion. Dat meen ik en is niet goed te praten.

Ik stel een vraag over wat er feitelijk is gebeurt bij de huldiging.
En je kunt het eens/oneens zijn over een bepaald onderwerp.

Maar ik lees daarna allerlei zaken die er niet/minder mee te maken hebben en andere berichten die mij steeds minder aanstaan.

Ik stop daarom met reakties geven op dit forum. Heb hier geen zin meer in.

Gegroet.

Jij stelt niet alleen een vraag maar koppelt daar zelf conclusies aan. Je maakt er een woke, opgeklopt verhaal van en als je dan reacties krijgt die je niet wil horen bagatelliseer je dat.