Citaat van: zeewolde op juni 15, 2026, 18:19:01
Hoe denkt Pieter Kooi over Mark?
Ofwel is er nog een kleine kans dat hij wel blijft?
Mag toch hopen dat hij zich niet ook nog een keer met het spelersbeleid gaat bemoeien
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: zeewolde op juni 15, 2026, 18:19:01
Hoe denkt Pieter Kooi over Mark?
Ofwel is er nog een kleine kans dat hij wel blijft?
Citaat van: Derkx R.H. op juni 07, 2026, 18:53:06
Een aanname van de schrijver..
Citaat van: Derkx R.H. op juni 07, 2026, 12:44:27
Waarom denk je dat het papierwerk zolang heeft geduurd? Vaste bedragen vind je tegenwoordig bijna niet meer in het betaald voetbal...
Citaat van: Eewal op juni 07, 2026, 12:20:39
jij weet blijkbaar de hoogte daarvan? lambooij is niet op zijn achterhoofd gevallen hoor.
Citaat van: Derkx R.H. op juni 07, 2026, 12:15:28
Dan kan jij mij alles vertellen over deze terugkoopclausule? Ik heb het een en ander gehoord over deze terugkoopclausule benieuwd naar jouw uitleg in deze
Citaat van: Bankzitter op juni 06, 2026, 16:09:11
3 jarig contract met optie... transferwaarde dus.
Citaat van: sunderland op juni 07, 2026, 08:24:28
als kooi er niet was had Cambuur niet meer bestaan en stond er een half afgebouwd stadion te verrotten
Citaat van: Zuid1991 op mei 09, 2026, 08:34:45
Heel vervelend allemaal wat sommigen meegemaakt hebben in het stadion. Dat meen ik en is niet goed te praten.
Ik stel een vraag over wat er feitelijk is gebeurt bij de huldiging.
En je kunt het eens/oneens zijn over een bepaald onderwerp.
Maar ik lees daarna allerlei zaken die er niet/minder mee te maken hebben en andere berichten die mij steeds minder aanstaan.
Ik stop daarom met reakties geven op dit forum. Heb hier geen zin meer in.
Gegroet.